Nah, zit perfect maar ik heb nu een andere pak in de maak die over een aantal weken geleverd wordt dat iets losser zit. Over het algemeen kan ik de Tom Ford style wel appreciëren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Swaggg. Alleen zit je colbert niet iets te strak?
quote:
Dank jullie!quote:
Van de Zara, ze zijn van suede en best lekker warm. Waren 70e maar nu zijn ze niet meer te koop denk ik (ik vind ze niet meer op de website, daar had ik ze vandaan). Deze lijken er een klein beetje op, maar die ogen niet zo "stoer".quote:Op donderdag 21 april 2011 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Wat voor schoenen zijn dat wimjongil?
Daar lijken ze wel een beetje op.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef don-diablo het volgende:
Zijn dat geen desert boots? Kan het niet heel duidelijk zien.
Bedankt! Ik heb al veel complimenten gehad over mijn schoenen (op school enzo).quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit is wat ik vandaag draag. alleen vanochtend met het zwarte jasje erover.
@wimjongil ik ben verliefd op jouw schoenen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Swaggg. Alleen zit je colbert niet iets te strak?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Kijk, 7 pagina's doorspitten en dan is er toch iemand die zich goed kan kleden.
Bedanktquote:
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu alleen nog wachten op mijn nieuwe aankoop, wellicht morgen per post. Nieuwe maatpak kan ik over 3 weken ophalen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:35 schreef vault_tec het volgende:
kom hier ook maar weer eens posten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |