Er zijn serieus mensen die hun hond altijd in de tuin laten schijten he.quote:
Betaal jij geld om te fokken?quote:
Geen idee. Ik heb geen hond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die hun hond altijd in de tuin laten schijten he.
Waarom neem je dan een hond?
Hoeveel heb je er dan?quote:
Of hun kat in andermans tuinen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's gewoon lui.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik wel gewoon Sharr jij slet zeggen ?!
Ja. Dan is het beledigend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook tijdens seks ?
Of is het dan weer beledigend ?
Ga op youtube zoeken python versusquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zucht, Duitsershttp://www.nu.nl/buitenla(...)jt-duitser-dood.html
Een python is toch iets anders dan een ratelslangquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga op youtube zoeken python versus
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga op youtube zoeken python versus
Sharr, jij denkt wat ik denk. Dat vind ik een beetje eng.quote:
Ja sorry, het gaat om de inhoudquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef sharr het volgende:
"Ik luister niet eens."
Dus wij moeten wel luisteren naar Gordon door jou?
inderdaad! Fokkers komen ook nooit buiten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Wij hebben geen hond.
Wel 2 poesies maar die komen niet buiten.
Hm, waarom hebben ze geen fokaccount?
Dat zeg ik best vaak. Werkt alleen nooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Ragboer het volgende:
"Ik heb er geen kracht meer voor." Dat is wel zo'n geniale zin.
Doei Sharr.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef sharr het volgende:
Zo, na dit prachtige gevoelige emotionele ietwat Nederlandstalige nummer ga ik de hond uitlaten en naar de winkels.voor jullie.
Zelfs ik moet naar buitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Ragboer het volgende:
Misschien moet ik na mijn verzoek ook ff naar buiten.
Lekker relaxed toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sloom en wel erg minimaal hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een note voor deze post:
[ONZ Radio] #1146 - Het is weer Maandag :) met smileys
Verkapte doodverwensing. Ban.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Je mag het zo uitspreken. Over de spelling van woorden hebben we landelijke afspraken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik woon omg rotterdam.. hier mag het gewoon zo ie zo zijn
wwwwwwquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet jou plannen voor het weekend
Ow?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet jou plannen voor het weekend
Ik wil Extended maar even kijken wat de rest doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Crimyclown het volgende:
Patje ga je voor Regular of Extended tickets voor Defqon1?
quote:
En dan zeggen dat het niveau daalt omdat wij het over muziek hebben in het radio topic. Nee echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
het niveau daalt want defqon
omdat het zo slecht is, ga ik maar weer werken
Twijfel nog, iedereen bij ons wil Extended maar heb geen zin om in een tent naar de klote te liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil Extended maar even kijken wat de rest doet
Dat is best grappig, ik heb eens knetterstoned in een tent gelegen maar dat was minder grappig, ik lag helemaal te shaken enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Twijfel nog, iedereen bij ons wil Extended maar heb geen zin om in een tent naar de klote te liggen.
nee maar ik haat defqon, want hooikoorts.. ga gewoon decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen dat het niveau daalt omdat wij het over muziek hebben in het radio topic. Nee echt [ afbeelding ]
Ik heb ook hooikoorts maar gewoon veel water drinken om de keel te verzachten, werkt prima.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee maar ik haat defqon, want hooikoorts.. ga gewoon decibel
keel? ik heb last van ogen + hoofdpijn enzo danquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook hooikoorts maar gewoon veel water drinken om de keel te verzachten, werkt prima.
Heb er wel zin an. Daarna nog Mysteryland erbij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is best grappig, ik heb eens knetterstoned in een tent gelegen maar dat was minder grappig, ik lag helemaal te shaken enzo
Had gisteren bijna kaartjes gehaald voor Coone van zijn feestje in de noxx, waren maar 300 kaartjes beschikbaar maar uiteindelijk niet veel zin om te gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb er wel zin an. Daarna nog Mystery Land erbij.
Online verkoop?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had gisteren bijna kaartjes gehaald voor Coone van zijn feestje in de noxx, waren maar 300 kaartjes beschikbaar maar uiteindelijk niet veel zin om te gaan
Ga draaienquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen?
Huis schoonmaken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |