Meerdere malen, vrij luid. Ja, ik vind dat irritant ja. Terwijl het ding is gemaakt om op zak te hebben, en niet om op je bureau te laten liggen als je 2 uur weg bent voor een meeting.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat van een secretaresse functie uit.
Welk gedeelte van mij is extreem en kinderachtig dan? Er wordt geklaagd over een mobiel dat afgaat op een bureau.
Doe het maar eens als iemand voor je ligt dood te gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is dus niks moeilijks aan, gewoon common sense en DOEN. Met rust en logisch nadenken heb je geen EHBO-cursus nodig.
Nee, het is gewoon een kwestie van normaal collegiaal gedrag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je ergert je gewoon niet aan
iedere scheet
Daar ben ik bij Babs niet echt zeker van hoor. Die kan zich aan de kleinste dingen enorm irriteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat je flauw doet over dat je even naar de plee gaat en dan je collega's helemaal op de hoogte stelt. je weet ook wel dat babs en ik het niet hebben over iemand die incidenteel wel eens 2 minuten zijn telefoon onbeheerd achterlaat.
Sorry, maar ik ga me wel ergeren aan een toestel dat 2x een minuut lang lawaai over de verre rustige werkvloer gooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je ergert je gewoon niet aan
iedere scheet
Ik durf voor 1000 procent te beweren dat ik dan ook nog het hoofd koel houdt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het maar eens als iemand voor je ligt dood te gaan
Dat is dus makkelijk een bonnenquotum behalen voor de eerste agent die ter plekke is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen, dus niet alleen voor mensen met cursus
Kluts is right. Als die collega even koffie aan het halen is of zo, is er niks aan de hand. Maar als je langere tijd weg bent, dan dat toestel uit of mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik bij Babs niet echt zeker van hoor. Die kan zich aan de kleinste dingen enorm irriteren.
Ik zou ook niet in paniek raken. Maar ik denk dat ik toch zou moeten slikken als ik het zie gebeuren. En ik zou zeker weten meteen helpen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf voor 1000 procent te beweren dat ik dan ook nog het hoofd koel houdt.
Mijn vader had een hekel aan paniek, dus dat is me van kinds af aan al bijgebracht om rustig te blijven, vooral wanneer dat echt nodig is.
Die van mij hangt in de oplader. En mijn collega's zijn collegiaal. Die nemen hem ff op als ie gaat en zeggen waarbij benquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts is right. Als die collega even koffie aan het halen is of zo, is er niks aan de hand. Maar als je langere tijd weg bent, dan dat toestel uit of mee.
Op dat soort momenten ga je op een soort van oermanier denken en achteraf denk je dan pas "WTF did just happen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet in paniek raken. Maar ik denk dat ik toch zou moeten slikken als ik het zie gebeuren. En ik zou zeker weten meteen helpen.
Nee, zo werkt dat niet. Als er twee mensen met iemand bezig zijn moet je afstand houden en actie ondernemen als er hulp wordt gevraagd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dus makkelijk een bonnenquotum behalen voor de eerste agent die ter plekke is.
Vaste toestellen neem ik op voor collega's, mobieltjes laat ik liggen, dat zijn privezaken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij mijn vorige werk ook, kantoortuin, hoor ik de hele dag aan de overkant een telefoon gaan. Tegen een uur of 4 was ik er zo schijtziek van dat ik naar dat bureau toegelopen ben, daar zat niemand aan, maar daaromheen was iedereen aanwezig. Dus ik: Die telefoon gaat de hele dag al heel lang, als iemand er niet is, dan moet die telefoon op afwezig gezet worden of jullie moeten even opnemen. Die collega: "ja, dat hoor je niet elke keer dat ie gaat he?" Ik: Ik zit verdomme een verdieping hoger aan de OVERKANT en hoor het alsnog de hele dag. Neem dat kreng op!
OK, duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Als er twee mensen met iemand bezig zijn moet je afstand houden en actie ondernemen als er hulp wordt gevraagd.
Dat denk ik ook wel ja. Maar het went nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ga je op een soort van oermanier denken en achteraf denk je dan pas "WTF did just happen?"
Ja, precies dat! Maar ik vond het gewoon zo fucking retarded dat een secretaresse van een andere afdeling daar een stel nerds op moet wijzen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaste toestellen neem ik op voor collega's, mobieltjes laat ik liggen, dat zijn privezaken.
Mja, een indoor- en outdoor dresscode. Als je op kantoor zit mag je je gympies aan, als je naar een klant moet, moet je in pak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Als we het toch over kantoren hebben:
Kennen ze bij jullie een dresscode?
OK. Hier is het redelijk vrij. Ik ben sowieso een recalcitrant figuur wat kleding betreft dus ik kleed me heel casual. Als ik met directieleden om de tafel moet gaat wel een overhemd en nette schoenen aan, maar altijd in spijkerbroek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mja, een indoor- en outdoor dresscode. Als je op kantoor zit mag je je gympies aan, als je naar een klant moet, moet je in pak.
Ik niet, ik mag aandoen wat ik wilquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Als we het toch over kantoren hebben:
Kennen ze bij jullie een dresscode?
(hoop niet dat ik teveel brainfarts laat, vraag me ineens allemaal dingen af...)
Ik draag gerust mijn gympies naar werk, als ik een MT ofzo heb dan trek ik wel wat netters aan, of met klantencontact. Ik kan eigenlijk wel aan wat ik zelf wil, hoewel ik er ook geen probleem zou hebben met het dragen van een pak ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Hier is het redelijk vrij. Ik ben sowieso een recalcitrant figuur wat kleding betreft dus ik kleed me heel casual. Als ik met directieleden om de tafel moet gaat wel een overhemd en nette schoenen aan, maar altijd in spijkerbroek.
Voel me niet prettig in pak, maar heb ook niet met externe klanten te maken.
Bij mij niet. Ik doe geen privé zaken met mijn mobiel van het werk. Dat hoort niet. En mijn privé gsm zit altijd op stil in m'n zak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaste toestellen neem ik op voor collega's, mobieltjes laat ik liggen, dat zijn privezaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |