Danke hahahaquote:
Zal het mijn moeder zeggen.quote:
Zijn nog van donderdagquote:
yeah die zag ik ook pas toen ik het gepost had..quote:
quote:

suit up, nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu alleen nog wachten op mijn nieuwe aankoop, wellicht morgen per post. Nieuwe maatpak kan ik over 3 weken ophalen.
[ afbeelding ]

Leukquote:
Staat je goed !quote:

Wat blijven vrouwen/meisjes toch onverbetelijk he...quote:

Ik kan hier echt geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat blijven vrouwen/meisjes toch onverbetelijk he...poseren= je laten zien aan de wereld
![]()
Wat ik zie zeg ik: poeh poeh... je mag er zijn maar dat zal je vriend ook wel vinden.![]()
mooie kleuren combinatie; blauw met geel en een vol lichaam
Oh die avatar lijkt op candice swanenpoel?,klopt dat? of is dat die laura van SST?

quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen touw aan vast knopen.

Ik ben zo blij dat die broekjes in zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
today's outfit. ook al heb ik een gruwelijke haat aan mn bovenbenen, toch verdienen ze wel een zonnestraaltje vandaag

Ach laat die jongen toch, die durft in het dagelijks leven z'n mond niet open te trekken tegen zulke meisjes...quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen touw aan vast knopen.

*zaadlozing*quote:

beste pick-up line ooit.quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
[..]
Wat blijven vrouwen/meisjes toch onverbetelijk he...poseren= je laten zien aan de wereld
![]()
Wat ik zie zeg ik: poeh poeh... je mag er zijn maar dat zal je vriend ook wel vinden.![]()
mooie kleuren combinatie; blauw met geel en een vol lichaam
Oh die avatar lijkt op candice swanenpoel?,klopt dat? of is dat die laura van SST?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |