quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Ragboer het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was de meet nog leuk?quote:
Nee, bijna niets, maar dat hoef ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Popje-popje het volgende:
mooonooopoly![]()
heb je al veel cadeaus gehad?
pics? wij willen picsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, daar ben je dan eindelijk!
Die foto van "jij en je huisdier" ben jij dat? Of je broertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ivm je pic in dat topicquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Omdat je jarig bent Mono:Geylen teefjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm nee dat is een jongen iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat gaan manquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, dat is veel beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, bijna niets, maar dat hoef ik ook nietIk heb liever gezelligheid.
Een pot met snoep van collega's
En heel veel kusjens van geylen kassameisjens
Nee, ik word niet graag laf enzo genoemd.quote:
Maar ben jij dan die uit je fobo? Want daaraan wordt nogal getwijfeld aan de ene kantquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee dat is een jongen iddGeen broertje...
Dit klinkt nu al fapbaar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Met andere woorden: wanneer kun je geskyped worden Day-V en live in de uitzending komen?
dat zijn inderdaad aardige jetsers! maar erop fappen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik word niet graag laf enzo genoemd.
[..]
Maar ben jij dan die uit je fobo? Want daaraan wordt nogal getwijfeld aan de ene kant
en er wordt op gefapt aan de andere kant
en waarom post je een foto van "jij en je huisdier" met een jongensfoto dan
SSB fapte er opquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad aardige jetsers! maar erop fappen?
Ja, ik heb alleen de foto's nog niet. Kun je ze even PMen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |