Lekker ding ben je toch ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen, help me eensProp in mijn oor
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
Oh nee he, wie heeft Ajacied weer losgelaten in Draakje?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist tickets gehaald voor The Challenge
Van DJCoonequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist tickets gehaald voor The Challenge
Ja, heb 2 VIP tickets besteld, ga je ook?quote:
Niple twistquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Viro het volgende:
En koelkast, niet leuk om Lady GaGa aan te vragen als ik Serena achter me aan heb zitten die me een niple twist wil geven
Om te krijgen is het minder inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niple twist![]()
Dat is leuk (om te geven that is)
Ouwe lulquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Studententijdsentiment voor mij!
Wel een klote remix overigens.
Arm Popje toch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
En ik ga geen paling roken want ik lust geen vis
ik heb nog geen ervaring met popjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor ervaring jij hebt maar Popje smaakt niet naar vis
Kom halen dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik heb nog geen ervaring met popje
Summerjamquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
EN DIT NUMMER MOET PER DIRECT VERBODEN WORDEN!
Hey, het is geen gitaarmuziek toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
EN DIT NUMMER MOET PER DIRECT VERBODEN WORDEN!
Het is verkrachting van Fiësta en zo erg dat men het origineel niet kent, met als toppunt:quote:
Als je dan ook nog bier maakt dan trek ik mijn lederhosen aan en kom ik bier en worst etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een worstvuller gevonden en besteld
Nu nog wachten op mijn gehaktmolen (is al besteld) en dan kan ik worsten maken
Yep, bier ga ik volgende week brouwen, alles wat ik nog nodig had heb ik besteld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog bier maakt dan trek ik mijn lederhosen aan en kom ik bier en worst eten
nee joh leuk liedjenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Deze is ook veel te vaak gedraaid
Ik vraag enkel kwaliteit aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
Oh nu krijgen we weer van die kutnummers
Heb jij ook geriekwest dan ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
Oh nu krijgen we weer van die kutnummers
Wat haat jij op mijn request.quote:
Dat mag, maar m'n echte verjaardag is pas over 4,5 maandquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wil graag de eerste zijn om je te feliciteren!
Jij viert je 17,5 verjaardag.quote:
Bewijs dat je het niet hebt gevierd. Je was er helemaal blij mee wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee. Ik gaf alleen aan dat het die dag was
Ik vier alleen voor familie omdat ik het samen met mijn zusje doe dan omdat we bijna tegelijk jarig zijn. Verder niet ofzulks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
Ik vier mijn verjaardagen nooit. Meestal krijg ik wat van mijn ouders. En een week later hoef ik niks de betalen bij het uitgaan. Thats it. Ik geef er niet zoveel om.
Omdat nu nog iets minder dan 6 maanden en autorijlesquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bewijs dat je het niet hebt gevierd. Je was er helemaal blij mee wel.
Het is dat m'n ouders geen motorlessen ipv autorijlessen willen betalen, ik heb veel liever een motorquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat nu nog iets minder dan 6 maanden en autorijles
MOTORENquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is dat m'n ouders geen motorlessen ipv autorijlessen willen betalen, ik heb veel liever een motor
Ik haat niet, het ontbreekt jou gewoon aan smaak. Geeft niets hoor, maar je kunt er wel wat aan doen.quote:
Trillende PK's tussen je benenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is dat m'n ouders geen motorlessen ipv autorijlessen willen betalen, ik heb veel liever een motor
Ga jij maar lekker met je elleboog uit je raampje hangen met je mooiboyzonnebril opquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MOTOREN___!
Voor debielen en ander gespuis
ik heb over een week of 4 als alles goed gaat mijn motor rijbewijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga een Lotus rijdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je elleboog uit je raampje hangen met je mooiboyzonnebril op
Ik scheur je wel voorbij
Brommerrijbewijs!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geldt deze klacht ook voor mensen onder de 18?
Eerst vond ik djkoelkast altijd een aparte man, maar vanaf vandaag is hij een heldquote:
Lotus Elise > allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus? Dan kan het toch alsnog?
Wat een lelijke autoquote:
quote:
Ik had het eigenlijk niet over snelheid maar over koelheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef Viro het volgende:
[..]
een auto trekt een motor nooit eruit. Kijk maar eens hoe snel een motor kan optrekken.
Ik vind dat al zo lang zo'n toffe wagen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst vond ik djkoelkast altijd een aparte man, maar vanaf vandaag is hij een held
Als ik geld heb koop ik een Lotus elise en ga ik erop zitten en fappen.
Ik blijf bij mijn mening. Lelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIT LELIJK VINDEN
[..]
Ik had het eigenlijk niet over snelheid maar over koelheid
Ik vind het ook een lelijke auto.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIT LELIJK VINDEN
[..]
Ik sinds ik een kleine Snuf. was en hem een keer in een spel op de computer zagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat al zo lang zo'n toffe wagen!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIT LELIJK VINDEN
[..]
kawasaki ninjaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit níet cooler vinden___
Ik vind alleen die achterkant wat minderquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Maar de geilste auto *ever* is de Jaguar XJ220![]()
[ afbeelding ]
Ja, Lotus Esprit Turbo Challenge 3 zit 'ie in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik sinds ik een kleine Snuf. was en hem een keer in een spel op de computer zag
hoezo? misschien sparen voor motor rijlessen geen optie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dat zal een droom blijven denk ik
Dan kan ik toch wel de groetjes doen tochquote:
Vind ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Groen is de lelijkste kleur die er is man.
Ja zo ver red ik het, maar die motor is ook niet goedkoop ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef Viro het volgende:
[..]
hoezo? misschien sparen voor motor rijlessen geen optie?
het gaat om de motor ipv van de kleurquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Groen is de lelijkste kleur die er is man.
Wat is dat voor ene auto dan ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ] die is ook wel erg gaaf
werken zal je jong!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Ja zo ver red ik het, maar die motor is ook niet goedkoop ofzo
Die zijn ook heel vet inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik als ik mn rijbewijs ooit nog ga halen
Trollquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste auto's die er bestaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k zat gewoon te wachten op jouw post, ik wist gewoon dat jij een cooper zou postenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik als ik mn rijbewijs ooit nog ga halen
Ja heb het ook al eerder gepost volgens mij. Maar iedere vrouw wil een Mini cooper denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
[..]
k zat gewoon te wachten op jouw post, ik wist gewoon dat jij een cooper zou posten
Mijn neef heeft al 10 auto's gehad ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nu aan mijn 2e auto sinds ik mijn rijbewijs heb maar ga dit jaar een andere kopen. Niet dat ik mijn golfje beu ben maar ben weer eens toe aan iets anders nu deze nog wat opbrengt
trans amquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn neef heeft al 10 auto's gehad ofzohij is 23
Nu heeft ie deze
[ afbeelding ]
Dat vind ik echt niet mooi, die taartenschep voorop ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn neef heeft al 10 auto's gehad ofzohij is 23
Nu heeft ie deze
[ afbeelding ]
zonder is ie idd mooierquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet mooi, die taartenschep voorop ook
Hij is wel bruut als je er in zit, die hele auto trilt heen en weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Taartenschep, zou er zelf niet opgekomen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koop de Tesla, zeker A labelquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Waarom heeft Lotus Elise een F label terwijl hij echt 1 of 20 rijdt ofzo?
Ik heb de 147, iets ander kaliber, maar tenminste ook een Alfa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
En deze heb ik in Monacco gezien, ook supermooi
had een of ander arabisch kenteken
[ afbeelding ]
Droomauto inderdaad, maar de actieradius die de fabriek aangeeft is ZWAAAAAAAAAAAAAAAR overdreven!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koop de Tesla, zeker A label
Maar wel ietsiepietsie duurder dan een normale Elise
Wat is ietsiepietsiequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koop de Tesla, zeker A label
Maar wel ietsiepietsie duurder dan een normale Elise
Als we zeggen dat een normale Elise 40,000 euro kost, dan is de Tesla zeg maar 60,000 euro duurderquote:
dank uquote:
ik doe mee aan de totoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik doe elke maand met 3 loten mee aan de staatsloterij. Als ik 50.000 euro of meer win ga ik de volgende dag het geld ophalen en vervolgens DIRECT ergens een Lotus Elise aanschaffen. Ik ben niet veel eisend, met 50 of 100 duizend euro ben ik tevreden
Dat valt me nog mee ik dacht nu komt er op eens 3 ton te staan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als we zeggen dat een normale Elise 40,000 euro kost, dan is de Tesla zeg maar 60,000 euro duurder
Pretty coolquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nu naar zoiets aan het kijken:
[ afbeelding ]
Ik vind het een lelijke auto, ziet er verjaard uit enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Toch vind ik de meest bazige auto de Dodge Charger
[ afbeelding ]
Nee joh, dat is tijdloos dat design.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke auto, ziet er verjaard uit enzo
Hij komt ook uit de jaren '70 ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke auto, ziet er verjaard uit enzo
Daarmee ga ik deze zomer door Amerika tourenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ejaculeerdequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarmee ga ik deze zomer door Amerika touren
Maar dan zo één:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde
Tevens, General Lee
Wij voelen ons dan als de dukes of hollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Deuren dichtlassenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij voelen ons dan als de dukes of holland
Schakel'n!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij voelen ons dan als de dukes of holland
altijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef ToT het volgende:
Kreeg er trouwens niet iemand jeuk bij het horen van Duits?
Dan ga ik niet luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi!Als ik ga DJ'en komt er ZEKER 1x een Duits uurtje!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarmee ga ik deze zomer door Amerika touren
Maar dan zo één:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Weten jullie of teamviewer ook werkt van OSX naar Windows? Dus dat ik op mijn MBP op een windows PC ga?
ja dat kan. geen problemen mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Weten jullie of teamviewer ook werkt van OSX naar Windows? Dus dat ik op mijn MBP op een windows PC ga?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
TeringIk ejaculeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulke dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
En die oude auto's met die pijlvormige achterkanten zijn zo bruut
Alleen weet ik geen merken en/of types
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Danken sie![]()
Ik kan echt niet wachten tot mijn eerste rijles
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zulke dusik had verwacht dat je zo'n fapper in dat 2e plaatje in een auto plaatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
TeringIk ejaculeerde
Die is ook eens met Operation Repo afgevoerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is zo zonde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat ook leuk is
www.wreckedexotics.com
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Één of andere lullo had hier eens een linkdumptopic over geopend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat ook leuk is
www.wreckedexotics.com
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Viro het volgende:
[..]je moet de spatie weghalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees hier altijd, maar eigenlijk is alleen sharr interessant genoeg om voor te postenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolwut![]()
idd, heb hier ook een flinke subwoofer staan, zo heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is echt ZOOOOOOOOOOOO fijn in de auto he! Subwoofer flink laten knallen...
Natuurlijk wist ik datquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wisten jullie trouwens dan Lamborghini pas supercars begon te maken toen ze doorkregen dat Ferrari transmissie of iets dergelijks uit hun tractors/trekkers gebruikte?
Toen had Ferrari gezegd dat Lamborghini toch geen supercars kon maken
Dat is toch algemene kennis? ik wist het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wisten jullie trouwens dan Lamborghini pas supercars begon te maken toen ze doorkregen dat Ferrari transmissie of iets dergelijks uit hun tractors/trekkers gebruikte?
auto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dat dus!quote:
Ik had begrepen dat Lamborghini een rijke boer was die telkens de koppeling van zijn nieuwe Ferrari kapot trapte. Ferrari zei dat je niet als een boer met sportwagens om moest gaan omdat ze daar niet tegen konden. Lamborghini zou vervolgens zelf auto's zijn gaan maken om het tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Natgeo vertelde andersquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Lamborghini een rijke boer was die telkens de koppeling van zijn nieuwe Ferrari kapot trapte. Ferrari zei dat je niet als een boer met sportwagens om moest gaan omdat ze daar niet tegen konden. Lamborghini zou vervolgens zelf auto's zijn gaan maken om het tegendeel te bewijzen.
zoek het op wikiquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Lamborghini een rijke boer was die telkens de koppeling van zijn nieuwe Ferrari kapot trapte. Ferrari zei dat je niet als een boer met sportwagens om moest gaan omdat ze daar niet tegen konden. Lamborghini zou vervolgens zelf auto's zijn gaan maken om het tegendeel te bewijzen.
Ik heb niks met supercars. Lancia Delta HF Integrale en de Renault 5 GT Turbo zijn bijvoorbeeld auto's die ik tof vind. Meeste mensen dromen van een dikke Ferrari ofzo. Ik niet, geef mij maar die Lancia. Zooo moooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
dat is idd lachen. Op zo'n manier achter komen dat je transmissie geschikt is voor een supercar. En nu heeft lamborghini beter supercars dan ferrari imo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
POASTquote:
poast toastquote:
normaal gaat het over seks zodat de vrouwen kunnen mee lullen, nu willen wij ff als mannen onder elkaar lullenquote:
Ik ben Ragboer. Ik rag altijd.quote:
Inderdaad, mannen onderling gaat over voetbal, vrouwen of auto's. Nu kwamen auto's ff aan bod.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]
normaal gaat het over seks zodat de vrouwen kunnen mee lullen, nu willen wij ff als mannen onder elkaar lullen
Ik las die zin heel vluchtig, mannen onder elkaar en lullen. HOMO EROTISCH HOOR.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]
normaal gaat het over seks zodat de vrouwen kunnen mee lullen, nu willen wij ff als mannen onder elkaar lullen
Metallicaverkrachting is altijd winquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef ToT het volgende:
Metallica-verkrachting en Metallica direct achter elkaar!
Ik vind normale hardstyle echt te eentonig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
Veel mensen vinden dit te mainstream-hardstyle. Ik vind het mooi. Geeft je toch een lekker gevoel dit? Serieus.
zag het idd ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef ToT het volgende:
Metallica-verkrachting en Metallica direct achter elkaar!
Juist zonder tomaat that is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon
Maar wij eten vanavond zuurkool met mijn eigen jus
Jaloers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Graseter het volgende:
Heerlijk in de zon, uit de wind met een koude Hertog Jan.
Thank god, ik was niet de enigequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist zonder tomaat that is.
Hmm ik kreeg een hele rare MI bij het stukje 'mijn eigen jus'
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik las die zin heel vluchtig, mannen onder elkaar en lullen. HOMO EROTISCH HOOR.
ik las toen zusquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vleesjus, waar de ballen in hebben liggen borrelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MI, MI..quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vleesjus, waar de ballen in hebben liggen borrelen
Jij hebt tenminste een baanquote:
Pilletje te veel op?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, ik heb zo'n raar gevoel sinds 30 minuten. Ik heb zin om hele verhalen te gaan typen over hoe mooi alles is enzo.
Niks Aston martin .. hedendaagse supercars zijn gay.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef Viro het volgende:
Wel opmerkelijk dat niemand een pic van eenAston martin heeft gepost
foutvis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een baanIk sta alweer op het punt om ontslagen te worden
De MI wordt er niet beter opquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vleesjus, waar de ballen in hebben liggen borrelen
Nee man, zelfs geen bier op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pilletje te veel op?
Of zonnesteek
Hé man! Alles goed?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef Ragboer het volgende:
Hé Piel, alles goed mijn ragbroeder? Met mij wel. Ik wens je weer een avond vol plezier toe met veel eten, leuke tv, lekkere muziek en een fapsessie voor het slapen gaan.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Viro het volgende:
De vanquish, kleinste Aston martin met een dikke v10 erin![]()
Ik zag net een Aston Martin rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Viro het volgende:
De vanquish, kleinste Aston martin met een dikke v10 erin![]()
Ze lijken allemaal op elkaar, maar ze zijn allemaal ook super mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het vocht uit het vlees zo lekker de jus in sijpelt. Dat je jus dus een echte getrokken vleessmaak heeft.quote:
Mag ik je nu aanrakenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag net een Aston Martin rijden.
En ik ga binnenkort ergens anders beginnen als het goed is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een baanIk sta alweer op het punt om ontslagen te worden
Uhuhquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat het vocht uit het vlees zo lekker de jus in sijpelt. Dat je jus dus een echte getrokken vleessmaak heeft.
Ik maak het steeds erger he
Ik een Chevrolet Corvettequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag net een Aston Martin rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |