Daar sta ik bekend om.quote:
Nergens aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Tommsch het volgende:
Waar erger je je nou eigenlijk aan bij PVVers dan TS?
Enkel het feit dat ze PVV'ers zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Tommsch het volgende:
Waar erger je je nou eigenlijk aan bij PVVers dan TS?
Ah, dat klinkt wel verdacht veel als: een hekel hebben aan moslims omdat ze moslim zijn. Of een hekel hebben aan joden omdat het joden zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Enkel het feit dat ze PVV'ers zijn.
Je verandert 'ergeren aan' in 'een hekel hebben aan'.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel verdacht veel als: een hekel hebben aan moslims omdat ze moslim zijn. Of een hekel hebben aan joden omdat het joden zijn.
Volgens mij bedoelen ze dat met: je verlagen tot andermans niveau
Oh snorrie, je ergeren aan moslims omdat ze moslim zijn en je ergeren aan joden omdat het joden zijn dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je verandert 'ergeren aan' in 'een hekel hebben aan'.
Een Amerikaanse. TS komt uit Limburg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Aneurysma, is dat een Friese naam?![]()
Maar ik erger me ook aan Moslims en Joden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Oh snorrie, je ergeren aan moslims omdat ze moslim zijn en je ergeren aan joden omdat het joden zijn dan.
Dus je ergert je aan Moslims en Joden, en aan de degenen die zich aan Moslims ergeren. Heb jij wel vrienden dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Een Amerikaanse. TS komt uit Limburg.
[..]
Maar ik erger me ook aan Moslims en Joden.
Nee, ik erger me aan vrienden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Dus je ergert je aan Moslims en Joden, en aan de degenen die zich aan Moslims ergeren. Heb jij wel vrienden dan?
Lijkt me duidelijk dan. Op basis van jou gebrek aan sociale vaardigheden verklaar ik deze klacht ongegrond en daarmee onterecht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee, ik erger me aan vrienden.
Ik praat wel soms tegen mijn muur, maar daar erger ik me ook aan.
WTF is er mis met die limbo's?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, wel op je grammatica letten heh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dan. Op basis van jou gebrek aan sociale vaardigheden verklaar ik deze klacht ongegrond en daarmee onterecht.
Ze eten allemaal van die vlaai.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef PP. het volgende:
[..]
WTF is er mis met die limbo's?
enigzins retorische vraag...
Andere mensen standpunten aanpraten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef vanBinsberge het volgende:
PVV![]()
Nederlanders die voordoen niet eens te zijn met de PVVZijn dezelfde volwassenen die niet willen toegeven op tienermeisjes te geilen net als iedereen
Pcies. Als er opeens allemaal figuren uit Nederland, laten we zeggen, de petjes dragende mensen met Golf met dubbele nepuitlaat en hardcore sticker op de achterruit, zouden ze ook niet blij zijn in Marokko hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef -tape- het volgende:
Dit is ons land. Zij hebben een eigen land. Zij moeten daarheen. Basta!
We hebben het wel in eerste instantie zelf hierheen gehaald hoor. Waren namelijk lekker goedkoop als arbeiders voor werk dat wij niet meer wouden doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Pcies. Als er opeens allemaal figuren uit Nederland, laten we zeggen, de petjes dragende mensen met Golf met dubbele nepuitlaat en hardcore sticker op de achterruit, zouden ze ook niet blij zijn in Marokko hoor![]()
Wij krijgen nu al dat pauper volk uitschot uit andere landen hier naartoe
Helaas verzinnen ze allemaal een manier om een uitkering te krijgen. Sommigen zelfs van én onze kant én het andere land vanwege dubbel paspoortquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Tommsch het volgende:
[..]
We hebben het wel in eerste instantie zelf hierheen gehaald hoor. Waren namelijk lekker goedkoop als arbeiders voor werk dat wij niet meer wouden doen.
Was het maar zo simpel, de meesten die het verzieken zijn hier geboren dus inwonders van ons land. Die kun je niet terugsturen want ze komen er niet vandaan, hun ouders(of grootouders) wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Helaas verzinnen ze allemaal een manier om een uitkering te krijgen. Sommigen zelfs van én onze kant én het andere land vanwege dubbel paspoort
Als je hier werkt en netjes gedraagt, ok. Geen lawaai schoppen en geen dingen jatten anders weg.
Wat een simpele PVV'er is het ook hequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, de meesten die het verzieken zijn hier geboren dus inwonders van ons land. Die kun je niet terugsturen want ze komen er niet vandaan, hun ouders(of grootouders) wel.
Nederlands paspoort afnemen en een enkele vlucht Marokko.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, de meesten die het verzieken zijn hier geboren dus inwonders van ons land. Die kun je niet terugsturen want ze komen er niet vandaan, hun ouders(of grootouders) wel.
wat Michael Scott zegt. /Schrute.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en een enkele vlucht Marokko.
Op grond waarvan? Dat zijn ouders uit Marokko komen? Denk toch na man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en een enkele vlucht Marokko.
Dat zou wel raar zijn om die terug te sturen waar ze vandaan komen.."nou moeders doe die benen eens wat verder uit elkaar hij moet echt terug hoor!"quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Sms "negers aan" naar 6464, en ontvang onze speciale katoenplukkers-screensaver. Verras hier al je blanke vrienden mee. Iedereen zal erom lachen!quote:
SMS NEGERi AAN VOOR DE LEUKSTE SCAMMAILGELUIDEN! VERRAS JE VRIENDEN!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
Sms "negers aan" naar 6464, en ontvang onze speciale katoenplukkers-screensaver. Verras hier al je blanke vrienden mee. Iedereen zal erom lachen!
Ik geef eerlijk toe op tienermeisjes te geilen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef vanBinsberge het volgende:
PVV![]()
Nederlanders die voordoen niet eens te zijn met de PVVZijn dezelfde volwassenen die niet willen toegeven op tienermeisjes te geilen net als iedereen
Wat een bazen zijn wij Friezen toch weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:32 schreef BlackLining het volgende:
Ja, alle PVV'ers het land uit!
Hypocriet.
Dus jij stemt helemaal niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:59 schreef HUORATRON het volgende:
Mensen die ook denken dat de PVV ook maar wat aan de huidige situatie zal en kan veranderen. Allemaal onzin en diegene die er op stemmen hebben dat niet door, ze zij dan ook retarded.
En dit dan? Poging tot humor? Moet het spottend zijn?quote:
Dit zelfde dacht ik..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit dan? Poging tot humor? Moet het spottend zijn?
Ik zie van beide niks. Niet alles is lachen als er maar een karikatuur van een bos blond haar bij zit.
Sommige dingen kan Peter van Straaten veel beter zonder die onzin.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:11 schreef mymoodfentje het volgende:
PVV? owh die partij die niets meer van zich laat horen sinds ze op het pluche zitten![]()
pvv
partij die haar kiezers als stront behandelt
Wat zeg je Henk en Ingrid? Wil je niet meer werken na je 65ste ? is goed, wij zijn er voor je! 1 dag later, ja sorry kan toch niet hehe, maar wel kut marokkanen je weet toch ff goede vrienden
PVV stemmer: "ok" is er nog wat op tv?
Wat nouquote:
Pure onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Wat nouZO GAAT HET EN DAT WEET JE !
TELEGRAAF? LOL BEN TOCH GEEN PVV STEMMER JONG, IK LEES NRC NEXT!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
Pure onzin.
Jij laat je teveel beïnvloeden door De Telegraaf
De Telegraafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
Pure onzin.
Ja want de Telegraaf is inderdaad zwaar partijdig tegen de PVVquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef gamezz het volgende:
[..]
Pure onzin.
Dit dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want de Telegraaf is inderdaad zwaar partijdig tegen de PVV
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |