Aangepast. Heeft niets met mijn geloofwaardigheid te maken. Ik weet zeker dat ik in de top `0,1%´ sta van FOK!kers die het Nederlands het best beheersen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:25 schreef gamezz het volgende:
'zei'Dit gaat ten koste van je geloofwaardigheid, Socios.
Hoe had je dat in gedachte dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg socios mag ik voor deskundig vrouwenadvies en diverse schoonmaakwerkzaamheden ook die 1750 euro in ontvangst nemen?
Nee, maar ben ook zeker niet preuts.quote:
Ik maak je treinencollectie en je favoriete treinstation schoon.quote:
Trap er niet in TS, het gaat om je maagdelijkheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik maak je treinencollectie en je favoriete treinstation schoon.
Ik ga met je winkelen en zorgen dat je de perfecte uitstraling hebt. Want je wilt je echt niet laten ontmaagden door foksters.
Ik heb geen treinencollectie en Amsterdam Centraal wordt iedere dag al door anderen schoongemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik maak je treinencollectie en je favoriete treinstation schoon.
Indien je zelf daadwerkelijk een mooie, leuke FOK!ster bent, wil ik best eens met je gaan winkelen, maar niet voor EUR 1.750,-. Naast dat je mij `goede´ kleding laat kopen, wil ik dan best wat leuke kleding voor jou kopen erbij.quote:Ik ga met je winkelen en zorgen dat je de perfecte uitstraling hebt. Want je wilt je echt niet laten ontmaagden door foksters.
Haha ik zou best eens met je willen winkelen..maar dan maak ik er ook een fokverslag van en dan hoef je geen kleding voor mij te kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb geen treinencollectie en Amsterdam Centraal wordt iedere dag al door anderen schoongemaakt.
[..]
Indien je zelf daadwerkelijk een mooie, leuke FOK!ster bent, wil ik best eens met je gaan winkelen, maar niet voor EUR 1.750,-. Naast dat je mij `goede´ kleding laat kopen, wil ik dan best wat leuke kleding voor jou kopen erbij.
Dat weet jij natuurlijk, als maagd zijnde, heel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, NBT is gewoon een lieve meid en `een hoer´ in bed.
Dan doen we dat toch? Ook al past dat beter in dit topic: [Gezocht] Buddyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik zou best eens met je willen winkelen..maar dan maak ik er ook een fokverslag van en dan hoef je geen kleding voor mij te kopen.
Binnen 3 slagenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef Socios het volgende:
In welke stad wil je gaan winkelen? Ik kan overal komen.
Kijk daar hebben we iemand die een fokster heeft ontmaagd.quote:
Pest die jongen nou niet zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we iemand die een fokster heeft ontmaagd.
@ Socios...ik blijf sowieso inmijn eigen stad..Rotterdam dus..ik ken het centrum goed dus dat komt van pas.
Ik vind het helemaal prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Fanta-stick het volgende:
@ Socios...ik blijf sowieso inmijn eigen stad..Rotterdam dus..ik ken het centrum goed dus dat komt van pas.
Klopt, ja! Daar wil ik zeker een keer naartoe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Oja er is hier een Railz Mini museum !
Zij juist een van de weinige die aardig voor mij is? Zoals de meeste FOK!sters wel. Het zijn altijd FOK!kers die `mij lopen haten´.quote:
Welnee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Hihi nu denkt iedereen dat ik Socios ga ontmaagden.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |