abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:03:58 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94560802
van FFT mag ik deze openen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 maart 2011 @ 17:05:27 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94560852
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, denk je? :D Sowieso alle spiekerds in de gaten houden :P
Zo werkt dat op de VU tenminste. De surveillanten houden de spiekerds in de gaten :P.
De docenten komen 1x langs om hun handtekening te zetten dat het nu wordt afgenomen. Verder zie je die niet. Tenzij er iets belangrijks is.

Opvallend dat de surveillanten altijd Omaatjes zijn of Indo's :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:05:40 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94560858
Ze zit namelijk met haar telefoon te Fok!-en. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94560927
Ja, ik moet de toets zelf maken en zelf surveilleren, borisz.

Golfer, ja, dat vrees ik dus ook ;( Wel grappig, ik had het er net met de prof over: dit beginonderwerp is zo vreselijk basaal dat het juist daarom blijkbaar moeilijk volledig te doorgronden valt. Sommetjes maken kunnen ze wel, maar o wee als je op inzicht gaat vragen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 maart 2011 @ 17:20:22 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94561327
Tentamens worden wel altijd gemaakt door de docent alleen niet altijd nagekeken. Hoop docenten hebben daar assistenten voor :+.
pi_94561514
Tentamens in de avonduren, in 'mijn tijd' gebeurde dat alleen met de herkansingen :)

Zo, boodschappen binnen. De afwas negeer ik een dagje en nu ga ik kijken of Isa zin heeft om WoW te spelen met me O+
pi_94561535
Ha!
Another day @ the office :X
Maar nu lekker ontspannen.

Moeders mag niet meer uit bed van de verzorging, andere zus is vandaag geweest en erg geschrokken, ze is veel en veel slechter dan vorige week en veel oedeem en wonden :{
Ik ga zondag.
pi_94561719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Another day @ the office :X
Maar nu lekker ontspannen.

Moeders mag niet meer uit bed van de verzorging, andere zus is vandaag geweest en erg geschrokken, ze is veel en veel slechter dan vorige week en veel oedeem en wonden :{
Ik ga zondag.

Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaakt ;) Het is niet ongewoon dat mensen die zo versleten zijn, dood gaan voor ze euthanasie krijgen. Alhoewel, mijn opa was het gelukkigst sinds ja-ren in die week voordat hij doodging :) Dat gun ik MamaBluezz ook wel.
pi_94561823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:

Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaakt ;) Het is niet ongewoon dat mensen die zo versleten zijn, dood gaan voor ze euthanasie krijgen. Alhoewel, mijn opa was het gelukkigst sinds ja-ren in die week voordat hij doodging :) Dat gun ik MamaBluezz ook wel.
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.
pi_94562065
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.
Ik zou trouwens juist denken dat uit bed komen veel beter is met die wonden en oedemen? Want nu ligt ze ws. heel de dag in dezelfde houding in bed, decubitus waiting to happen... En verandering van houding is goed tegen de oedemen... Maargoed, ik heb weinig ervaring en de verzorging zal wel het beste voorhebben met je moedertje :)
pi_94562250
Ze wilde tot nu toe altijd haar bed uit, hoe ziek ze ook is/was, nu mag ze niet meer zelf van de verzorzing.. dus ligt ze meer.
Ze had alweer een doorlig/zit plekken omdat ze geen vet meer op haar botjes had en bijna de hele dag in die sta-op stoel zit - stuit is slecht-
pi_94562303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Ze wilde tot nu toe altijd haar bed uit, hoe ziek ze ook is/was, nu mag ze niet meer zelf van de verzorzing.. dus ligt ze meer.
Ze had alweer een doorlig/zit plekken omdat ze geen vet meer op haar botjes had en bijna de hele dag in die sta-op stoel zit - stuit is slecht-
... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...
pi_94562384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:

... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemen :o Schrik ff van die term, al zou ik dat niet moeten doen :D
Ze heeft de al vrij lang het beste AD matras die er is. En ik ga ervan uit dat ze goeie zorg krijgt qua wisselligging en fysio.
pi_94562484
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemen :o Schrik ff van die term, al zou ik dat niet moeten doen :D
Ze heeft de al vrij lang het beste AD matras die er is. En ik ga ervan uit dat ze goeie zorg krijgt qua wisselligging en fysio.
Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaat ;) Maar je kan het ook pre-terminaal noemen, tot er een datum is. Als je dat prettiger vind?
pi_94562878
Alweer een werkdag van voor achten tot na zessen. Morgen slaap ik uit :6
pi_94562973
avond :W
pi_94563416
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:

Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaat ;) Maar je kan het ook pre-terminaal noemen, tot er een datum is. Als je dat prettiger vind?
Het gaat wel slecht Lein.
Ze ligt er sinds zondag heel slecht bij : even voor de volledigheid stukje uit mail van zus die vanmiddag is geweest :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94563602
het gaat ineens hard Bluezz :{ misschien idd omdat ze het accepteert en zou mooi zijn als ze toch natuurlijk heen kan gaan. Overigens vind ik het knap dat je er zo over kunt praten :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94563964
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat wel slecht Lein.
Ze ligt er sinds zondag heel slecht bij : even voor de volledigheid stukje uit mail van zus die vanmiddag is geweest :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zucht*
pi_94564202
Bluezzz :*
pi_94564327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:

*zucht*
:?
Zucht je omdat we elkaar niet begrijpen? Ik snap wel wat je bedoelt alleen was ik ff bang dat je denkt dat ze uit wilde stappen omdat het 'alleen' maar geestelijk ondraaglijk lijden is.
Lastig communiceren zo ook.
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:44:05 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94564328
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Overigens vind ik het knap dat je er zo over kunt praten :*
We zijn al 10 jaar bezig afscheid van haar te nemen, dus we zijn er wel een beetje op voorbereid.
Poef.....gone! ©golfer
pi_94564354
sporten :W
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:45:48 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94564410
Bluezz, ik hoop voor je moeder, die er nu lichamelijk én geestelijk klaar mee is, dat ze snel overlijdt. En misschien dan al wel voordat die VVE-molen rond is.

Zondag maar even goed in de ogen van je moedertje kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94564439
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik hoop voor je moeder, die er nu lichamelijk én geestelijk klaar mee is, dat ze snel overlijdt. En misschien dan al wel voordat die VVE-molen rond is.

Zondag maar even goed in de ogen van je moedertje kijken.
Ja ik kijk altijd lang en goed in haar oogjes, omdat ik al jaren denk dat het wel eens de laatste keer kan zijn ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:47:07 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94564464
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja ik kijk altijd lang en goed in haar oogjes, omdat ik al jaren denk dat het wel eens de laatste keer kan zijn ;)
Misschien moet je dan een keer juist níet kijken. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94564478
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
:?
Zucht je omdat we elkaar niet begrijpen? Ik snap wel wat je bedoelt alleen was ik ff bang dat je denkt dat ze uit wilde stappen omdat het 'alleen' maar geestelijk ondraaglijk lijden is.
Lastig communiceren zo ook.
Nee, ik zucht omdat je moeder, je familie en jij dit moeten doorstaan. Klotesituatie :X
pi_94564527
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

Nee, ik zucht omdat je moeder, je familie en jij dit moeten doorstaan. Klotesituatie :X
Ow. Ik dacht echt ff dat ik (weer eens) een communicatiestoornis had veroorzaakt :D
Tja ik vind het voor haar zó, zó erg ;(
pi_94564586
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef golfer het volgende:

We zijn al 10 jaar bezig afscheid van haar te nemen, dus we zijn er wel een beetje op voorbereid.
En jij kent haar pas 12 jaar. Kenjenaogaon :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:50:59 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_94564637
Lichaam is op, dan wordt het geestelijk ook niet meer te dragen ;(

Hoop dat je moedertje dit niet meer lang hoeft mee te maken.

Twee jaar geleden was ik op de begrafenis van de moeder van mijn beste studievriend, ook palliatieve sedatie ivm kanker... afscheid van familie was mooi en goed toen het eenmaal zo ver was. Hoop dat je moeder nog dusdanig bij goede positieven is dat jullie afscheid ook zo mooi wordt Bloes.
Confidence through competence
pi_94564758
Geen idee of ik haar zondag voor het laatst zie trouwens hoor...

Ik moest vandaag steeds aan de tekst op de rouwkaart van mijn vader denken : als leven geen leven meer is, komt de dood als verlossing, we kunnen die tekst eigenlijk nu ook wel gebruiken.

/tegeltje
pi_94564841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee of ik haar zondag voor het laatst zie trouwens hoor...

Ik moest vandaag steeds aan de tekst op de rouwkaart van mijn vader denken : als leven geen leven meer is, komt de dood als verlossing, we kunnen die tekst eigenlijk nu ook wel gebruiken :')
Of
Sterven doe je niet ineens, maar af en toe een beetje.
En alle beetjes die je stierf, 't is vreemd, maar die vergeet je.
Het is je dikwijls zelf ontgaan, je zegt ik ben wat moe.
Maar op een keer dan ben je aan je laatste beetje toe.

http://www.nederlands.nl/nedermap/citaten/citaat/30047.html

Die is minder dramatisch en wat minder *oh god wat heeft ze geleden*
pi_94565083
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:

Of
Sterven doe je niet ineens, maar af en toe een beetje.
En alle beetjes die je stierf, 't is vreemd, maar die vergeet je.
Het is je dikwijls zelf ontgaan, je zegt ik ben wat moe.
Maar op een keer dan ben je aan je laatste beetje toe.

http://www.nederlands.nl/nedermap/citaten/citaat/30047.html

Die is minder dramatisch en wat minder *oh god wat heeft ze geleden*
Het was meer als 'grapje' bedoelt dat de tekst inwisselbaar zou zijn, want ze heeft alles al maanden klaarliggen en omdat ze gelooft wordt het sowieso een heel andere tekst ;)
pi_94565095
Sterkte bluezz :* en golfer, hoop voor je moeder dat ze niet te lang hoeft te lijden
pi_94565243
Lein, zet je koptelefoon eens op O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:06:52 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_94565350
Lein kookt
pi_94565360
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Lein, zet je koptelefoon eens op O-)
Zeg het maar :)

Ik hoor je niet
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:07:49 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_94565394
Sterkte Bluezz & Golfer
pi_94565830
Goeieavond.....

Bloes :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94568444
Goh, Bluezz dat klinkt al zo veel erger zoals het in de mail staat.
Sterkte ondertussen.
pi_94568732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Het was meer als 'grapje' bedoelt dat de tekst inwisselbaar zou zijn, want ze heeft alles al maanden klaarliggen en omdat ze gelooft wordt het sowieso een heel andere tekst ;)
Oh ok. Oma heeft ook alles al jaren klaarliggen. Ik hoop wel dat ze het af en toe update, ze kan nogal wispelturig zijn :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:19:42 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94569268
We kregen ooit eens een heel papier met al haar wensen. Tot en met de muziek die gespeeld moet worden.
Waarbij we in een deuk lagen om haar extra toegevoegde opmerking bij1 muziekstuk: "s.v.p. niet te hard".
Alsof ze in haar kissie daar met haar dove oren last van zou hebben. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:13 #43
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_94569286
Sterkte Bluezz :*.

Zo, net terug van een onverwacht klantbezoek :P. Om 11:20 de vraag of ik 12:30 op de Keileweg kon zijn bij een Welzijnklant. Vanaf Soest, met een ongeschoren kop en nerd look :'). 12:40 was ik er pas... Net thuis :)
pi_94570208
:* Voor Bluezz

Ik ben alweer een half uurtje terug van het tentamen, ging wel redelijk volgens mij

Wel een leuke verrassing toen ik thuis kwam
Zag dat er een filmpje op youtube staat van ons optreden in het theater afgelopen zomer
pi_94570528
Haiie :)

Sterkte B en G, moeilijke tijd lijkt me.. :*

En iets heel anders.. ;)
Ik heb pastinaken! En eend.
Dus ik dacht: patinaakpuree met eend :P
Wie nog briljante ideeën verder?
pi_94571535
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh ok. Oma heeft ook alles al jaren klaarliggen. Ik hoop wel dat ze het af en toe update, ze kan nogal wispelturig zijn :+
:+

Leuk Saar en pastinaak, dat wil ik nou ook binnenkort écht eens een keer eten! Dus ik hou je in de gaten of die puree een beetje te doen is!
Tis niet moeilijker dan anders qua moeder hoor dus lief alle sterktes maar ik heb het er niet moeilijk mee of zo.
pi_94571600
Leuk joh *O* Ik zit nu in een call met een amerikaanse en een schotse collega :Y) PAAAAAAAAAAAARTY *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94571615
Oe dat schotse taaltje O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 maart 2011 @ 20:57:44 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94571633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk joh *O* Ik zit nu in een call met een amerikaanse en een schotse collega :Y) PAAAAAAAAAAAARTY *O*
Ik hoor het al. De whisky is open :P
pi_94571642
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Oe dat schotse taaltje O+
Ja. Niet te verstaan _O- Wel leuk ..... het zijn twee dames :Y) Vrouwelijke techneuten zijn :9~ :@ En ze zien er nog leuk uit ook :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')