Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je hier zo consequent blijft posten.
Maar ach, het zij zo.
Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vermaak. Niet meer en niet minder. Maar ik heb the Black Swan gedownloaderd dus ik ga nu genieten van die vorm van vermaak.
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft maar 5% daadwerkelijk zelfs gedanst. De hoer.
En vermaak is het voor mij ook, maar ik ga niet continu roepen dat ik toch niet naar jullie luisteren omdat jullie nietszeggende kneuzen zijn.
Dat is als gaan tennissen om vervolgens in de kantine te gaan schreeuwen dat tennissen voor kansloze homo's is.
Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neukenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wat betreft het in je reet neuken.
Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.quote:
Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
Maar jullie zijn toch ook kansloze homo's?
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik nu Rambo aan 't kijken, in de hoop dat m'n ballen teruggroeien.
Die heb ik al te vaak gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
daar ga je alleen slecht van praten.. beter full metal jacket kijken?
Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij is hij onredelijk jaloers eerlijk gezegd.
Die moet ik nog in de bios gaan zien met 't dinnetje.quote:
Nu niet neequote:Kan kloppen. Maar ik heb daar geen last van.
En je hebt haar met jouw skills niet kunnen overtuigen dat het niet zo was ?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
Zoals ik vrijdag in de disco helaas ook weer moest constateren, heb ik niet het uiterlijk om fotobewonderaars te krijgen. De foto die mij het best (realistisch) weergeeft krijgt nu een 7.0 na 9 beoordelingen. Klinkt leuk, een 7, maar volgens mij is het echt op een schaal van 5 tot 10 en dus eigenlijk een 4... wat meer overeenkomt met hoe ik het IRL ervaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gisteren een old scool blind date gehad. Geregeld door een vriendin. Erg gezellig, heel erg hard gelachen, zij was zo ziek als een hond dus na 2 uur weer ieders weg gegaan. We zullen zien hoe/wat.
Gisteravond ook een nieuwe foto op Paiq gezet. Vanochtend 2 nieuwe oneliners en 5 nieuwe foto bewonderaarsstelletje oppervlakkige hutten!
Hehe. Ja best jammer dat 'marketing' zo'n negatief woord is geworden bij velen. Ook wel ironisch dat de marketingbranche zichzelf geen goed imago weet te gevenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Silenus het volgende:
Haha, irritant zeg. Anders smst ze vrijdagavond even of het vandaag doorgaat ofzo, maar dit is weer typisch vrouwengedrag.
Ik stond vannacht op een huisfeest, had een leuk gesprek met iemand, zei ik dat ik in de marketing/communicatie werkte...begon ze meteen: 'ohja, weer zo een, ik dacht het al met die babbel van je, je staat hier alleen maar om vrouwen te versieren of niet'?...De volgende keer zeg ik maar weer gewoon dat ik in de ICT werk, want dit schiet ook niet op.
Ver van wegblijven zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
Of gaat je tweede date niet meer door omdat haar computer inmiddels weer goed werkt (ook dat gebeurt)quote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef Marver8 het volgende:
.
En Silenus, zeggen dat je in de ICT werkt is ook niet echt een succes. Voor je het weet gaat je 2e date niet door omdat haar computer niet goed meer werkt (ja, dat gebeurt).
Dus de date is voorbij of neem je nog een kans kaart ?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Marver8 het volgende:
Zo.... Die is pisseg zeg. Nou dat is niet aan mij besteed dan. Ik ben veel te rustig, kalm en relaxed om in zo'n vroegtijdig stadium al los te gaan over wie wat zou SMS-en... De toon is gelijk gezet.
Nee, iedereen is te brak van het feest van vannacht.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Catbert het volgende:
Ga je nog naar Kampong straks Silenus? Er is TD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |