nektasje? dat kan echt niet. dit weekend nog ruzie gehad met van die mocro's met zo'n tasjequote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef n8n het volgende:
[..]
nu zie ik de emogezichten voor me in een gesprek![]()
[ afbeelding ]
zwemmen yeah
quote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nektasje? dat kan echt niet. dit weekend nog ruzie gehad met van die mocro's met zo'n tasje
n8n kan alles hebben, zelfs nektasjes! Want hij is een baas op die stratenquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nektasje? dat kan echt niet. dit weekend nog ruzie gehad met van die mocro's met zo'n tasje
quote:
Op die foto is maar een kwart van je gezicht te zien, maar daaruit kan ik al constateren dat je lijdt aan grootheidswaanzinquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
[..]
Op die foto is maar een kwart van je gezicht te zien, maar daaruit kan ik al constateren dat je lijdt aan grootheidswaanzin
Haha m'n username is maar als grapje bedoeld dus ik weet niet wat je probeert te bereiken met je commentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
[..]
Op die foto is maar een kwart van je gezicht te zien, maar daaruit kan ik al constateren dat je lijdt aan grootheidswaanzin
Ik ben een vrouw en aan die kwart van jouw hoofd te zien zou ik je wel doen hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Haha m'n username is maar als grapje bedoeld dus ik weet niet wat je probeert te bereiken met je comment
En een man die een andere man op z'n uiterlijk beoordeeld terwijl ie nog niet eens de helft heeft gezien = [ afbeelding ]
Troll.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en aan die kwart van jouw hoofd te zien zou ik je wel doen hoor.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en aan die kwart van jouw hoofd te zien zou ik je wel doen hoor.
Leuk, lijkt een beetje op mijn stijl. (zwart met kleine kleuraccenten in riem, horloge etc).quote:Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef Letstalk het volgende:
[ afbeelding ]
Door het licht lijk ik bleker dan ik ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |