Zo werkt dat op de VU tenminste. De surveillanten houden de spiekerds in de gatenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, denk je?Sowieso alle spiekerds in de gaten houden
Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Another day @ the office
Maar nu lekker ontspannen.
Moeders mag niet meer uit bed van de verzorging, andere zus is vandaag geweest en erg geschrokken, ze is veel en veel slechter dan vorige week en veel oedeem en wonden
Ik ga zondag.
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaaktHet is niet ongewoon dat mensen die zo versleten zijn, dood gaan voor ze euthanasie krijgen. Alhoewel, mijn opa was het gelukkigst sinds ja-ren in die week voordat hij doodging
Dat gun ik MamaBluezz ook wel.
Ik zou trouwens juist denken dat uit bed komen veel beter is met die wonden en oedemen? Want nu ligt ze ws. heel de dag in dezelfde houding in bed, decubitus waiting to happen... En verandering van houding is goed tegen de oedemen... Maargoed, ik heb weinig ervaring en de verzorging zal wel het beste voorhebben met je moedertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.
... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Ze wilde tot nu toe altijd haar bed uit, hoe ziek ze ook is/was, nu mag ze niet meer zelf van de verzorzing.. dus ligt ze meer.
Ze had alweer een doorlig/zit plekken omdat ze geen vet meer op haar botjes had en bijna de hele dag in die sta-op stoel zit - stuit is slecht-
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...
Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemenSchrik ff van die term, al zou ik dat niet moeten doen
Ze heeft de al vrij lang het beste AD matras die er is. En ik ga ervan uit dat ze goeie zorg krijgt qua wisselligging en fysio.
Het gaat wel slecht Lein.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaatMaar je kan het ook pre-terminaal noemen, tot er een datum is. Als je dat prettiger vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat wel slecht Lein.
Ze ligt er sinds zondag heel slecht bij : even voor de volledigheid stukje uit mail van zus die vanmiddag is geweest :*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We zijn al 10 jaar bezig afscheid van haar te nemen, dus we zijn er wel een beetje op voorbereid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Overigens vind ik het knap dat je er zo over kunt praten
Ja ik kijk altijd lang en goed in haar oogjes, omdat ik al jaren denk dat het wel eens de laatste keer kan zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik hoop voor je moeder, die er nu lichamelijk én geestelijk klaar mee is, dat ze snel overlijdt. En misschien dan al wel voordat die VVE-molen rond is.
Zondag maar even goed in de ogen van je moedertje kijken.
Misschien moet je dan een keer juist níet kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik kijk altijd lang en goed in haar oogjes, omdat ik al jaren denk dat het wel eens de laatste keer kan zijn
Nee, ik zucht omdat je moeder, je familie en jij dit moeten doorstaan. Klotesituatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Zucht je omdat we elkaar niet begrijpen? Ik snap wel wat je bedoelt alleen was ik ff bang dat je denkt dat ze uit wilde stappen omdat het 'alleen' maar geestelijk ondraaglijk lijden is.
Lastig communiceren zo ook.
Ow. Ik dacht echt ff dat ik (weer eens) een communicatiestoornis had veroorzaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik zucht omdat je moeder, je familie en jij dit moeten doorstaan. Klotesituatie
En jij kent haar pas 12 jaar. Kenjenaogaonquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
We zijn al 10 jaar bezig afscheid van haar te nemen, dus we zijn er wel een beetje op voorbereid.
Ofquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee of ik haar zondag voor het laatst zie trouwens hoor...
Ik moest vandaag steeds aan de tekst op de rouwkaart van mijn vader denken : als leven geen leven meer is, komt de dood als verlossing, we kunnen die tekst eigenlijk nu ook wel gebruiken
Het was meer als 'grapje' bedoelt dat de tekst inwisselbaar zou zijn, want ze heeft alles al maanden klaarliggen en omdat ze gelooft wordt het sowieso een heel andere tekstquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Of
Sterven doe je niet ineens, maar af en toe een beetje.
En alle beetjes die je stierf, 't is vreemd, maar die vergeet je.
Het is je dikwijls zelf ontgaan, je zegt ik ben wat moe.
Maar op een keer dan ben je aan je laatste beetje toe.
http://www.nederlands.nl/nedermap/citaten/citaat/30047.html
Die is minder dramatisch en wat minder *oh god wat heeft ze geleden*
Oh ok. Oma heeft ook alles al jaren klaarliggen. Ik hoop wel dat ze het af en toe update, ze kan nogal wispelturig zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Het was meer als 'grapje' bedoelt dat de tekst inwisselbaar zou zijn, want ze heeft alles al maanden klaarliggen en omdat ze gelooft wordt het sowieso een heel andere tekst
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ok. Oma heeft ook alles al jaren klaarliggen. Ik hoop wel dat ze het af en toe update, ze kan nogal wispelturig zijn
Ik hoor het al. De whisky is openquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk johIk zit nu in een call met een amerikaanse en een schotse collega
PAAAAAAAAAAAARTY
Ja. Niet te verstaanquote:
geweldigquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
We kregen ooit eens een heel papier met al haar wensen. Tot en met de muziek die gespeeld moet worden.
Waarbij we in een deuk lagen om haar extra toegevoegde opmerking bij1 muziekstuk: "s.v.p. niet te hard".
Alsof ze in haar kissie daar met haar dove oren last van zou hebben.
Eendpuree met pastinaak?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef LieLie het volgende:
En iets heel anders..
Ik heb pastinaken! En eend.
Dus ik dacht: patinaakpuree met eend
Wie nog briljante ideeën verder?
Liequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef LieLie het volgende:
Ben ik ook een keer belangstellend, topic dood
Lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga zondag even cupcakes testen denk ik!
Tuurlijk, geen enkel probleemquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerKom je er een paar brengen in Nieuwegein?
quote:
de top ken ik niet eens qua landen... maar Egypte 70% met BMI boven de 25? in het hotel en op straat in Hurghada geeft dat dan toch een vertekend beeld want ze waren overwegend mager.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant:
Top 10 dikste landen 2010
http://www.globalpost.com/dispatch/health/101119/fat-top-10-obese
Haha, vast wel. Maar ben morgen de hele dag op pad, zaterdagochtend werken, 's middags in de tuin en 's avonds op verjaardag. Dan wil ik zondag wel even crashen op de bank en wat kokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zullen TAV en Sun ook heel leuk vinden
Onze cardiologen vinden voor je gezondheid een BMI van 26 het beste.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
de top ken ik niet eens qua landen... maar Egypte 70% met BMI boven de 25? in het hotel en op straat in Hurghada geeft dat dan toch een vertekend beeld want ze waren overwegend mager.
Allemaal van die Polynesische (ei)landen die bovenaan staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
de top ken ik niet eens qua landen...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, vast wel. Maar ben morgen de hele dag op pad, zaterdagochtend werken, 's middags in de tuin en 's avonds op verjaardag. Dan wil ik zondag wel even crashen op de bank en wat koken
Ik vind het nog best wat uitmaken of ze bij statistieken de grens bij een BMI van 25 of 30 leggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant:
Top 10 dikste landen 2010
http://www.globalpost.com/dispatch/health/101119/fat-top-10-obese
Ach, een zeker duo hier schijnt nog eens een keer iets te willen organiseren. Misschien kan ik daar de minicupcakes mee naartoe nemenquote:
Qua gewicht niet echt wat mis mee neequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
Ik zit dus met mijn dikke buikje en mijn BMI van 26 prima.
Alleen aan al die andere 20/20 regels nou ook nog zien te voldoen.quote:
Oh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, een zeker duo hier schijnt nog eens een keer iets te willen organiseren. Misschien kan ik daar de minicupcakes mee naartoe nemen
Gewoon een ander USB-kabeltje eraanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Ben het kabeltje van mijn fototoestel kwijt
In de logeerkamer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Ben het kabeltje van mijn fototoestel kwijt
Het is niet een 'gewoon' usb kabeltje hè. Daarbij zijn die dingen alles behalve universeel, zo idiootquote:
Ik hoorde dat de Chinese jeugd ook ongelofelijk aan het vervetten is. Eén-kind-politiek en dat kind wordt schandelijk verwend door de hele familie (opa's en oma's en zo). Health Centers om af te vallen etc schieten daar als paddestoelen uit de grond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, 95%?![]()
FFT, in het Midden-Oosten zijn ook veel mensen met overgewicht hoor, dus van Egypte verbaast het me weinig. Zeker omdat mensen tegenwoordig weinig meer te voet doen.
is er ook iets bekend als je onder de 20 zit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het nog best wat uitmaken of ze bij statistieken de grens bij een BMI van 25 of 30 leggen.
Bij 26 of 27 zijn de meeste mensen nog helemaal niet 'dik', boven de 30 is dat al veel duidelijker.
Daarbij is je levensverwachting het hoogst bij 26-27 en niet tussen 20 en 25. Hoe vaag dat ook lijkt met onze obsessie om vooral slank te zijn.
Geloof dat dat het beste is tegen hartaandoeningenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
is er ook iets bekend als je onder de 20 zit?
hmm in Azie is eten heel belangrijk ja. Mensen eten almaar door. Leuk was in Korea dat in de grote steden in t noorden ik relatief slanke mensen zag en in het zuiden zag ik veel tieners met veel overgewicht (bij de pizzahut).quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Chinese jeugd ook ongelofelijk aan het vervetten is. Eén-kind-politiek en dat kind wordt schandelijk verwend door de hele familie (opa's en oma's en zo). Health Centers om af te vallen etc schieten daar als paddestoelen uit de grond.
Maar geldt dat niet voor mensen van, zeg, 65+? Was het niet zoiets? Als je heel oud bent en je hebt een laag BMI, ben je natuurlijk veel vatbaarder/kwetsbaarder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat dat het beste is tegen hartaandoeningen
Verder geen idee hoorKan me alleen maar dat onderzoek herinneren waaruit als verrassende conclusie kwam dat je levensverwachting het hoogst is bij een BMI van 26-27.
Dat zit jij toch niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
is er ook iets bekend als je onder de 20 zit?
dat is ook verrassend! Wat zullen dietistes hierover zeggen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat dat het beste is tegen hartaandoeningen
Verder geen idee hoorKan me alleen maar dat onderzoek herinneren waaruit als verrassende conclusie kwam dat je levensverwachting het hoogst is bij een BMI van 26-27.
Diëtistes houden zich niet echt bezig met mensen met een BMI van 26quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook verrassend! Wat zullen dietistes hierover zeggen?
Durf ik zo niet te zeggen. Ik herinner me alleen de conclusiequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Maar geldt dat niet voor mensen van, zeg, 65+? Was het niet zoiets? Als je heel oud bent en je hebt een laag BMI, ben je natuurlijk veel vatbaarder/kwetsbaarder.
Nou, je hebt drie varianten inmiddels. mini-USB, USB en zo'n vierkante die normaal in externe harde schijven gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet een 'gewoon' usb kabeltje hè. Daarbij zijn die dingen alles behalve universeel, zo idioot
Van mijn oude toestel past het kabeltje er bijv absoluut niet op.
Mijn beide camera's hebben een USB dingetje voor in de pc en een miniminidingetje voor in de camera. Beiden een ander miniminidingetje uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, je hebt drie varianten inmiddels. mini-USB, USB en zo'n vierkante die normaal in externe harde schijven gaanMaar wel irritant. Reden waarom ik ook een card reader gebruik
Ik zal je binnenkort eens even wat gaan vetmesten, want je zit echt te laag dan.quote:
Was een meisje met een BMI van 18 niet eens weggestuurd uit Deutschlands Next Top Model met als mededeling dat ze te dik was?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
Ik zal je binnenkort eens even wat gaan vetmesten, want je zit echt te laag dan.
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat die akelige mollige nicht van Benelux' Next Top Model ook zat te zeiken over te dikke modellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Was een meisje met een BMI van 18 niet eens weggestuurd uit Deutschlands Next Top Model met als mededeling dat ze te dik was?
quote:Heidi Klum is on the lookout for "Germany's Next Top Model." But on the way, her jury is chucking out the super thin because they are "too fat." Germans are not amused.
Irina's misfortune was her height-weight ratio -- she weighed 52 kilograms (114.5 pounds) and was 1.76 meters (5 feet 9 inches) tall. With that kind of body, Irina, 19, was used to being adoringly ogled, but on supermodel Heidi Klum's television show "Germany's Next Top-Model" her body became her downfall. "Too fat," was the verdict handed down by the show's jury. The svelte Irina was sent home.
[...]
After all, Klum and the other members of the jury explain during each episode that a model must eat, must stay healthy and needs curves, the spokeswoman continued. "But of course the industry requires certain dimensions."
But even the show's jury seems unclear as to what exactly those dimensions are. In the show after Irina got her walking papers for being too fat, Anne, 17, was likewise given the boot -- this time for being too thin. Her dimensions? The same 52 kilograms (114.5 pounds) and 1.76 meters (5 feet 9 inches) as Irina.
Bij een BMI van 17 er mollig uitzien? Dat is bijna knapquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien had ze een extreem hoog vetpercentage (extreem weinig lean mass) waardoor ze er mollig uitzag ondanks een laag gewicht bij haar lengte.
Tja, dan ligt de schuld toch echt bij de jury.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een BMI van 17 er mollig uitzien? Dat is bijna knap
Na berekening is het 16.8 en ze was dus te dik
En een foto van het mollige meisje voor Steer:
[ afbeelding ]
Ja best vermakelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef prupke het volgende:
kennen jullie het programma : dagelijkse kost ?
Ik heb wat filmpjes zitten kijken van die kookbelg en is "plezant" om naar te kijken
en dan ga je Mstreech bijna verlatenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Morgen 3 knietjes, laatste 'live' metingen. Daarna data crunchen en thesis schrijven. Godsakke, wat is het jaar snel gegaan.
2 maanden en een week heb ik nog huurcontract... ongelovelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan ga je Mstreech bijna verlaten
Maar fijn dat je me gaat missenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan ga je Mstreech bijna verlaten
Wil je er niet blijven wonen steer? In Maastricht? Of kan dat niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 maanden en een week heb ik nog huurcontract... ongelovelijk.
dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar fijn dat je me gaat missen
En zonder al die workshops heb je ook weer eens tijd voor leuke dingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegdmaar dan heeft L. eindelijk eens tijd voor mij
![]()
Onpraktisch, heb nog woonruimte in Eindhoven in onderhuur, en Maastricht biedt me niet veel carrierekansen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wil je er niet blijven wonen steer? In Maastricht? Of kan dat niet?
Boemzenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegdmaar dan heeft L. eindelijk eens tijd voor mij
![]()
bij mallebabbe is dat toch op ma en di altijd 7.50?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boemzen
Zie jij die Spareribs zitten trouwens?
Niet meteen nee zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onpraktisch, heb nog woonruimte in Eindhoven in onderhuur, en Maastricht biedt me niet veel carrierekansen.
Ik zal er eens over nadenken....![]()
Maar mocht dat wel zo zijn, dan verhuis ik er graag weer terug. Of juist niet, heb er aan de andere kant ook wel behoefte om méér nieuwe plekken te ontdekken en méér nieuwe mensen te ontmoeten.
Als ik een leuke baan krijg in - laten we zeggen - Barcelona dan hoef ik niet lang na te denken. Er is niets wat me bindt in Nederland, dus dan ben ik meteen vertrokken.
En dan neem ik jullie weer mee![]()
O ik ga met je mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onpraktisch, heb nog woonruimte in Eindhoven in onderhuur, en Maastricht biedt me niet veel carrierekansen.
Maar mocht dat wel zo zijn, dan verhuis ik er graag weer terug. Of juist niet, heb er aan de andere kant ook wel behoefte om méér nieuwe plekken te ontdekken en méér nieuwe mensen te ontmoeten.
Als ik een leuke baan krijg in - laten we zeggen - Barcelona dan hoef ik niet lang na te denken. Er is niets wat me bindt in Nederland, dus dan ben ik meteen vertrokken.
En dan neem ik jullie weer mee![]()
Die heb je vast ook wel, maar arty, de Jag en een hypotheek binden je misschien wat vaster in dit land?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik ga met je mee.![]()
Ik wil potdeurie ook carrierebaankansen in het buitenland.
Och ja, daar moeten we nog een keer heen he? Die eerste keer even inhalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mallebabbe is dat toch op ma en di altijd 7.50?geen denderende aanbieding imho
Leuk juist joh! Waar zou je willen wonen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik ga met je mee.![]()
Ik wil potdeurie ook carrierebaankansen in het buitenland.
Gisteren leerde je nog fietsen en morgen schrijf je je afstudeerscriptie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook weer aan t wennen enzo aan studeren maar moet verdeurie ook hard aan t bedenken gaan waar ik mn afstudeerscriptie over ga schrijven
Ja ik leer het ooit welquote:
Geen L. om je af te leiden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik leer het ooit wel
Kan waarschijnlijk m'n kamer toch wel makkelijk kwijt, en in een dag heb ik mijn spullen naar Maastricht verhuisd dan. Maar ik moet er nog even over nadenken: denk dat ik in mijn laatste maand liever in Eindhoven m'n thesis schrijf dan in Maastricht.
Indien mogelijkheden zou ik ontzettend ontzettend graag in die stad willen wonen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk juist joh! Waar zou je willen wonen?
Steer, is Barcelona een serieuze optie voor je?
Ja. leuk juist inderdaad. Maar ik kan niets waar ze in het buitenland op zitten te wachten. Ik rommel maar wat mijn werkzame leven door joh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk juist joh! Waar zou je willen wonen?
Jij casanovaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zullen altijd nieuwe letters voorbij komen.
Ja, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Indien mogelijkheden zou ik ontzettend ontzettend graag in die stad willen wonen.
Wil een baan hebben waar ik passie voor heb, goed in ben, en genoeg poen mee kan verdienen. Ik weet niet hoe realistisch dat is, maar waar een wil is, is een weg.
Geen van allen hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die heb je vast ook wel, maar arty, de Jag en een hypotheek binden je misschien wat vaster in dit land?
Jij bent toch al halverwege, Belgenland is ook buitenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook welAch, dromen is leuk en misschien proberen we het serieus nog wel eens.
Hopeloze romanticusquote:
Beetje freelancen voor een Nederlandse krant terwijl Arty het brood op de plank brengt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. leuk juist inderdaad. Maar ik kan niets waar ze in het buitenland op zitten te wachten. Ik rommel maar wat mijn werkzame leven door joh.
Oh en Puerto Rico, daar zou ik onmiddellijk voor tekenen. Maar de States kom je nooit in natuurlijk.
Goed zo MeMo. Zou jij er nog wel een tijdje willen blijven hangen, of zie je het puur als studieplek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
was wel heul blij met de veren in mn reet op t werk gistervind mn draai hier wel in 043
ik vind het veel te eng om vooruit te kijken, over n goed jaar ben ik klaar met de master alweer en wat ik dan wil en waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo MeMo. Zou jij er nog wel een tijdje willen blijven hangen, of zie je het puur als studieplek?
Nee, geen schrijverij meer voor mij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje freelancen voor een Nederlandse krant terwijl Arty het brood op de plank brengt?
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het veel te eng om vooruit te kijken, over n goed jaar ben ik klaar met de master alweer en wat ik dan wil en waargeen flauw idee...
Randstad is ook leuk voor een tijdje inderdaad. Ik vond het wel wat gejaagder, onpersoonlijker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het veel te eng om vooruit te kijken, over n goed jaar ben ik klaar met de master alweer en wat ik dan wil en waargeen flauw idee...waarschijnlijk echt werken ofzo en weet niet of dat hier kan, als t kan blijf ik wel hangen zo niet, pak ik mn boeltje en ga ik verhuizen
Omg. Den Haag wil ik toch stiekem ook altijd nog wonen
je ne sais pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Den Haag is best leuk, denk je dan aan een baan bij de overheid?
tja aan de ene kant, als ik in NL blijf (wat wel zo zal zijn) wil ik toch wel weer iets verder omhoog, dit is wel erg ver van mn familie enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Randstad is ook leuk voor een tijdje inderdaad. Ik vond het wel wat gejaagder, onpersoonlijker.
Heb er 17 jaar gewoond, nadat ik het huis uit ging. Dat was ook wel genoeg wat mij betreft.
Ik werd in Maastricht vverliefd op een bepaalde auto en zie wat ik voor de deur heb staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik zit hier net en voel me echt thuis, ik aard overal makkelijk en wie weet ben ik over n half jaar hopelijk verliefd op een Limburger ofzo
Is het met jouw opleiding heel makkelijk om internationaal te gaan? Bij de Europese Commissie gaan werken ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
tja aan de ene kant, als ik in NL blijf (wat wel zo zal zijn) wil ik toch wel weer iets verder omhoog, dit is wel erg ver van mn familie enzo
Mis jij Den Haag ooit nog CF?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het met jouw opleiding heel makkelijk om internationaal te gaan? Bij de Europese Commissie gaan werken ofzo?
Belgie is ideaal als het om familie gaat - dichtbij genoeg om regelmatig naar NL te gaan, ver genoeg om het als excuus te gebruiken als je geen zin hebt
CF ook al?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mis jij Den Haag ooit nog CF?
ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik straks kan en wilquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het met jouw opleiding heel makkelijk om internationaal te gaan? Bij de Europese Commissie gaan werken ofzo?
Belgie is ideaal als het om familie gaat - dichtbij genoeg om regelmatig naar NL te gaan, ver genoeg om het als excuus te gebruiken als je geen zin hebt
quote:
Ja, dat vind ik juist zo leuk aan die stad! Decadentie, maar wel op de stijlvolle manier. Het leven is er goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik straks kan en wilheb nu puur gekozen voor een master die ik leuk vind
![]()
en dude ik vind Mstreech wel een behoorlijk decadente stad, op straat veel dure auto;s en veel mensen met geld die interessant lopen te doen in het centrum *brrr*
ik heb er weinig mee eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik juist zo leuk aan die stad! Decadentie, maar wel op de stijlvolle manier. Het leven is er goed.
Ik had ooit eens een zwager die in Leuven promoveerde en de keren dat ik er was, vond ik het zalig! Maar dan was ik er alleen om biertjes te drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ach Dude, Den Haag is wat meer een echte stad dan Leuven en ik heb er met plezier gewoond, maar niet lang genoeg om er een enorme band mee te krijgen denk ik. Delft, daarentegen...
Dat hoeft toch ook niet, misschien past dat wel helemaal niet bij je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
merk wel dat ik me sociaal nog een beetje ongemakkelijk en remi voel (en damn wat shop ik veeeeeel de laatste weken) maar komt wel goed, in Utrecht had ik ook geen bruisend sociaal leven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, misschien past dat wel helemaal niet bij je.
Ik was ook wel eens een soort van jaloers op mensen met een enorme grote schare vrienden, veel feesten, veel dóen en veel weg.... maar ik ben er wel achter gekomen dat het niet bij me past.
Ik me er niet eens gelukkiger bij voel, eerder eenzaam in een grote menigte
ik ben ook graag alleen maar op dit moment zou mijn sociale omgeving wel iets uitgebreider mogen zijn om t zo maar te zeggen maar heb nu net mn leven hier op orde (studie icm werk loopt nu lekker) dus komt welquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was ook wel eens een soort van jaloers op mensen met een enorme grote schare vrienden, veel feesten, veel dóen en veel weg.... maar ik ben er wel achter gekomen dat het niet bij me past.
Bovendien ik me er niet eens gelukkiger bij voelde, eerder eenzaam in een grote menigte
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
wel erg dol op leuke sociale gelegenheden
Hear hear! Ik kan af en toe wel eens jaloers zijn op de studententijden van veel mensen. Vooral omdat ik op mijn 19e ben gaan werken. Maar achteraf gezien ben ik blij dat ik het zo gedaan heb. Ik heb veel kostbare ervaring opgedaan en feesten en dat soort meuk is toch niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien ik me er niet eens gelukkiger bij voelde, eerder eenzaam in een grote menigte
Bij mij is het ook druppelsgewijs op gang gekomen toen ik hier 6,5 jaar geleden kwam wonen (na 40! jaar in Utreg in min of meer dezelfde wijk gewoond te hebben) Toen ik eindelijk werk vond kwamen daar ook de contacten en uitjes bij, ik ging bij het koor en ik zwem in de buurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook graag alleen maar op dit moment zou mijn sociale omgeving wel iets uitgebreider mogen zijn om t zo maar te zeggen maar heb nu net mn leven hier op orde (studie icm werk loopt nu lekker) dus komt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat ergMisschien was het gewoon een actieve VVE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien was het gewoon een actieve VVE!
Ja, dat is pas een goede Vereniging van Eigenaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien was het gewoon een actieve VVE!
Hebben ze de verkeerde statuten gegoogled.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is pas een goede Vereniging van Eigenaren.
Ik las de afkorting heul andersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Ja, dat is pas een goede Vereniging van Eigenaren.
Dat was de garp juist Bluezz.quote:
Thank god for back ups!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....zojuist een van mijn ergste nachtmerries bijna waarheid zien wordenIk miste foto's
twee maanden uit 2006
Gelukkig stonden ze nog op een backup
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zat echt vijf minuten na te denken......................
![]()
Zwitserland zou ik eigenlijk wel willen werkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Maar qua carrière in het buitenland: ik droom er ook nog steeds van.
Niet qua betaling of geld, wel qua woonomgeving en leuk.
Nog steeds mijn ultieme droom: half jaartje Schotland en het andere half jaartje Toscane/Umbrië.
Rommelen, koken, schrijven.
Londen lijkt me ook goed wonenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik opteer voor Londen, Schotland, Noorwegen, Parijs of misschien wel Canada
Nou, er komt waarschijnlijk eind dit jaar een fraai appartement in de binnenstad vrij....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Leuven lijkt me trouwens ook mooi wonen! Ik vond het echt een relaxte stad met een mooie omgeving.
Daarom gaan veel mensen die in Londen werken ook buiten het centrum wonen, maar dan zit je vervolgens weer met dat akelige drukke metro-vervoer tijdens spitsuren. Geen pretje om zo op je werk te moeten komen of naar huis te gaan. Elke dag weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Een jaartje Parijs, dat zou niet slecht zijnMet zo'n leuk, kneuterig appartementje, met een concierge en een mini-lift
@Isabeau: daarnaast zijn in Londen de kosten voor je dagelijkse dingen zo hoog dat je wel erg goed moet verdienen.
Mooi stekje daar hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, er komt waarschijnlijk eind dit jaar een fraai appartement in de binnenstad vrij....
Ik denk dat we het dit keer laten doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Mooi stekje daar hoorAlleen die trap, dat lijkt me een hele klus wbt verhuizen
Er zijn wel dingen te doen met de kennis die ze heeft. Maar in haar huidige beroep blijven gaat daar niet lukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe realistisch is het voor jouw vriendin, DH? Als het om banen gaat?
En de trein is extreem duurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom gaan veel mensen die in Londen werken ook buiten het centrum wonen, maar dan zit je vervolgens weer met dat akelige drukke metro-vervoer tijdens spitsuren. Geen pretje om zo op je werk te moeten komen of naar huis te gaan. Elke dag weer.
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Isabeau het volgende:
wordt echt over het hoofd gezien qua schoonheid).
quote:Canada....(begint te zingen) and we've got rocks and trees and trees and rocks and rocks and trees and trees and rocks and we've got rocks and trees and trees and rocks and rocks and trees and trees and rocks and....water.....Canadaaa, Canadaaaaaaaa!![]()
Nah
Jaaaaa! Echt belachelijk! Toen ik er de laatste keer was stond er in de krant dat voor het eerst een treinkaartje was dat meer dan 1000 pond kosttequote:
ook erg vaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Vriend van me heeft net een huis gehuurd in Auckland, NZEn best groot huis. Ik mag een keer komen logeren
Het staat echt heel hoog op mijn wishlist van vakantiesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Canada lijkt mij overigens voor een jaar of twee echt geweldig![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat vriendinnetje om mee te slepen komt ook heus wel, P
Ik ken niemand met wie ik het een maand zou volhoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je tot die tijd niet met een vriend op vakantie, Pee?
Eerst veel geld hebbenquote:
Ja. Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Wel een beetje oppassen met uitstellen, want er is altijd wel een reden waarom iets niet nu kan, maar straks. Soms komt "straks" nooit
Maar die droom moet wel betaald kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Live your dream, don't dream your life
WOW-zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Ga ik weer even naar mijn andere online leven
WOWquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Ga ik weer even naar mijn andere online leven
Die nieuwe bron van inkomsten heb ik op dit moment vooral nodig om bestaand oud zeer weg te werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, nu met je nieuwe bron van inkomsten vervalt dat excuus, hoor
foto's in je nette pakjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
wat heb ik diep geslapengoed dat ik mn wekker heb gezet. Oh dromen over wonen in het buitenland
Amerika heeft mij altijd het meest getrokken. Waar precies weet ik nog niet
.
bedrijfsprofiel net gelezen van waar ik vanmiddag naartoe ga. nu douchen, aankleden, netjes maken (vlecht in) en om 13.30u heb ik gesprek ergens bij Schiphol.
waar gaan jullie heen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, er komt waarschijnlijk eind dit jaar een fraai appartement in de binnenstad vrij....
Geen Brussel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zou graag een jaar in een echt grote stad wonen. Nu zit de goeroe op mijn vakgebied in New York, dus misschien kan ik daar wel eens een tijdje gaan werken straks.
dat vind ik echt een heel erg vreselijke stad. Plus, ik bewandel tegenwoordig een weg die niet meer daarop gericht is, echt.quote:
Hear hear! Een keer geweest. Wat ontzettend sfeerloos vond ik dat toenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat vind ik echt een heel erg vreselijke stad.
Maar, Den Haag zou voor mij al een grote stad zijn, bijna. Je leven zal niet anders zijn, maar je hebt meer mogelijkheden. De grootste stad waar ik gewoond heb is Maastricht. En dat is niet zo groot. Ja, Harare, maar dat telt niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Brussel heeft wel z'n charmante plekjes, maar om te wonen is het een ramp... Prettige wijken zijn echt onbetaalbaar.
Wij hadden er oorspronkelijk nog wel over gedacht om er te gaan wonen, ben blij dat we toch voor een kleine stad hebben gekozen.
Overigens, Nynke: het verbaasde mij wel hoe klein het verschil is in ervaring tussen een 'gewone' stad en een wereldstad - als ik ons leven in Den haag vergelijk met toen ik in Johannesburg zat, maakt het eigenlijk maar bar weinig uit.
Is daar wat mis mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Laat ik er nog bij vertellen dat de man van de ene vriendin nogal een moelijke eter is - zo eentje die het liefst een speklap met een potje van hak erbij eet
Ik moet nog een uurtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Weeeeeeeekeeeeendmocht eerder naar huis
Mijn creativiteit, wat doe jequote:
idd, als de mr eens ergens tegen aan loopt dan kunnen we altijd nog serieus kijken of zoiets kan en leuk is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ja, dromen is leuk, maar uiteindelijk moet je meestal toch behoorlijk wat moeite doen voor zoiets
Ik heb mijn collega's aangestoken, die nemen nu ook vaak iets spannendere dingen meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dat je elke dag met louter Nederlandse boterhammetjesvreters zit
snap ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedacht me laatst wel dat ik bij een volgende baan wel weer graag in een enigszins internationaal team wil werken. Niet dat je elke dag met louter Nederlandse boterhammetjesvreters zit
Ik zou dat ook niet doen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
Tis trouwens duidelijk lente, de hormonen van sommige mannen spelen weer op gezien het gefluit en getoeter
zulk vreemd gedrag, vrouwen zullen nou nooit al toeterend en uit t raam roepend langs een leuke man rijden
snap ook nooit zo goed wat ze er nou mee willen bereiken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
Ik fluit of toeter nooit naar vrouwen (of mannen). Vind dat erg ordinair.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen hoorHooguit een beetje nastaren
Ja joh...je moet toch ergens van dromen?quote:
idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...je moet toch ergens van dromen?
Niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
Tis trouwens duidelijk lente, de hormonen van sommige mannen spelen weer op gezien het gefluit en getoeter
zulk vreemd gedrag, vrouwen zullen nou nooit al toeterend en uit t raam roepend langs een leuke man rijden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
Ik duim voor je. Succes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
mag zo brrr. Tel gaat nu uitaah
Als je voor jezelf moet koken, dán is er niets mis meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn creativiteit, wat doe je
't Is altijd wat schipperen tussen 'doe niet zo kinderachtig en eet gewoon met de pot mee' en de behoefte om het mijn gasten naar de zin te maken
succes!!!! laat ff weten hoe het ging!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Succes, FFTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Bierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zo wat schaft de pot trouwens vanavond bij jullie?
Ik ga denk ik eindelijk proberen die soep te makenquote:
welke soep?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eindelijk proberen die soep te maken
nationale wafeldag in Zweden...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
tis trouwens nationale pannenkoekendag las ik ergens?
Hé Nynke, alles goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nationale wafeldag in Zweden...
Ik/wij eten champignonnenrisotto. Laatste keer voor deze winter. Het is hier erg grauw, dus dat mag nog. En het sneeuwt zelfs in Zweden, hoor ik!
Een paprikasoep waarvan ik het recept van een collega kreeg. Iets met paprika, winterpeen, ui, gezeefde tomaten en creme fraiche.quote:
Nog wezen skien? of zijn de gebieden te ver weg?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nationale wafeldag in Zweden...
Ik/wij eten champignonnenrisotto. Laatste keer voor deze winter. Het is hier erg grauw, dus dat mag nog. En het sneeuwt zelfs in Zweden, hoor ik!
Van Basten is al weg bij Ajax.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
tis trouwens nationale pannenkoekendag las ik ergens?
paprikaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een paprikasoep waarvan ik het recept van een collega kreeg. Iets met paprika, winterpeen, ui, gezeefde tomaten en creme fraiche.
jaja de voorbereidingen..quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef DarkElf het volgende:
jaja de voorbereidingen..
of sta je ook achter de kachel en moet er een zoetje bij of een zuurtje?
oh das niet best.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Toch een verwijzing naar de orthopeed voor mijn schouder. Was wel afvlakking te zien op de kop maar dat was niet door het trauma. Ga toch maar doorzetten. In begeleider in de sportschool hoorde gewoon de geluiden uit mijn schouder komen
Hopen dat de orthopeed dan een goede behandeling/oplossing kan vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Toch een verwijzing naar de orthopeed voor mijn schouder. Was wel afvlakking te zien op de kop maar dat was niet door het trauma. Ga toch maar doorzetten. In begeleider in de sportschool hoorde gewoon de geluiden uit mijn schouder komen
klinkt niet heel goed DHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
heel verrassend
; ik was erg bescheiden en onzeker en ze wilden me daarom weer afwijzen maar schijnbaar kwam ik ineens met goede voorbeelden en motivatie enzo. Tips meegekregen om zeker van mezelf te worden, mij te presenteren alsof ze mij moeten aannemen want ze geloofden dat ik veel meer kan dan ik over mezelf denk. Het was het uzb die de voorselectie af nam en ze sturen een positief naar KLM
Binnen 4 weken word ik gebeld voor n gesprek met 2 pursers. Terug naar huis gewandeld op blote voeten want ik strompel op mn pumps, heb 3 blaren hehe. Maar lekker weer en goed nieuws dus
haha van mij mocht je t best plaatsen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist het natuurlijk al door je telefoontje, maar wilde dat je het zelf hier zou plaatsen.
We gaan gewoon door met duimen voor je.
Enne...meer op pumps lopen oefenen dus.
Ik wacht met open armen en benen op uw thuiskomst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
AfsluitenLicht uit
Treintje halen
Weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |