abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:09:24 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556295
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wel op werk, en anders zet je dat kreng maar op stil.
Op het werk stata ie nog steeds niet voor "altijd maar bereikbaar zijn".
Ik heb er eentje omdat ik 2 werkplekken heb en dit goedkoper (en fijner) is dan 2 vaste lijnen met 2 verschillende nummers.
Ik heb hem niet omdat ik overal (zelfs op de plee) bereikbaar moet zijn.
Hij ligt voor me op het bureau, en als ik ff 5 min weg ben dan neem ik hem niet altijd mee.

Wat is er anders aan een vaste lijn die overgaat en nietw ordt opgenomen omdat ik er ff niet ben, of een mobieltje dat overgaat omdat ik er ff niet ben?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_94556298
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op standje 'But it goes to eleven' en met een schijtirritante ringtone.

Wat is er mis met een neutrale ringtone?
Daarom => trilfunctie en als die gaat, klinkt die als een ouderwetse telefoon O+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_94556306
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, maar volgens mij wel als je het niet toepast terwijl je het wel kan. Maar dat weet ik niet zeker hoor, heb ik ooit iets over gehoord. :)
Goede reden om me niet in te schrijven voor de BHV-cursus dus.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:10:09 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556322
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sterker nog, als je er wel een cursus voor hebt gehad, ben je volgens mij strafbaar als je het, wanneer nodig, niet toepast. En ik zou het risico dat ik het verkeerd doe niet eens willen lopen.

Mijn ervaring is dat je met common sense al ver genoeg komt, de rest kan je beter overlaten aan medici. :)
Ik heb EHBO en AED. En je bent inderdaad verplicht om te helpen. Nu is het zo, dat is mij verteld door de heren die de cursus hebben verzorgd, dat je hartmassage bijna niet fout kan doen. En het maakt in feite niet uit of je een cursus hebt gevolgd of medici bent voor wat betreft de kwaliteit van de hulp die je kan bieden zonder enige medische apparatuur.

Hell, heel veel verplegers, artsen en chirurgen weten zelf niet eens hoe ze goede hartmassage moeten toepassen is mij verteld door de vereniging. :) Daarbij is de kans op overleven na een hartaanval sowieso klein als het midden op straat gebeurt. :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_94556346
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op het werk stata ie nog steeds niet voor "altijd maar bereikbaar zijn".
Ik heb er eentje omdat ik 2 werkplekken heb en dit goedkoper (en fijner) is dan 2 vaste lijnen met 2 verschillende nummers.
Ik heb hem niet omdat ik overal (zelfs op de plee) bereikbaar moet zijn.
Hij ligt voor me op het bureau, en als ik ff 5 min weg ben dan neem ik hem niet altijd mee.
Ik neem hem altijd mee, ik kan alleen niet altijd opnemen. Maar van mij wordt verwacht dat ik overdag gewoon bereikbaar ben op werk en dat ben ik dus ook. Mijn collega's zijn mijn telefoniste niet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:11:00 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556353
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alleen om de verplichting dat je moet helpen? Ik vind het vanzelfsprekend dat ik iemand in nood help, cursus of niet.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:11:05 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94556357
quote:

[..]

Jawel joh, is lachen.
Mag je ook brandjes blussen enzo
pi_94556372
quote:

[..]

sowieso is mijn ervaring met dat soort mensen juist dat ze iets teveel denken dat ze het zelf wel af kunnen, terwijl je daar gewoon een arts of verpleger voor nodig hebt.
pi_94556377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alleen om de verplichting dat je moet helpen? Ik vind het vanzelfsprekend dat ik iemand in nood help, cursus of niet.
Het gaat mij om de aansprakelijkheid, ik zou dat bizar vinden.

Overigens staat natuurlijk buiten kijf dat ik wel iemand zou helpen, ook al ben ik nu een leek.
pi_94556390
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, het feit dat het ( ik heb dat ooit ergens gelezen geloof ik) strafbaar is als je het niet doet.

Daarbij zegt iedereen altijd wel heel stoer "ik help wel als iemand op straat voor me neervalt".
Maar dat is echt de grootste bullshit die er bestaat.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:12:49 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556406
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik neem hem altijd mee, ik kan alleen niet altijd opnemen. Maar van mij wordt verwacht dat ik overdag gewoon bereikbaar ben op werk en dat ben ik dus ook. Mijn collega's zijn mijn telefoniste niet.
Jij dan toevallig. Maar als je bv een vaste lijn zou hebben zou je die ook niet op kunnen nemen als je van je plek bent. Da's dan toch niet ineens anders dan wanneer er een GSM ligt te rinkelen?

Ik ga zo ff piessen. En ik neem hem niet mee want ik ben zo terug. Dus niet bellen he! Worden m'n collega's gek ;)
L'Amour menaçant:
pi_94556424
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, het feit dat het ( ik heb dat ooit ergens gelezen geloof ik) strafbaar is als je het niet doet.

Daarbij zegt iedereen altijd wel heel stoer "ik help wel als iemand op straat voor me neervalt".
Ik ga me er niet aan wagen om te reanimeren zonder cursus. Maar hulpdiensten bellen of iemand wat beter neerleggen zou ik wel doen.

Ingrijpen bij vechtpartijen is een ander verhaal. Dan ben ik gewoon een mietje, ben ik heel eerlijk in,.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:13:35 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556434
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat mij om de aansprakelijkheid, ik zou dat bizar vinden.

Overigens staat natuurlijk buiten kijf dat ik wel iemand zou helpen, ook al ben ik nu een leek.
Ja, ik snap het. Ik weet niet in hoeverre je echt gestraft wordt, overigens.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook. Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden hulp toe te passen. :)
pi_94556456
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij dan toevallig. Maar als je bv een vaste lijn zou hebben zou je die ook niet op kunnen nemen als je van je plek bent. Da's dan toch niet ineens anders dan wanneer er een GSM ligt te rinkelen?

Ik ga zo ff piessen. En ik neem hem niet mee want ik ben zo terug. Dus niet bellen he! Worden m'n collega's gek ;)
Die vaste lijn heeft, net als heel veel bedrijven tegenwoordig zo'n avayatoestel hebben, een nietstoren-knop die ik indruk als ik van mijn plek ga.

Je trekt het nu in het kinderachtige extreme.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:14:29 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556470
Ja, paardrijden :W
pi_94556484
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ga me er niet aan wagen om te reanimeren zonder cursus. Maar hulpdiensten bellen of iemand wat beter neerleggen zou ik wel doen.

Ingrijpen bij vechtpartijen is een ander verhaal. Dan ben ik gewoon een mietje, ben ik heel eerlijk in,.
Ik heb vaak zat gehad dat ik vrienden of onbekenden hielp die onderuit gingen or whatsoever, en er staan dan idd tig mensen de ramptoerist uit te hangen maar niemand helpt. :r

Overigens is dit hoe het in de wet staat:
quote:
In artikel 450 Wetboek van Strafrecht zegt hierover het volgende:
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van te hoogste drie maanden of geldboete van tweede categorie.
pi_94556514
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook. Ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden hulp toe te passen. :)
Daar is dus niks moeilijks aan, gewoon common sense en DOEN. Met rust en logisch nadenken heb je geen EHBO-cursus nodig. :)
pi_94556519
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb vaak zat gehad dat ik vrienden of onbekenden hielp die onderuit gingen or whatsoever, en er staan dan idd tig mensen de ramptoerist uit te hangen maar niemand helpt. :r

Laat maar, ik las niet goed
pi_94556558
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En wat zou jij doen? Bij een onbekende die ineens in elkaar zakt?
Een schop geven en roepen "" Doe normaal joh, zo midden op straat!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_94556568
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik neem hem ook ooit bewust niet mee hoor.
Naar een meeting of naar de plee. Mobiele teelefoon staat niet gelijk aan "altijd maar bereikbaar zijn".
Best ende prima, maar zet hem dan op stil/niet trillen of uit. Maar zadel je collega's er niet mee op.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:17:56 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556592
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die vaste lijn heeft, net als heel veel bedrijven tegenwoordig zo'n avayatoestel hebben, een nietstoren-knop die ik indruk als ik van mijn plek ga.

Je trekt het nu in het kinderachtige extreme.
Jij gaat van een secretaresse functie uit.

Welk gedeelte van mij is extreem en kinderachtig dan? Er wordt geklaagd over een mobiel dat afgaat op een bureau. :')
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:20:03 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556687
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Overigens is dit hoe het in de wet staat:

[..]

Dat geldt voor iedereen, dus niet alleen voor mensen met cursus :)
pi_94556694
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Welk gedeelte van mij is extreem en kinderachtig dan? Er wordt geklaagd over een mobiel dat afgaat op een bureau. :')
Nee hoor. :)

Dat je flauw doet over dat je even naar de plee gaat en dan je collega's helemaal op de hoogte stelt. je weet ook wel dat babs en ik het niet hebben over iemand die incidenteel wel eens 2 minuten zijn telefoon onbeheerd achterlaat. ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:20:42 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556707
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Best ende prima, maar zet hem dan op stil/niet trillen of uit. Maar zadel je collega's er niet mee op.
Of je ergert je gewoon niet aan
iedere scheet
L'Amour menaçant:
pi_94556713
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat roep ik dan de volgende keer wel naar de omstanders als ik weer eens iemand help die out gaat ofzo.
pi_94556721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Meerdere malen, vrij luid. Ja, ik vind dat irritant ja. Terwijl het ding is gemaakt om op zak te hebben, en niet om op je bureau te laten liggen als je 2 uur weg bent voor een meeting.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:21:16 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556727
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar is dus niks moeilijks aan, gewoon common sense en DOEN. Met rust en logisch nadenken heb je geen EHBO-cursus nodig. :)
Doe het maar eens als iemand voor je ligt dood te gaan :)
pi_94556739
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

iedere scheet
Nee, het is gewoon een kwestie van normaal collegiaal gedrag.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:22:05 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556758
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

Dat je flauw doet over dat je even naar de plee gaat en dan je collega's helemaal op de hoogte stelt. je weet ook wel dat babs en ik het niet hebben over iemand die incidenteel wel eens 2 minuten zijn telefoon onbeheerd achterlaat. ;)
Daar ben ik bij Babs niet echt zeker van hoor. Die kan zich aan de kleinste dingen enorm irriteren.
L'Amour menaçant:
pi_94556763
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

iedere scheet
Sorry, maar ik ga me wel ergeren aan een toestel dat 2x een minuut lang lawaai over de verre rustige werkvloer gooit.
pi_94556769
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe het maar eens als iemand voor je ligt dood te gaan :)
Ik durf voor 1000 procent te beweren dat ik dan ook nog het hoofd koel houdt.
Mijn vader had een hekel aan paniek, dus dat is me van kinds af aan al bijgebracht om rustig te blijven, vooral wanneer dat echt nodig is. :)
pi_94556788
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is dus makkelijk een bonnenquotum behalen voor de eerste agent die ter plekke is.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:22:37 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556791
Ik heb mijn telefoon op stil op kantoor :)
pi_94556817
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar ben ik bij Babs niet echt zeker van hoor. Die kan zich aan de kleinste dingen enorm irriteren.
Kluts is right. Als die collega even koffie aan het halen is of zo, is er niks aan de hand. Maar als je langere tijd weg bent, dan dat toestel uit of mee.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:24:33 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556869
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik durf voor 1000 procent te beweren dat ik dan ook nog het hoofd koel houdt.
Mijn vader had een hekel aan paniek, dus dat is me van kinds af aan al bijgebracht om rustig te blijven, vooral wanneer dat echt nodig is. :)
Ik zou ook niet in paniek raken. Maar ik denk dat ik toch zou moeten slikken als ik het zie gebeuren. En ik zou zeker weten meteen helpen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:24:34 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94556870
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn telefoon op stil op kantoor :)
Die van mij hangt in de oplader. En mijn collega's zijn collegiaal. Die nemen hem ff op als ie gaat en zeggen waarbij ben :)
L'Amour menaçant:
pi_94556912
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kluts is right. Als die collega even koffie aan het halen is of zo, is er niks aan de hand. Maar als je langere tijd weg bent, dan dat toestel uit of mee.
Dat dus.

Bij mijn vorige werk ook, kantoortuin, hoor ik de hele dag aan de overkant een telefoon gaan. Tegen een uur of 4 was ik er zo schijtziek van dat ik naar dat bureau toegelopen ben, daar zat niemand aan, maar daaromheen was iedereen aanwezig. Dus ik: Die telefoon gaat de hele dag al heel lang, als iemand er niet is, dan moet die telefoon op afwezig gezet worden of jullie moeten even opnemen. Die collega: "ja, dat hoor je niet elke keer dat ie gaat he?" Ik: Ik zit verdomme een verdieping hoger aan de OVERKANT en hoor het alsnog de hele dag. Neem dat kreng op! :(
pi_94556936
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou ook niet in paniek raken. Maar ik denk dat ik toch zou moeten slikken als ik het zie gebeuren. En ik zou zeker weten meteen helpen.
Op dat soort momenten ga je op een soort van oermanier denken en achteraf denk je dan pas "WTF did just happen? :o "
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:26:26 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556941
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is dus makkelijk een bonnenquotum behalen voor de eerste agent die ter plekke is.
Nee, zo werkt dat niet. Als er twee mensen met iemand bezig zijn moet je afstand houden en actie ondernemen als er hulp wordt gevraagd. :)
pi_94556954
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat dus.

Bij mijn vorige werk ook, kantoortuin, hoor ik de hele dag aan de overkant een telefoon gaan. Tegen een uur of 4 was ik er zo schijtziek van dat ik naar dat bureau toegelopen ben, daar zat niemand aan, maar daaromheen was iedereen aanwezig. Dus ik: Die telefoon gaat de hele dag al heel lang, als iemand er niet is, dan moet die telefoon op afwezig gezet worden of jullie moeten even opnemen. Die collega: "ja, dat hoor je niet elke keer dat ie gaat he?" Ik: Ik zit verdomme een verdieping hoger aan de OVERKANT en hoor het alsnog de hele dag. Neem dat kreng op! :(
Vaste toestellen neem ik op voor collega's, mobieltjes laat ik liggen, dat zijn privezaken.
pi_94556975
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, zo werkt dat niet. Als er twee mensen met iemand bezig zijn moet je afstand houden en actie ondernemen als er hulp wordt gevraagd. :)
OK, duidelijk.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:27:20 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94556980
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Op dat soort momenten ga je op een soort van oermanier denken en achteraf denk je dan pas "WTF did just happen? :o "
Dat denk ik ook wel ja. Maar het went nooit.
pi_94556997
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vaste toestellen neem ik op voor collega's, mobieltjes laat ik liggen, dat zijn privezaken.
Ja, precies dat! Maar ik vond het gewoon zo fucking retarded dat een secretaresse van een andere afdeling daar een stel nerds op moet wijzen. :(
pi_94557030
Als we het toch over kantoren hebben:

Kennen ze bij jullie een dresscode?

(hoop niet dat ik teveel brainfarts laat, vraag me ineens allemaal dingen af...)
pi_94557060
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:

Mja, een indoor- en outdoor dresscode. Als je op kantoor zit mag je je gympies aan, als je naar een klant moet, moet je in pak.
pi_94557168
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mja, een indoor- en outdoor dresscode. Als je op kantoor zit mag je je gympies aan, als je naar een klant moet, moet je in pak.
OK. Hier is het redelijk vrij. Ik ben sowieso een recalcitrant figuur wat kleding betreft dus ik kleed me heel casual. Als ik met directieleden om de tafel moet gaat wel een overhemd en nette schoenen aan, maar altijd in spijkerbroek.

Voel me niet prettig in pak, maar heb ook niet met externe klanten te maken.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:33:39 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94557229
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:

(hoop niet dat ik teveel brainfarts laat, vraag me ineens allemaal dingen af...)
Ik niet, ik mag aandoen wat ik wil
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_94557286
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

OK. Hier is het redelijk vrij. Ik ben sowieso een recalcitrant figuur wat kleding betreft dus ik kleed me heel casual. Als ik met directieleden om de tafel moet gaat wel een overhemd en nette schoenen aan, maar altijd in spijkerbroek.

Voel me niet prettig in pak, maar heb ook niet met externe klanten te maken.
Ik draag gerust mijn gympies naar werk, als ik een MT ofzo heb dan trek ik wel wat netters aan, of met klantencontact. Ik kan eigenlijk wel aan wat ik zelf wil, hoewel ik er ook geen probleem zou hebben met het dragen van een pak ofzo.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:36:24 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94557359
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bij mij niet. Ik doe geen privé zaken met mijn mobiel van het werk. Dat hoort niet. En mijn privé gsm zit altijd op stil in m'n zak.

Ik moet even heel hard lachen :D de vaste lijn van mijn collega is stuk gegaan net. Hij blijft rinkelen, zelfs als je hem opneemt! Dus ik gilde meteen: neem dat ding op, asociale!! :')
L'Amour menaçant:
pi_94557390
Ik denk niet dat ik ooit een pak heb gedragen :@

Heb er dus ook geen. Moet er misschien wel eens eentje aan gaan schaffen voor het geval dat.

Ik werk bij een heel groot bedrijf maar de sfeer is heel informeel. Ik ben dus ook altijd heel casual gekleed maar voel me wel gewaardeerd om mijn kennis. Men lijkt hier inderdaad minder op de verpakking te letten maar meer op de inhoud. Mijn haar is ook wat langer dan gemiddeld bij de mannen en dat levert ook nimmer een probleem op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')