Ik vind hem zo'n volhouder dat hij het al die tijd is blijven proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
DJ Provox is ook een lieverd dus maar hopen dat dit wel slaagt en ze geleerd hebben van de laatste keer hoe het allemaal NIET moet
daarom, we gaan er vrolijk en gezellig vol op in, heb er echt weer zin in ouderwets gezellig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n volhouder dat hij het al die tijd is blijven proberen.
http://www.djprovox.nl/quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Marrije het volgende:
Ik ken djprovox niet maar inderdaad, wel een volhouder. En blijkbaar redelijke connecties.
Voor DJ Provox kan ik wel waardering opbrengen, is volgens mij echt een harde vechter. Voor hem hoop ik dan ook echt dat dit wel een succes gaat worden!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Marrije het volgende:
Ik ken djprovox niet maar inderdaad, wel een volhouder. En blijkbaar redelijke connecties.
ja, en daarom respekt niet alleen dat het een fijn mens is van wat ik hem heb gezien en meegemaakt op chat in zijn kroeg ( kon je kijken op stream), maar ook omdat het een knokker is, mag menig een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
Het verhaal van de keelkanker en het apparaatje in zijn keel:
http://www.musicfrom.nl/artiesten/14564/dj-provox.html
Volgens mij heeft iemand haar titel gepikt:quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef spuitje het volgende:
Krijgen we ook weer een zweefteef? Met roze koeken?
annemariequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand haar titel gepikt:
http://www.aqua-aura.nl/
Ben haar naam ineens kwijt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww... Annemarie Sips.
http://www.spiritueelburo.nl/
hihi we waren tegelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww... Annemarie Sips.
http://www.spiritueelburo.nl/
Als ik het goed heb begrepen wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Copycat het volgende:
Lees ik het nu goed dat heel PS verkocht is?
Mera?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Daar werd geen melding van gemaaktMaar Provox had het er op zijn twitter over dat hij bij de notaris was geweest, dus de zaak zal wel rond zijn nu. Ik wens hem veel succes!
Dan zoek ik ze persoonlijk op in het vinkje of nabij Veldhovenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
There's a s*cker born every ten minutes
[ afbeelding ]
Nee marrije, en hij heeft er letterlijk alles aan gedaan om het te kopen, echt geloof me hij wilde het heel erg graag en heeft veel hulp links en rechts gehad maar helaas pindakaas het huis is volgende dag afgebrokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Marrije het volgende:
Nee dus, is afgebroken.
Nou, dan heeft ie weer even een belegde boterham.
Nog meer streamenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
Vlemmix dus weer online.
Johan zal ook gewoon te zien zijn in SV en verzorgt ook de feestelijke opening.
VOLGENDE WEEK VRIJDAG 20.00 UUR GAAT STUDIO VLEMMIX WEER ONLINE!!!
Peter Nuninga vertelde me op Facebook dat hij ook weer mee gaat doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij in het complot zit, maar hij klonk best enthousiast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog meer streamennou vooruit omdat het alweer twee jaar geleden was dat The Bunker
liep in Eindhoven en deze hele winter niks te streamen was.
Edit, klopt het echt?
Nou , afwachten..............quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
Peter Nuninga vertelde me op Facebook dat hij ook weer mee gaat doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij in het complot zit, maar hij klonk best enthousiast.
Ja we zullen wel zien, die datum zegt mij niet zoveel maar het is wel opmerkelijk dat er geen publiciteit aan wordt gegeven behalve op die tokelau site.quote:
Ga volgende week toch naar Den Bosch, ontving net een mail met een uitnodigingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef fireman71 het volgende:
Op Twitter wordt er trouwens ook veel over gepraat door @djprovox @marianv70 en @elsepels
Spannend Fluitertje, ik zal naar je zwaaien!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga volgende week toch naar Den Bosch, ontving net een mail met een uitnodiging
om langs Eindhoven te gaan, ze hebben voor twee dagen nog
"een achter de schermen-iemand nodig" .......
Stoere boy.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/djprovox/view/9039855
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoaxquote:
En natuurlijk Knoetske met haar shokoetjesquote:
ja, je wil die kont met stream-zitvlees van tuinfluiter natuurlijk weleens bekijken op de stream.quote:
"post has been deleted"quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/djprovox/view/9039855
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:07 schreef Maanvis het volgende:
Goede 1 april grap. Maar leuk als het toch geen 1 april grap is
.
Dat loopt wel los hoor. Los wat je van de grap vindt, de harde kern van SV doet er vrolijk aan mee. Elsepels, Marian, Peter Nuninga, DJ Provox.. dus het zou me niets verbazen als De Vlem zelf ook in het complot zit. Als het in de media wordt opgepakt is het toch weer gratis publiciteit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe iemand ooit in zo'n slecht opgezette grap tuint.
Jullie ook echt, of all people
Kom op, een .tk adres?De zoveelste profiteur die even andermans materiaal gebruikt voor een beetje aandacht op fok? Seriously!
O de Vlem zal zeker in het complot zitten! Maar tot nu pakt de media het niet op, dus missie mislukt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat loopt wel los hoor. Los wat je van de grap vindt, de harde kern van SV doet er vrolijk aan mee. Elsepels, Marian, Peter Nuninga, DJ Provox.. dus het zou me niets verbazen als De Vlem zelf ook in het complot zit. Als het in de media wordt opgepakt is het toch weer gratis publiciteit.
Publiciteit voor wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat loopt wel los hoor. Los wat je van de grap vindt, de harde kern van SV doet er vrolijk aan mee. Elsepels, Marian, Peter Nuninga, DJ Provox.. dus het zou me niets verbazen als De Vlem zelf ook in het complot zit. Als het in de media wordt opgepakt is het toch weer gratis publiciteit.
Alsof het Johan iets uitmaakt waarvoor/over/mee hij in de publiciteit komt...quote:
Johan Vlemmix' vroege 1 aprilgrap misluktquote:
De voorpagina van De Telegraaf zal hij er waarschijnlijk niet mee halen, maar ik sluit niet uit dat een zender als 538 er een "leuk" item over maakt. Eerder hebben ze al avondvullende uitzendingen met/over hem gemaakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan Vlemmix' vroege 1 aprilgrap mislukt
Alsof een zichzelf respecterende ochtendkrant daar niet mee zou openen. Groot op de voorpagina.
Profiteurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie werkelijk niet hoe iemand ooit in zo'n slecht opgezette grap tuint.
Jullie ook echt, of all people
Kom op, een .tk adres?De zoveelste profiteur die even andermans materiaal gebruikt voor een beetje aandacht op fok? Seriously!
Wat zeg jij nou eigenlijk? Dat je in het complot zat? Want jij bent degene die dit bericht in het andere topic postte.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Profiteur![]()
Druk maken om een 1 april grap
Ik zat niet in het grote complot neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou eigenlijk? Dat je in het complot zat? Want jij bent degene die dit bericht in het andere topic postte.
Maar jou is wel verteld dat het een grap is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zat niet in het grote complot nee
Later ben ik het te weten gekomen ja, het was niet met een volmondig ja maar het zei me genoeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jou is wel verteld dat het een grap is?
Dat vind ik zo sneu, dat ze niets zeggen als je ze direct vraagt of het waar is.
Ik geloof ook niet in profiteurs. Vind het alleen kinderachtig dat mensen eromheen hebben zitten liegen na een directe vraag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Later ben ik het te weten gekomen ja, het was niet met een volmondig ja maar het zei me genoeg.
Zat er zelf ook niet aan te denken dat het volgende week al 1 april is dus ben er eigenlijk ook "ingetrapt" maar zit er niet zo meeen zie het ook zeker niet als een profiteur, al weet ik niet eens van wie het idee is gekomen.
Oke dat weet ik dus verder niet, heb alleen contact gehad met Marco.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in profiteurs. Vind het alleen kinderachtig dat mensen eromheen hebben zitten liegen na een directe vraag.
En hard. Want hilarisch! Net zo hilarisch als die geweldige Photoshop.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef Dementor het volgende:
Als het een grap is dan lachen ze er waarschijnlijk alleen zelf om.
Nog niet. Maar na deze grap van wereldformaat weet iedereen wat SV is. Euh, wat het was.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef mootie het volgende:
Maar wat me nog niet duidelijk is, wie willen ze zou in de maling nemen. Die 20 kijkers van SV? De rest van Nederland heeft toch geen flauw benul wat SV is?
Da's toevallig! Ik was net ook met een paar personen in gesprek, daar kwam ook weinig uit.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:47 schreef djprovox het volgende:
Ben trouwens wel echt met een paar personen in gesprek,maar ik heb nog geen idee of daar iets uitkomt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's toevallig! Ik was net ook met een paar personen in gesprek, daar kwam ook weinig uit.
Ja man, al die duizenden, duizenden mensen die nu in een hoekje liggen te huilen!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef djprovox het volgende:
Toen het openbaar werd had ik even het idee om het door te laten lopen. Het verhaal wordt nu te groot.Omdat er mensen zijn die (net als ik) hopen op een doorstart van SV,en deze dus teleurgesteld zouden worden.......stopt het bij deze.
Tuurlijk!! Echt heel geloofwaardig allemaal inmiddels! Weet je wat? Ga inderdaad gewoon lekker een stukkie fietsen en neem Margo mee! Het is tenslotte prachtig weer!quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef djprovox het volgende:
Toen het openbaar werd had ik even het idee om het door te laten lopen. Het verhaal wordt nu te groot.Omdat er mensen zijn die (net als ik) hopen op een doorstart van SV,en deze dus teleurgesteld zouden worden.......stopt het bij deze.
Het enige goede wat er hieruit dus is voortgekomen is dat ik door iemand ben benaderd die er misschien iets samen met een paar anderen in ziet. Wat hieruit gaat komen weet ik niet,maar ik blijf hopen!!!!
Wat enorm fijn voor je. Steek er een kaarsje voor aan.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef djprovox het volgende:
Wat hieruit gaat komen weet ik niet,maar ik blijf hopen!!!!
Tja, maar er is niemand ingestonken want het is nog maar 27 maartquote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat vaak nog leuker is dan een aprilgrap, zijn de narrige reacties van mensen die het slecht trekken dat ze er zijn ingestonken.
Ik verwijt je in ieder geval helemaal niets. Ik vind het een leuke en ook wel goed opgezette grap. (Ik denk dat ik er zelf ook misschien nog wel ingetrapt zou zijn als ik op het moment dat ik dit las ook alle twitterberichten had gelezen.)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef djprovox het volgende:
Ik heb de verkeerde beslissing genomen om het door te laten gaan toen het openbaar werd.
Jullie mogen mij van alles verwijten maar verder niemand!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |