ja jonge met die beesten doe je vette dingen tohcquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
goede topic swa, ik heb een x een kat gevangen met mn hengel (had er een nepvis aan) en toen schuurde de touw en zat ie vast in een boom hoorde ik later dat ie daar 3 weken heeft gelegen en dat ie in coma lag
maar hij heeft t overleefd
Zou grappig zijn als je nog steeds zo'n groot mondje zou opentrekken als de buurman van 2.10 voor je neus staatquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja jonge met die beesten doe je vette dingen tohc
mark whalbergquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een lemming in een lemming
WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?quote:
okquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
WHAHAHA JE ZEI ROTJOCH HIHI SNAP JE?ROT!
VAN ROTJE!!!!!1111!~~123~!!!
lollz i troll yuoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dit is toch die leonardo dicaprio??
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Haque het volgende:
Wat is het nut van eerst een afkorting toelichten en vervolgens de afkorting niet te gebruiken?
die KloteKat vroeg er gewoon om..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik zei toch, hij is achterlijk;) Hij is ook een beest en weet ook niet hoe die moet nadenken...
oh echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
Rotje naar kat gegooid, waarschijnlijk blind
Goed gejat, man.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |