WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?quote:
okquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?ROT!
VAN ROTJE!!!!!1111!~~123~!!!
lollz i troll yuoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dit is toch die leonardo dicaprio??
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Haque het volgende:
Wat is het nut van eerst een afkorting toelichten en vervolgens de afkorting niet te gebruiken?
die KloteKat vroeg er gewoon om..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...
oh echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Goed gejat, man.
quote:
Wat een ongeschoren jongeman met zijn vette hoofdharen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een lemming in een lemming
Leuke troll, was een paar jaar geleden ook al gepost.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuke troll, was een paar jaar geleden ook al gepost.
oohh egt joh dankju dat je even meldt!!1quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuke troll, was een paar jaar geleden ook al gepost.
Overduidelijke verzonnen topics!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |