quote:Op maandag 11 april 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
Wist niet dat B2B kleren maakte? Heb er alleen armbanden van
n8n ook aan de housewifebeaters. Of heeft deze ook geen ribstreepjes en is ie niet smeuïg?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is stiloow
[ afbeelding ]
omdat het kan
beide checkquote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef Moffol het volgende:
[..]
n8n ook aan de housewifebeaters. Of heeft deze ook geen ribstreepjes en is ie niet smeuïg?
Er zijn echter geen All Stars te bekennen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandag heb ik mijn pas genaaid zwart topje eens aangedaan. Gisteren nicky velours stof gekocht en de hele avond genaaid.
Hier het resultaat.
[ afbeelding ]
Zwart jasje van Completo, Marktplaats 20 euro, heb ik wat aan veranderd.
Grijs tuniekjurkje, H&M 5 euro, was oorspronkelijk wit maar heb ik grijs geverft met zwarte textielverf.
Onder dat grijze lange shirt een felrood topje, V&D tricot hoeslakens.
Over dat grijze tuniek jurkje het zelf genaaide zwarte topje met wijde hals in nicky velours. sof gekocht op de markt.
Antraciet grijs sjaaltje, 5 euro gekocht in Roermond in zo'n low budget winkel vergelijkbaar als de Action
Zilverkleurige Ipod nano (6e generatie) met touchscreen en Sennheiser oordopjes
Rode kleine Kipling rugtasje dat ik verbouwd heb tot een schoudertas, 5 euro Marktplaats, voorzien van geel en blauw koordjes.
Zwarte wijde fluwelen broek, maat 38, voor slechts 1 euro op de rommelmarkt.
Zwarte leren All Stars Brittain 89 euro
Rode naadloze wandelsokken van Falke 16,95 in de wandelspeciaalzaak gekocht.
O,ja zilverkleirige oorringen, V&D 19,95 euro
Nee, die tas s gebreid in een kleurig strepen patroon.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Nezhi het volgende:
Is de tas die bij de kast hangt gemaakt van een soort handdoekenstof?
Foto waar ik mijn All stars aan had ad ik per ongeluk gewist van de camera, wll wel een nieuwe maken maar dan moet ik mj weer gaan omkleden. Draag nu mijn huiskleren bestaande uit paars tuniek jurkje, pistache groene tricot legging en fel geel topje.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Er zijn echter geen All Stars te bekennen.
En je partner draagt een zonnebril?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Foto waar ik mijn All stars aan had ad ik per ongeluk gewist van de camera, wll wel een nieuwe maken maar dan moet ik mj weer gaan omkleden. Draag nu mijn huiskleren bestaande uit paars tuniek jurkje, pistache groene tricot legging en fel geel topje.
Oh zo! Echt een leuke outfit dat welquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Foto waar ik mijn All stars aan had ad ik per ongeluk gewist van de camera, wll wel een nieuwe maken maar dan moet ik mj weer gaan omkleden. Draag nu mijn huiskleren bestaande uit paars tuniek jurkje, pistache groene tricot legging en fel geel topje.
Leuke blouse (hemd?) en t-shirtquote:
Wel mooi.quote:
Dit ook.quote:
Carrhart?quote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Atomatico het volgende:
@ loldawq: Waar haal je dat soort kleuren broeken? ben opzoek naar zo'n soort broek, maar vind nooit fatsoenlijke.
Ja van mn moeder van een jaar of 7 geleden ofzo. Dient nu als papierbak. Zorgsector kreeg 'm toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Stekelbees het volgende:
@Isdezenaamalbezet
dat houten kistje op je foto... kerstpakket toch?
Nah, zit perfect maar ik heb nu een andere pak in de maak die over een aantal weken geleverd wordt dat iets losser zit. Over het algemeen kan ik de Tom Ford style wel appreciëren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Moffol het volgende:
[..]
Swaggg. Alleen zit je colbert niet iets te strak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |