Ja dat is een klein kroontje inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Leuk, lijkt een beetje op mijn stijl. (zwart met kleine kleuraccenten in riem, horloge etc).
Zie ik daar nou een kroon?!![]()
Het is vandaag ook niet echt lente-achtig weer...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Merkie het volgende:
Wel een beetje erg zwart voor de lente.
Beetje verbrandquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hier leef ik nou van op.![]()
Klopt, maar ik heb intussen weer nieuwe zonnebrandcreme gekocht, afgelopen jaar had ik hier ook last van en met creme factor 40 niet meer, maar dit jaar viel de zomerwarmte wel erg vroeg waardoor ik de kracht van de zon verkeerd had ingeschat.quote:
Leukquote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Letstalk het volgende:
[ afbeelding ]
Door het licht lijk ik bleker dan ik ben![]()
Niet zo'n *kijkmijhipzijn* nepbril hoop ik?quote:
Is het welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Niet zo'n *kijkmijhipzijn* nepbril hoop ik?
Nice.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
de anti-christquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
hehe tnx zal er aan denken als ik er een tegenkomquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
n8n kan alles hebben, zelfs nektasjes! Want hij is een baas op die straten
Serieus, heb echt respect voor je originele kledingstijl n8n
quote:
Hahahahah ventquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het wel, maar iedereen moet gewoon dragen waar hij of zij zich goed in voelt.
Welke jeans zijn datquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend:
[ afbeelding ]
vanmiddag:
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Waarvan is die v-hals en cardigan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend:
[ afbeelding ]
vanmiddag:
[ afbeelding ]
nice die wite janoski'squote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend:
[ afbeelding ]
vanmiddag:
[ afbeelding ]
niks bijzonders aan te zien, waarschijnlijk kun je bij de h&m wel zon setje krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarvan is die v-hals en cardigan?
Netjes, vooral de bovenste Janoski's zijn erg nicequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend:
[ afbeelding ]
vanmiddag:
[ afbeelding ]
Beide van American Apparelquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarvan is die v-hals en cardigan?
De cardigan is van tri-blend katoen en dat heb je niet zo snel bij de H&M. In dat opzicht maakt AA gebruik van mooie materialen en is het kwalitatief vele malen beter dan een H&M bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice die wite janoski's
[..]
niks bijzonders aan te zien, waarschijnlijk kun je bij de h&m wel zon setje krijgen
Heb je die broek te lang gekocht omdat hij gaat krimpen na het wassen, of omdat je het mooi vindt? Want ik vind omgeslagen broekspijpen altijd een beetje raar (lomp?) staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend:
[ afbeelding ]
vanmiddag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |