En je denkt niet dat de meerderheid dat soort antwoorden geeft uit angst voor het dictatoriale regime?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat er geen onvrede is. Wel is het zo dat de meerderheid van de bevolking Bashar Al-Assad als leider wilt behouden. En dat zal zich in de loop van deze dagen/weken wel bewijzen, aangezien de protesten tot een minimum zullen blijven.
[..]
Dat zeker niet.
Tegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ben je nou voor of tegen het Ba'ath regime? Want vrije verkiezingen zijn er daar echt niet
En in Libie zijn ze niet bang voor Khadaffi? Toch zijn ze massaal te straat op gegaan omdat ze ontevreden zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En je denkt niet dat de meerderheid dat soort antwoorden geeft uit angst voor het dictatoriale regime?
Groot verschil: Syri is vergeleken met Libi een klein poeplandje (volgens mij is Libi meer dan 10x zo groot en de bevolking is 3x zo klein). Daardoor is het handhaven van controle in Libi een stuk lastiger dan in Syri. Daarnaast bevind Daraa zich niet zo ver van de hoofdstad. Kijk naar het verschil: in Tripoli en omgeving weinig protesten, terwijl er DUIZEND KM verderop harde protesten zijn, simpelweg omdat ze daar waarschijnlijk meer kunnen en durven te zeggen dan in het hart van het regime, wat logisch is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En in Libie zijn ze niet bang voor Khadaffi? Toch zijn ze massaal te straat op gegaan omdat ze ontevreden zijn.
Doe de moslim broederschap maar, die vreten die Koerden levend op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ben je nou voor of tegen het Ba'ath regime? Want vrije verkiezingen zijn er daar echt niet
Waarom zeg je er ''inclusief de taxi chauffeur'' bij? Als ze allemaal van het regime moeten meedoen is dat logisch. De ''taxi chauffeur'' is in dit geval gewoon b.v. een functionaris van het regime die de rol van taxi chauffeur op zich neemt, dus je hoeft dat er echt niet bij te vermelden zodat het lijkt alsof wij ongelijk hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En in Libie zijn ze niet bang voor Khadaffi? Toch zijn ze massaal te straat op gegaan omdat ze ontevreden zijn.
Dat zijn natuurlijk allemaal geheim agenten, inclusief de taxi chauffeur.
Tering, ik wist dat het Arabische volk het laagst soort was van onze samenleving, maar dat ze homoseksuele pedofiele kannibalen waren, dat wist ik echt niet. Pas je op dat er in Lebanon geen hongersnood uitbreekt omdat de almachtige Isral jullie weer eens hard van achter neemt? Het zou dan zomaar kunnen dat jouw vader de lul van je broertje opeet om te overleven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Doe de moslim broederschap maar, die vreten die Koerden levend op.
Ben je nou gewoon een trol of ben je echt zo achterlijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Haha latentje, ik miste je homograpjes al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:07 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Tering, ik wist dat het Arabische volk het laagst soort was van onze samenleving, maar dat ze homoseksuele pedofiele kannibalen waren, dat wist ik echt niet. Pas je op dat er in Lebanon geen hongersnood uitbreekt omdat de almachtige Isral jullie weer eens hard van achter neemt? Het zou dan zomaar kunnen dat jouw vader de lul van je broertje opeet om te overleven.
Tja, je moet niet uitdagen.
Is geen homograpje, is gewoon de waarheid over het Arabische volk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Haha latentje, ik miste je homograpjes al.
Oh oke. Saddam heeft je echt zwaar getraumatiseerd he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Is geen homograpje, is gewoon de waarheid over het Arabische volk.
Lol, als Syri valt betekent dat meer vrijheid voor de Koerden daar en misschien zelfs een onafhankelijke staat of een Regionale Regering zoals in Zuid-Kurdistan het gevolg is nu.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ook de Koerdjes weten dat het alternatief het einde van de Koerdische aanwezigheid in Syrie betekent:
Syria: Secret service thanks Kurdish parties
[22:17] Members of the secret service invited high-ranking members of Kurdish parties in several cities in order to thank them for their restraint regarding the dissident demonstrations planned for today. This was confirmed by representatives of several Kurdish parties.
Echt schattig, zoveel fantasie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:19 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Lol, als Syri valt betekent dat meer vrijheid voor de Koerden daar en misschien zelfs een onafhankelijke staat of een Regionale Regering zoals in Zuid-Kurdistan het gevolg is nu.
Niks beters te vertellen? O nee, kun je niet. Je praat constant onzin. ;')quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Echt schattig, zoveel fantasie.
De Koerdische moslims hebben niks van de moslimbroederschap te vrezen. De MB heeft zelfs zetels in het Koerdische parlement.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Brotherhood#Iraqquote:Also, in the north of Iraq there are several Islamic movements inspired by or part of the Muslim Brotherhood network. The Kurdistan Islamic Union (KIU) holds seats in the Kurdish parliament, as is the main political force outside the dominance of the two main secularist parties, the PUK and KDP.
Met deze codequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef KurdKasim het volgende:
Jullie lijken op elkaar
Ni-bitt, ik heb deel 1 erbij gezet, maar de link kan ik er niet onder leggen. Ik weet niet hoe dat moet..
1 2 | [b]Vorige delen:[/b] [url=http://forum.fok.nl/topic/1624238]01[/url] |
1 2 | [b]Vorige delen:[/b] http://forum.fok.nl/topic/1624238 |
Je kan toch gewoon zeggen dat je geen twitter en/of FB hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef remlof het volgende:
carolv27 Carol Viana
Here comes the scary part... after blocking social media, people are being asked to handle their FB and twitter account to gov. #Syria
1 minute ago
Wtf? Zo bont hebben Mubarak en Ghadaffi het niet eens gemaakt.
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met deze code
[ code verwijderd ]
krijg je dit:
Vorige delen:
01
En met deze:
[ code verwijderd ]
krijg je dit:
Vorige delen:
Onrust in Syri
En die updates zijn zeker objectiefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Triest hoor. De MB gebruiken gebedshuizen als uitvalbasis. Ik plaats vnvnd fotos/filmpjes van de pro-Assad demo's die tig keer groter zijn.
Vlieg ook as Damascus, dan zorg ik wel voor live updates
quote:15:02 More than 400,000 protestors head to Daraa from all Houran cities and towns. (Youth Syria for Freedom)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
Over updates gesproken: Live updates on Syrias uprising
Die gasten verdienen daarmee een maandinkomen, zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Beelden van net, in Damascus:
Pro-Assad
Fuelled by Syria's surprising recent economic resurgence, its flourishing new alliance with Turkey, Assad's regime security and Arab-wide popularity, the younger Assad is swiftly earning a reputation for diplomacy and prudent exercise of power that eclipses even that of his revered father, Hafezquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gasten verdienen daarmee een maandinkomen, zou ik ook doen.
Fijne bron heb je ook, lebanese-forces.org, say no morequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuelled by Syria's surprising recent economic resurgence, its flourishing new alliance with Turkey, Assad's regime security and Arab-wide popularity, the younger Assad is swiftly earning a reputation for diplomacy and prudent exercise of power that eclipses even that of his revered father, Hafez
Not surprisingly, Assad's domestic popularity is enhanced by the developing middle class, who credit their president for this economic success.
This popularity is mirrored in the wider Arab world, where Assad was voted most popular Arab leader in a 2009 Zogby poll.
Heb je het artikel toevallig zelf geschreven. Lol.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuelled by Syria's surprising recent economic resurgence, its flourishing new alliance with Turkey, Assad's regime security and Arab-wide popularity, the younger Assad is swiftly earning a reputation for diplomacy and prudent exercise of power that eclipses even that of his revered father, Hafez
Not surprisingly, Assad's domestic popularity is enhanced by the developing middle class, who credit their president for this economic success.
This popularity is mirrored in the wider Arab world, where Assad was voted most popular Arab leader in a 2009 Zogby poll.
En wat staat daar boven? Guardian.co.ukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijne bron heb je ook, lebanese-forces.org, say no more
Ja, inderdaad. Christenen worden zwaar gediscrimineerd door Assadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Shou het volgende:
een Libanees christen die pro-Assad is, apart
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Christenen worden zwaar gediscrimineerd door Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |