Ik dacht bij jouw tweet eerst aan de Handsome Poets, maar toen ging ik eens in het DWDD-topic lezenquote:
Ach, ik zie niet veel verschil met hoe het ten tijde van de New Kids On The Block ging. Dit soort fenomenen is niets nieuws en het zal blijven bestaan zolang er tienermeisjes zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
OMG en straks heb je ook Jessica Black fans wordt het nog erger
alleen de muziek is slechter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik zie niet veel verschil met hoe het ten tijde van de New Kids On The Block ging. Dit soort fenomenen is niets nieuws en het zal blijven bestaan zolang er tienermeisjes zijn.
Dat lijkt maar zo. Echt waar. Allemaal hap-slik-weg. Het "vroeger was alles beter"-argument kan m'n harige kloten kussen.quote:
Ik heb een keer bijna m'n LA Gear schoen verloren bij een NKOTB concert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik zie niet veel verschil met hoe het ten tijde van de New Kids On The Block ging. Dit soort fenomenen is niets nieuws en het zal blijven bestaan zolang er tienermeisjes zijn.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een keer bijna m'n LA Gear schoen verloren bij een NKOTB concert.
je weet dat je hier mee kan doen http://live.bnn.nl/flashback/quote:
Ja, maar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je weet dat je hier mee kan doen http://live.bnn.nl/flashback/
daardoor konden we de wincode niet spelen op internetquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik geen zin in
Toch even gekeken, zelfde systeem als de Wincode enzo.
Klopt, is allemaal gebouwd door Angry Bytes mbv. hun nieuwe product ABC5Live.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik geen zin in
Toch even gekeken, zelfde systeem als de Wincode enzo.
Ah oke. Maar ik blijf het jammer vinden dat het tijdens de IQ-Test enorm gefaald is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is allemaal gebouwd door Angry Bytes mbv. hun nieuwe product ABC5Live.
Dat had met een loadbalancer-probleem te maken. De capaciteit op de servers was er wel, maar er zat 1 'flessenhals' tussen waardoor het mis ging. Het was dan ook de allereerste keer dat het werd ingezet op zo'n grote schaal natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik blijf het jammer vinden dat het tijdens de IQ-Test enorm gefaald is.
Hoiquote:
zeg weet jij dat..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Godsallemachtig wat een echoput is het vanavond zeg
neuh, schiet zo snel niks te binnen. Kans dat ik het weet is ook klein. Luister nooit naar Giel, of naar Radio 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
zeg weet jij dat..
giel had een keer een belg aan de lijn.. die een soort opera had gemaakt.. op radio2 was ie schijnbaar al vaker op de radio geweest.. het liedje
hmm.. ff twitteren dan ofzo..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neuh, schiet zo snel niks te binnen. Kans dat ik het weet is ook klein. Luister nooit naar Giel, of naar Radio 2
Als je de vraag zo stelt zal niemand het wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
hmm.. ff twitteren dan ofzo..
soort van wereldmuziek ofzoiets.. weet niet waar het over ging ofzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je de vraag zo stelt zal niemand het wetenprobeer het is wat duidelijker te formuleren
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoeldequote:
ik had maar ff gegoogeld..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoelde
Sadist!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik al wel dat je die bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |