Nee, ik heb je dit nog nooit horen zeggen, verklaart u nader. -> SCquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij mijn 'rechts knapper dan links' reply nog vinden?
Ik was helemaal in mijn elementquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat leuk! Wat zullen jullie een heerlijke dag hebben gehad
Duurt nog wel even, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
En MissBliss vond het ook helemaal geweldig, vorig jaar ook, die wordt ook nog echt ESF-minded
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:38 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, denk ik.
Foto's pas morgen plaatsen
Iemand moet het doen, deadlines JWTquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ze heeft een verjaaaaaaaaaardag, ouwe zeikerd
Iedereen zit te soppen hier op de voorbijkomersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
Dit vind ik bijna nog de leukste kiekjes, zo ben je er helemaal bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Rondje foto's die gewoon een sfeer impressie geven.
Die is leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Mocht je nog een keer gaan, dan mag je die dame met dat roze haar wel voor me meenemen. Die's lekker zeg
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat het er beter uitziet bij het ESF
Daarom; gewoon onder je arm meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Die is leuk he?![]()
Ze was ook heel uitbundig!
Deze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Handig die vlaggetjes, kijkt zo stukken makkelijker
En die laatste mannetjes op de foto, die doen me denken aan dat trio (kwartet) van vorig jaar, met ook van die strakke broekjes, alleen waren ze ouder en iets meer kaal, toch?Weet echt niet meer welk land het was.
Linker of rechter?quote:
Doe mij die vent maar.quote:
Links of rechts?quote:
Ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |