Nah, zit perfect maar ik heb nu een andere pak in de maak die over een aantal weken geleverd wordt dat iets losser zit. Over het algemeen kan ik de Tom Ford style wel appreciëren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Swaggg. Alleen zit je colbert niet iets te strak?

quote:
Dank jullie!quote:
Van de Zara, ze zijn van suede en best lekker warm. Waren 70e maar nu zijn ze niet meer te koop denk ik (ik vind ze niet meer op de website, daar had ik ze vandaan). Deze lijken er een klein beetje op, maar die ogen niet zo "stoer".quote:Op donderdag 21 april 2011 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Wat voor schoenen zijn dat wimjongil?

Daar lijken ze wel een beetje op.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef don-diablo het volgende:
Zijn dat geen desert boots? Kan het niet heel duidelijk zien.

Bedankt! Ik heb al veel complimenten gehad over mijn schoenen (op school enzo).quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit is wat ik vandaag draag. alleen vanochtend met het zwarte jasje erover.
@wimjongil ik ben verliefd op jouw schoenen.

quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Swaggg. Alleen zit je colbert niet iets te strak?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Kijk, 7 pagina's doorspitten en dan is er toch iemand die zich goed kan kleden.
Bedanktquote:

Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu alleen nog wachten op mijn nieuwe aankoop, wellicht morgen per post. Nieuwe maatpak kan ik over 3 weken ophalen.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 27 maart 2011 18:35 schreef vault_tec het volgende:
kom hier ook maar weer eens posten
[ afbeelding ]

Nergens voor nodig, mooie bovenbenen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
today's outfit. ook al heb ik een gruwelijke haat aan mn bovenbenen, toch verdienen ze wel een zonnestraaltje vandaag

i like it like i like it like thatquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
today's outfit. ook al heb ik een gruwelijke haat aan mn bovenbenen, toch verdienen ze wel een zonnestraaltje vandaag

quote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit is wat ik vandaag draag. alleen vanochtend met het zwarte jasje erover.

Foto van de achterkant?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom heb je een gruwelijke haat aan mooie bovenbenen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Niks mis met je benen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Zegt iemand met een eigen topicquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef karoltje het volgende:
Haha grappig. Quasi onzeker doen om complimentjes te vergaren. En zie! Het werkt nog ook!

Best wel dikkig inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Nice.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef Letstalk het volgende:
laat ik ook maar eens wat postenlekker standaard vandaag:
[ afbeelding ]

Hahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:35 schreef karoltje het volgende:
Haha grappig. Quasi onzeker doen om complimentjes te vergaren. En zie! Het werkt nog ook!

Gewoon een mooi figuurtje hoor voor zover ik kan zien!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi. Nieuwsgierig naar je gezicht wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

Begrijpelijk, wat een stel nijlpaardpoten zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, wat een stel nijlpaardpoten zeg.

Dat zijn Santoni schoenenquote:

Ik combineer mijn studie met een bijbaan op een Amsterdamse Advocatenkantoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
Loop jij altijd in pak, of was het toeval dat je toen een pak aan had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |