................... en jij wordt oud, dikke!quote:
Oke, laat ik het zo stellen, een trainingsjasje is bij mij al net over de grens, en dit gaat me dan net te ver. Ik vind het gewoon aso en ordinair staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee, ik wil alleen niet dat mensen een bepaald iets over me denken
dat zeg je letterlijk, dus mijn opmerking blijft staan.
Lieverd, jij bent de Fok moeke, daar doe je niks meer aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik nu wéér boos worden omdat Ang3l oud genoemd wordt?
Ang3ls moeder komt hem weer beschermen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik nu wéér boos worden omdat Ang3l oud genoemd wordt?
Ik vind die retro trainingsjasjes van adidas erg mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin waar een trainingsjasje sowieso al not done is, misschien is dat het punt.
Ik wil niet op een Annie uit wagen 13 lijken.
MissB is je moeder?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn moeder ook regelmatig.
Vind ze niet leuk.
Watch it, of ik ga met m'n dikke reet op je gezicht zittenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissB is je moeder?ik wist niet dat ze zó oud was
Ziet ze er nog goed uit voor die leeftijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissB is je moeder?ik wist niet dat ze zó oud was
Voor die leeftijd zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziet ze er nog goed uit voor die leeftijd
Ben je daar niet wat oud voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Watch it, of ik ga met m'n dikke reet op je gezicht zitten
Ik parkeer m'n rollator dubbeloverdwars in je poes als je niet stil bent!quote:
Ezelinnenmelk was het toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik baad in het bloed van jonge maagden
Die haal je dan niet uit singlesquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Och man, tegen de tijd dat je probeert te parkeren, ben ik aan de andere kant van het land, slakquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik parkeer m'n rollator dubbeloverdwars in je poes als je niet stil bent!
We kunnen haar opgeven voor de Miss 50 contest?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziet ze er nog goed uit voor die leeftijd
Tijgerbloed werkt goed volgens Charlie Sheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ze is geen 104. midden dertig.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
veel zou ik nog op kruipen ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Techno het volgende:
[..]
We kunnen haar opgeven voor de Miss 50 contest?
Jamaar hij staat toch inmiddels zo wijd open dat ik er dan nog steeds bij kan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och man, tegen de tijd dat je probeert te parkeren, ben ik aan de andere kant van het land, slak
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, zo moeder zo zoon, want dat zeg ik ook altijd als mensen zeggen "Huh?! Al 32?". Ja, ik badder iedere eerste maandag van de maand in het bloed van jonge maagden. Maar die zijn steeds lastiger te vinden
Dat is Cleopatra ja.quote:
Dat zegt ook weinig hequote:
Jij haalde mn lijst niet eensquote:
die passen niet op de opgeblazen tietenquote:
Moppie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin waar een trainingsjasje sowieso al not done is, misschien is dat het punt.
Ik wil niet op een Annie uit wagen 13 lijken.
Zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij staat toch inmiddels zo wijd open dat ik er dan nog steeds bij kan?
Kloptquote:
Een schuif er alles maar in doos...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
En waarom moet ik bij "City Box" aan een slet denken?
Nu begrijp ik waar die schaamlipcorrectie ads vandaan komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar hij staat toch inmiddels zo wijd open dat ik er dan nog steeds bij kan?
Geen idee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
En waarom moet ik bij "City Box" aan een slet denken?
And that's a bad thing because...?quote:
Dat vind ik zonde van m'n kettingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook effe een parel op laten lossen in wijn dan.
quote:
Ik kan je wel ff een andere parelketting geven?quote:
Dat is dan denk ik toch het verschil tussen Cleopatra en jij. Zij was behoorlijk solvabel (HAHA WOORDGRAP SNAP JE HEM??!!).quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zonde van m'n ketting
[..]
bluf!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff een andere parelketting geven?
Lost dat ook op in wijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff een andere parelketting geven?
Ach met ogen dicht merk je toch niet waarop je klaarkomt?quote:
Ik ben dan ook geen Egyptische koninginquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik toch het verschil tussen Cleopatra en jij. Zij was behoorlijk solvabel (HAHA WOORDGRAP SNAP JE HEM??!!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |