zeg weet jij dat..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Godsallemachtig wat een echoput is het vanavond zeg
neuh, schiet zo snel niks te binnen. Kans dat ik het weet is ook klein. Luister nooit naar Giel, of naar Radio 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
zeg weet jij dat..
giel had een keer een belg aan de lijn.. die een soort opera had gemaakt.. op radio2 was ie schijnbaar al vaker op de radio geweest.. het liedje
hmm.. ff twitteren dan ofzo..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neuh, schiet zo snel niks te binnen. Kans dat ik het weet is ook klein. Luister nooit naar Giel, of naar Radio 2
Als je de vraag zo stelt zal niemand het wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
hmm.. ff twitteren dan ofzo..
soort van wereldmuziek ofzoiets.. weet niet waar het over ging ofzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je de vraag zo stelt zal niemand het wetenprobeer het is wat duidelijker te formuleren
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoeldequote:
ik had maar ff gegoogeld..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoelde
Sadist!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoelde
De combinatie van "GL" en "020" doet vermoeden dat het me werkelijk ongekend hard aan m'n reet zal roesten waar het over gaat, maar puur voor de grap ga ik happen: wat is er loos?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Je zal maar Fractievoorzitter van GL in 020 wezen.
hij zit er nog steeds inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
Heb ik nou een heel topic gemist?Ik wilde eens zien hoe 't staat met de plugplaat van Rockiej, iemand enig idee?
Met jou pollgefuck of op een eerlijke wijze?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De combinatie van "GL" en "020" doet vermoeden dat het me werkelijk ongekend hard aan m'n reet zal roesten waar het over gaat, maar puur voor de grap ga ik happen: wat is er loos?
ook dit keer niet nodig geweest alleen de 1e dagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met jou pollgefuck of op een eerlijke wijze?Zit nu het filmpje terug te kijken, kan ik waarschijnlijk gelijk het nummer even horen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef gerardekdom het volgende:
Waarom sta je in dit land om middernacht in de fucking file op de a1? #gloeiendegloeiende
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef ramon3fm het volgende:
@gerardekdom Ach ja die files.. Weet je, zo'n helikopter is ook niet alles hoor.. Mijn haar zit altijd in de war door die wieken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:03 schreef gerardekdom het volgende:
@ramon3fm Volgende keer per concorde dan maar?
Ah, die was even vergeten er een DM van te maken... Ach, hij had ook iemand voor stoephoer of iets nog veel onvriendelijkers uit kunnen maken. Dit is hoogstens wat beschamend voor de man zelf.quote:
Topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ook dit keer niet nodig geweest alleen de 1e dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef ConscienceNL het volgende:
WEEKEEEEENDVoor mij was 't al bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Vier van de vijf leden van punkband Screeching Weasel hebben de groep verlaten. De reden daarvoor is het gewelddadige gedrag van frontman Ben Foster tijdens een optreden op het South By Southwest-festival in Austin, Texas. De zanger begon te vechten met mensen uit het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |