Waarom draai jij niet meer?quote:
quote:
quote:
omdat ONZ-radio toen ineens heel tof ging doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jij draaide toch ook in het begin?
ik zie het al voor me, jij in een hoekje met je jack en ipodquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga vast wel aandacht krijgen met mn kekke jack en ipod.
En toen moest je huilen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef bularax het volgende:
[..]
[..]
[..]
omdat ONZ-radio toen ineens heel tof ging doen
goeie timing dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die krijg ik dan nog net mee, want daarna darts!
Ja, alleen waardeloze radio is leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef bularax het volgende:
omdat ONZ-radio toen ineens heel tof ging doen
En je speelt Minecraftquote:
jaquote:
dit dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, alleen waardeloze radio is leuk![]()
Het is nog steeds zo amateuristisch als de pest, maar dan met een beetje vorm.
Ok droog je traantjes, doei.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef -Datdus- het volgende:
"Ik kan hem niet vinden" That's what she said!
Volgens mij faalt mijn MSN nogal hard, want ik zie niets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Driepink het volgende:
trouwens mono, ontvang jij mijn berichten wel op msn ?
dan faalt de mijnes, goudvis ontving ook al nietsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij faalt mijn MSN nogal hard, want ik zie niets.
Medebaas.quote:
KLOPTquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan faalt de mijnes, goudvis ontving ook al niets
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Ragboer het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was de meet nog leuk?quote:
Nee, bijna niets, maar dat hoef ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Popje-popje het volgende:
mooonooopoly![]()
heb je al veel cadeaus gehad?
pics? wij willen picsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, daar ben je dan eindelijk!
Die foto van "jij en je huisdier" ben jij dat? Of je broertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ivm je pic in dat topicquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Viro het volgende:
Omdat je jarig bent Mono:Geylen teefjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm nee dat is een jongen iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat gaan manquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, dat is veel beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, bijna niets, maar dat hoef ik ook nietIk heb liever gezelligheid.
Een pot met snoep van collega's
En heel veel kusjens van geylen kassameisjens
Nee, ik word niet graag laf enzo genoemd.quote:
Maar ben jij dan die uit je fobo? Want daaraan wordt nogal getwijfeld aan de ene kantquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee dat is een jongen iddGeen broertje...
Dit klinkt nu al fapbaar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Met andere woorden: wanneer kun je geskyped worden Day-V en live in de uitzending komen?
dat zijn inderdaad aardige jetsers! maar erop fappen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik word niet graag laf enzo genoemd.
[..]
Maar ben jij dan die uit je fobo? Want daaraan wordt nogal getwijfeld aan de ene kant
en er wordt op gefapt aan de andere kant
en waarom post je een foto van "jij en je huisdier" met een jongensfoto dan
SSB fapte er opquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad aardige jetsers! maar erop fappen?
Ja, ik heb alleen de foto's nog niet. Kun je ze even PMen?quote:
Ja, dat was namelijk het gesprek van de dag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker ontopic Koelkast _______godverdomme man
Heb maar 1 leuke fotoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik word niet graag laf enzo genoemd.
[..]
Maar ben jij dan die uit je fobo? Want daaraan wordt nogal getwijfeld aan de ene kant
en er wordt op gefapt aan de andere kant
en waarom post je een foto van "jij en je huisdier" met een jongensfoto dan
Ik heb ze nog wel, maar plaats ze niet weer. Wil niet weer een weekbanquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen de foto's nog niet. Kun je ze even PMen?
PM mij danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel, maar plaats ze niet weer. Wil niet weer een weekban
dan is de vraag nog niet beantwoord.. ben jij het? ja of nee ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb maar 1 leuke foto
Maaruh leuk dat jullie fappen op een normale foto
Men beweert dat jij een jongen bent. Davey. En dat dat meisje in je fobo heul iemand anders isquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb maar 1 leuke foto
Maaruh leuk dat jullie fappen op een normale foto
Waarom zou ik dat niet kunnen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan is de vraag nog niet beantwoord.. ben jij het? ja of nee ?
omdat lees koelkast zijn reactiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet kunnen zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet kunnen zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Men beweert dat jij een jongen bent. Davey. En dat dat meisje in je fobo heul iemand anders is
JAJA EN DAN NAAR ADMIN. DE NAZIquote:
Geen SC over niet-radio zaken, geen geroddel of users, geen foto's posten en zulks?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat was namelijk het gesprek van de dag.
NEE JONGE IK WAS ERBIJ MAAR HEB GEEN FOTO'S JONGE EN JIJ WEL GEEF JONGE IK NAAI JOUW NIET GEEF NOUWquote:
loop niet zo te miepen, ga op de uitkijk staan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen SC over niet-radio zaken, geen geroddel of users, geen foto's posten en zulks?
Soms snap ik jou echt niet man, straks gaat het topic weer dicht of gaan mensen dit elke dag doen. Is dat wat je wil?
Wat jullie 's nachts doen is wel ontopic?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen SC over niet-radio zaken, geen geroddel of users, geen foto's posten en zulks?
Soms snap ik jou echt niet man, straks gaat het topic weer dicht of gaan mensen dit elke dag doen. Is dat wat je wil?
Heb geen skype of microfoon...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga skypen met koelkast! bewijs! lever het ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |