abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 01:34:24 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95104731
Planten ze die stok of halen ze die neer? ik denk het eerste maar ik dacht vraag het maar even voor de zekerheid.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95104856
VS zal niet meer zijn Friedman evangelie exporteren naar andere landen. Die les hebben ze wel geleerd in Zuid Amerika.
pi_95106053
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Planten ze die stok of halen ze die neer? ik denk het eerste maar ik dacht vraag het maar even voor de zekerheid.
Als je het origineel niet kent, mist er een stukje algemene kennis bij jou!!!

* Salvad0R geeft Schenkstroop een encyclopedie voor z'n verhaardag
  woensdag 6 april 2011 @ 15:10:29 #204
181126 MouzurX
Misschien?
pi_95121226
Als je het mij vraagt ligt het allemaal heel simpel:

In het begin keek iedereen het aan net als in Tunesië en Egypte.
Toen begon het groter te worden en begonnen landen te zeggen "er moet verandering komen
Dat veranderde in "Ghadaffi moet oprotten"

Alleen toen won ghadaffi ineens grondgebied terug.
Dat is dan een groot probleem, ze hebben alle diplomatieke banden met die gast verbroken en als hij aan de macht blijft dan heb je een soort van terroristenstaat mét "geadvanceerde" wapens. Daarnaast werd er gezegd dat er een bloedbad in benghazi aangericht zou worden.

Toen werd er ingegrepen.

Er wordt hier geclaimed dat het in die landen allemaal wel goed was, en dat was inderdaad wel een idee dat overal heerste buiten die landen. Maar de vele opstanden in de regio zeggen iets anders.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_95275528
quote:
Polish PM chides Europe over Libya "hypocrisy"

WARSAW, April 9 (Reuters) - Poland refuses to join NATO's military campaign against Libya's Muammar Gaddafi because of Europe's "hypocrisy" and inconsistency over human rights, Prime Minister Donald Tusk was quoted on Saturday as saying.

Tusk, whose country assumes the European Union's rotating six-month presidency in July, said Europe risked creating an impression it only intervenes when oil supplies are at stake.

"Although there exists a need to defend civilians from a regime's brutality, isn't the Libyan case yet another example of European hypocrisy in view of the way Europe has behaved towards Gaddafi in recent years or even months?" Tusk told the Gazeta Wyborcza newspaper in an interview.

"That is one of the reasons for our restraint...If we want to defend people against dictators, reprisals, torture and prison, that principle must be universal and not invoked only when it is convenient, profitable or safe," Tusk said.

Like Libya's government, Syria, Yemen and Bahrain have sought to stamp out pro-democracy unrest by force but there is no talk of Western intervention to protect civilians there.

Poland, a usually staunch NATO ally that sent soldiers to Iraq and still has 2,600 troops in Afghanistan, has said no national or NATO security interests are at stake in Libya, taking a very cautious stance as has neighbouring Germany.
http://af.reuters.com/art(...)806T20110409?sp=true
  zondag 10 april 2011 @ 00:44:19 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95285338
Volgens Lindsey Williams, een oud butler van elite huizen. Staat Libie net als alle andere landen allang op de agenda en gebeurt het allemaal voorbedachte rade. Ze gaan "the moslim broederschap" zg rebellen betaald door het westerse inlichtingen-diensten de macht geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 10-04-2011 00:49:57 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95286703
quote:
Polen zoekt toenadering tot Duitsland.

Is wat ik hierin lees.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_95286759
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens Lindsey Williams, een oud butler van elite huizen. Staat Libie net als alle andere landen allang op de agenda en gebeurt het allemaal voorbedachte rade. Ze gaan "the moslim broederschap" zg rebellen betaald door het westerse inlichtingen-diensten de macht geven.
Een oud-butler? Dat heeft echt een veel te hoog BNW-gehalte.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 10 april 2011 @ 02:40:59 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95289053
Ja de koffiezetter van bepaalde olie-magnaten ofzo. Op een gegeven moment gingen zij hem alles vertellen over olieprijzen en meer. Ook over economie en politiek enzo. Omdat ze hem mochten. Zodat ie daar zn voordeel mee kon doen.
  zondag 10 april 2011 @ 13:26:39 #210
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95297368
Want wat zij hem vertellen is de waarheid..
  zondag 10 april 2011 @ 13:34:20 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95297593
Tja het is maar net wat je gelooft he is het of is het niet. Biljoenen mensen geloven ook in het "officieuze complot-theorie" van 19 kapers, 4 vliegtuigen, strak gecooordineerd door een man met een baard in een grot vanuit Afghanistan. En via de walkie-talkie waren zij NORAD luchtdefensie te slim af. En behaalden zij 75% van hun doelen. Nergens is daar steevast bewijs voor dat het deze zandnegers uit Afghanistan waren. Maar men gelooft dat. 't is maar net wat je gelooft.
pi_95298917
"out of every 4 people 1 person is a retard"

:')
pi_95447441
Waarom de Afrikaanse Unie NIET wil ingrijpen in Libie. http://bit.ly/hm7A9c
  woensdag 13 april 2011 @ 16:33:01 #214
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95448707
AJELive AJELive
#Qatar PM: Moussa Koussa did not take part in this conference http://english.aljazeera.(...)114134730363347.html
  woensdag 13 april 2011 @ 16:33:33 #215
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95448742
ho verkeerde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')