Hij moet het misschien op het VIVA forum proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de veiling gaat nog niet echt hard he![]()
idd, of miss op het max forumquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hij moet het misschien op het VIVA forum proberen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Voor 2000 euro mag je mn moeder hebben, ze is wel al uitgewoond
Volgens mij moet jij het eerder bij de mannen zoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:35 schreef anno2010 het volgende:
Ik veil ook mijn maagdelijkheid voor de dames. Begin bij 50 euro. (Aangezien dit toch snel oploopt bij mij).
Hier een pic van mij en 2 vrienden:
[ afbeelding ]
Gekkie, mijn inbox zit nu al volquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij het eerder bij de mannen zoeken.
Nee, alleen mooie vrouwen komen in aanmerking.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Editeur het volgende:
Mogen mensen met penissen ook bieden? In dat geval: 1600
Ik hoop het. Nu zit ik weer midden in de nacht in mijn `uppie´.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef Beach het volgende:
Socios, denk je dat gelukkiger wordt als je je maagedelijkheid op zo'n manier verliest?
Geldt voor de meeste fok!kers hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoop het. Nu zit ik weer midden in de nacht in mijn `uppie´.
Nog eisen stellen ook zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, alleen mooie vrouwen komen in aanmerking.
Dat is het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geldt voor de meeste fok!kers hoor.![]()
Ik ben 25 en heb nog nooit echt een vriendin gehad.Wel eens gezoend, maar nooit seks gehad. Alleen zoen op de mond, getongd heb ik ook nog nooit.
![]()
Ik heb ook geen zusje, anders had ik het wel met mijn zusje gedaan denk ik. Dus ik zie mezelf net als Schenkstroop maagd blijven voor altijd.![]()
Ach zo'n ramp is het ook weer niet, denk ik. Ik weet niet precies hoe seks is, dus misschien mis ik ook wel niets. Misschien is seks wel helemaal niet leuk of zo ..![]()
Het is inderdaad helemaal niets. Daarom heeft ook nooit iemand het erover, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik weet niet precies hoe seks is, dus misschien mis ik ook wel niets. Misschien is seks wel helemaal niet leuk of zo ..![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Socios probeert gewoon zijn harige maagdelijke reet te verkopen aan een FOK!ker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |