Ik kan jou trouwens wel een pareltongpiercing geven danquote:
Durf je toch niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach met ogen dicht merk je toch niet waarop je klaarkomt?
en dat is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan jou trouwens wel een pareltongpiercing geven dan
de het-lijkt-alsof-ik-in-mijn-broek-hebt-gepoept-broeken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, gadverdamme, de harembroeken zijn weer helemaal in
Ja, diequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
de het-lijkt-alsof-ik-in-mijn-broek-hebt-gepoept-broeken?
Uh... ik denk hetzelfde als die parelketting, maar dan een druppie op je tong?quote:
Waar? Bij de C&A of de Coolcat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, gadverdamme, de harembroeken zijn weer helemaal in
In Twente lopen ze altijd wat achter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar? Bij de C&A of de Coolcat?
Voor de rest waren zo vorige zomer al in hoor
Dat weet ik. Maar ze zijn dus weer terug.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar? Bij de C&A of de Coolcat?
Voor de rest waren zo vorige zomer al in hoor
Of Uggsquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
Wel grappig dat alle vrouwen die broeken altijd afzeiken, maar er toch verdacht veel mee lopen.
Net zoiets als Crocs.
oei Ang3l tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... ik denk hetzelfde als die parelketting, maar dan een druppie op je tong?
HE GETVERDEMME ANGEL! Moet dat nou weer zo vulgair?!
Het is lente, dan gebeurt dat meer. Vooral met niet geholpen dieren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Krijg net van buurvrouw 9 te horen dat de kat van buurvrouw 3 van mijn baljkon gepleurd is
Dat is nogal een dikkig mormel... dus ik vraag me af of ie zich op tijd heeft kunnen omdraaien
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef rival het volgende:
die zijn misschien wel het ergst van alles.... zelfs erger dan tuinbroeken
Heb ik er dan vorig jaar niet genoeg op gefoeterd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze zijn dus weer terug.
Waarom is dat dan? Hebben die hun evenwicht verstoord of zo? Of zijn ze van slag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lente, dan gebeurt dat meer. Vooral met niet geholpen dieren.
Ik denk dat het niet geholpen heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik er dan vorig jaar niet genoeg op gefoeterd?
LESBIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kill it with a pitchfork!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook weer in.
Nee, dan willen ze ontsnappen en zich voortplantenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat dan? Hebben die hun evenwicht verstoord of zo? Of zijn ze van slag?
Ik zag laatst een soort van broek met straplesstop eraan vast van spijkerstof. Die was wel heel cool.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook weer in.
het is waar, we vergaan in 2012quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook weer in.
Dan is iig Huppel blijquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook weer in.
Da's een catsuit/jumpsuit toch? Die zijn nog steeds helemaal hot.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een soort van broek met straplesstop eraan vast van spijkerstof. Die was wel heel cool.
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
Harembroeken kunnen nog ergens enigszins oke zijn.... maar crocs dienen gewoone cht ritueel aan elkaar gesmolten worden en in zee gedumpt te wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
Wel grappig dat alle vrouwen die broeken altijd afzeiken, maar er toch verdacht veel mee lopen.
Net zoiets als Crocs.
Die griet ziet er leuk uit, ook met dat haar en alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een soort van broek met straplesstop eraan vast van spijkerstof. Die was wel heel cool.
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
Die katten van ons die hebben daar gelukkig geen last van. Wel keken ze heel raar op toen ze gister een andere krolse kat bij ons in de buurt hoorden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan willen ze ontsnappen en zich voortplantenKrolse katten he.
Mits mevrouw er het juiste lichaam voor heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
dat lijkt op een corset achtig iets en dus is het goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
quote:Ze probeerde van de boom naar jouw reling te springen, mistte en belandde zo op op de kratjes bier van mijn beneden buurman...
Ligt er volgens mij heel erg aan wie het draagt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf.
Ik vind het bloedirritant, de kat van de buren is niet geholpen en die jankt de hele boel bij elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die katten van ons die hebben daar gelukkig geen last van. Wel keken ze heel raar op toen ze gister een andere krolse kat bij ons in de buurt hoorden.
Ja, zit gewoon strak. Vind 'm erg gaaf, maar denk dat ie over de 100 euro kost en het is echt zo'n ding wat je maar heel af en toe aandoet. Dus ik denk niet dat ik 'm ga aanschaffen. Vindt het wel erg tof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Da's een catsuit/jumpsuit toch? Die zijn nog steeds helemaal hot.
Daarbij is het G-star. Bar slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zit gewoon strak. Vind 'm erg gaaf, maar denk dat ie over de 100 euro kost en het is echt zo'n ding wat je maar heel af en toe aandoet. Dus ik denk niet dat ik 'm ga aanschaffen. Vindt het wel erg tof.
Zoiets?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind die hoog opgesnoerde rokken zo gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan ik dit wel hebben omdat ik nogal recht ben en niet echt gigantische kont en of tieten heb.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits mevrouw er het juiste lichaam voor heeft.
Dat is niet helemaal waar, maar je betaald wel vooral voor het merk ja. Hoewel het me daar totaal niet om ging.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is het G-star. Bar slechte kwaliteit.
mijn G-star kleding gaat net zo lang mee als mijn andree kleding hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is het G-star. Bar slechte kwaliteit.
Alleen jammer van die lillike eendebekquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die griet ziet er leuk uit, ook met dat haar en alles.
Mja, de meeste ervaringen zijn slecht, vooral gezien de prijs je je betaalt voor een kledingstuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, maar je betaald wel vooral voor het merk ja. Hoewel het me daar totaal niet om ging.
Kortom, wachten tot H&M met een ripoff komt.
Ik heb laatst een Replay-spijkerbroek van 175 euro gekocht waar het label al binnen 2 keer wassen eraf lag, dus ik ga er sowieso niet meer vanuit dat kwaliteit geweldig is bij een merk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, de meeste ervaringen zijn slecht, vooral gezien de prijs je je betaalt voor een kledingstuk.
Mijn eigen ervaring is ook niet goed, trouwens
Zo duur is G-star helemaal niet.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, maar je betaald wel vooral voor het merk ja.
Ik heb dat met Nudie Jeans.... daar slijt in binnen no-time een gat in m'n kontquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Replay-spijkerbroek van 175 euro gekocht waar het label al binnen 2 keer wassen eraf lag, dus ik ga er sowieso niet meer vanuit dat kwaliteit geweldig is bij een merk.
Nee, maar het is ook geen H&M. En voor een spijkerbroek wil ik wel veel uitgeven omdat ik die veel draag. Maar iets wat ik maar sporadisch aanheb, daarvoor vind ik meer dan 100 euro al snel te veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zo duur is G-star helemaal niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |