TS is een achterlijke mongool en dierenbeul, maar wat is nou de klacht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
Ik bel de Dieren Politie!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
Is dit geen lemming dan?quote:
denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit geen lemming dan?
die kop van die laatstequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef Witbaard het volgende:
Obvious troll. Toch gaat er weer een shitstorm komen helaas.
Maarja, TS:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit geen lemming dan?
ja jonge met die beesten doe je vette dingen tohcquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
goede topic swa, ik heb een x een kat gevangen met mn hengel (had er een nepvis aan) en toen schuurde de touw en zat ie vast in een boom hoorde ik later dat ie daar 3 weken heeft gelegen en dat ie in coma lag
maar hij heeft t overleefd
Zou grappig zijn als je nog steeds zo'n groot mondje zou opentrekken als de buurman van 2.10 voor je neus staatquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja jonge met die beesten doe je vette dingen tohc
mark whalbergquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een lemming in een lemming
WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?quote:
okquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?ROT!
VAN ROTJE!!!!!1111!~~123~!!!
lollz i troll yuoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dit is toch die leonardo dicaprio??
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Haque het volgende:
Wat is het nut van eerst een afkorting toelichten en vervolgens de afkorting niet te gebruiken?
die KloteKat vroeg er gewoon om..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...
oh echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Goed gejat, man.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |