Wat doet die installer? 't is maar een paar MB groot, dus die setup gaat vast nog zelf verder downloaden. Is dat dan een ISO of probeert het gelijk echt iets te installeren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:28 schreef Thieske het volgende:
Windows 8 BETA is uit. Voor iedereen te downloaden op:
http://windows.microsoft.(...)P_WinTeam_Blog_EN-US
Hier kan je de iso downloaden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat doet die installer? 't is maar een paar MB groot, dus die setup gaat vast nog zelf verder downloaden. Is dat dan een ISO of probeert het gelijk echt iets te installeren?
Ik wil het allemaal wel proberen, maar absoluut geen permanente wijzigingen op mijn systeem.
Ik heb er ook zo m'n bedenkingen bij. Maargoed, misschien is het alleen even wennen in het begin....quote:
Dat dacht ik met de eerste preview ook. Alleen het went nog steeds niet. Een tablet OS op een desktopquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo m'n bedenkingen bij. Maargoed, misschien is het alleen even wennen in het begin....
Dit.quote:
En vooral dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Windows 7 kan nog wel een tijd mee vind ik.
En hoe lang heb je er mee zitten spelen?quote:
De windowsknop, daar heb ik niet aan gedacht, bedankt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
Als je in bv de Store zit en je wil er uit kan je dat doen door de Windows key in te drukken.
Dan kom je weer terug in het home scherm.
Wanneer je op Desktop klikt kom je op de Desktop terecht.
Druk je weer op de Windows toets ga je weer terug naar het Metro scherm.
-Draadloos netwerk: Als je met je cursor naar Rechtsboven gaat krijg je een uitschuifmenu. Daar staat onderin een wireless network icoon waar je op kan klikken en dan kan je connecten met een netwerk wat in de buurt zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:55 schreef Merkie het volgende:
Mal hoor. Heel veel dingen snap ik niet. Hoe kan ik:
- Met ander draadloos netwerk verbinden
- Kijken hoe lang mijn accu nog resterend is
Iemand?
Ik heb zo'n vermoeden dat de Metro interface uit te zetten is via een GPO.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben ook niet enthousiast hoor. Heb hem in Hyper-V draaien.
Wat ik me vooral afvraag is hoe ze dit product in de zakelijke markt willen neerzetten. Daar zie ik een groot probleem met de adoptiegraad.
Ik heb het ook al eens getest, maar er is niet zoiets als een alternatief voor de Metro interface. Metro is helemaal de basis. Er zit alleen nog maar een "desktop" in om legacy-software te kunnen draaien. Maar wat je ook aanklikt, je komt altijd weer in Metro uit. Een start-menu of bestandsbeheer is gewoon helemaal afwezig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de Metro interface uit te zetten is via een GPO.
Desnoods via het inlogscript welke een vbs'je aftrapt om zo de registry aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |