Google kent Keperbord nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij een snelheidsverhogingsbord en een keperbord.
Www.studio54.nlquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Ik draag wat ik leuk vind, of dat nu wel of niet mode is
Binnenkort maar een keertje terug naar Maastricht om een paar amplified shirtjes te halen
Maastrichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Binnenkort maar een keertje terug naar Maastricht om een paar amplified shirtjes te halen
Ampliwie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Snel aangepast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google kent Keperbord nietzo'n snelheidsverhogingsbord is niet zo boeiend
Ik krijg drie poppetjes te zien en als ik klik word ik naar de mail gelinktquote:
Kut, ik heb ook een Adidasvestje. Ben ik nu een breezer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
Idd. Alhoewel ik moet toegeven dat ik graag zo'n adidasjasje wil kopen omdat dat handig is, maar het bewust niet doe omdat al die breezersletjes daar nu inlopen. En ik ben al niet zo lang, ik wil niet voor een 16jarige lellebel aangezien worden.![]()
Maar dat is ook het enige wat ik kan bedenken wat ik niet koop terwijl ik het wel zou willen kopen.
Amplified.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ampliwie?
Dat Cybeergoth spul daar is in Maastricht trouwens een speciale winkel voor. Ik ken die vent nog van de danssalon periode.
Iets met dog heet het volgens mij. Cyberdog?
Geinigquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel aangepast.
Let wel dat die borden wat groter zijn dan je zou verwachten in eerste instantie. (1 meter lang enzo).
Nee, beetman heeft er ook een.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Kut, ik heb ook een Adidasvestje. Ben ik nu een breezer?
ik ben dan een urban gothic gabberquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn ex ging twee keer in het jaar naar zijn vaste winkel, legde een bepaald bedrag op tafel en daarvoor zocht het personeel kleding voor hem uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef rival het volgende:
Ik doe sowieso mijn eigen ding
niet alleen met kleding kopen
dus ook jou boeit het teveel wat anderen denken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, beetman heeft er ook een.
Maar als meid is het net anders. Ik baal.
Nee, ik wil alleen niet aangezien worden voor een of andere volkse breezerdel, dat is wat anders.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dus ook jou boeit het teveel wat anderen denken...
Klinkt als Piet Zoomers of een winkel met gelijkwaardige servicequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex ging twee keer in het jaar naar zijn vaste winkel, legde een bepaald bedrag op tafel en daarvoor zocht het personeel kleding voor hem uitZe wisten ook precies zijn maat en zo.
Ik stond er met verbazing naar te kijken
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
lol, das wel heel makkelijk....quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex ging twee keer in het jaar naar zijn vaste winkel, legde een bepaald bedrag op tafel en daarvoor zocht het personeel kleding voor hem uitZe wisten ook precies zijn maat en zo.
Ik stond er met verbazing naar te kijken
Dat is toch maar helemaal wat je bij dat jasje aandoet en met welke stijl&klasse je dat draagt? Je moet niet je haren in een paardenstaart doen en hoepeloorbellen er bij aandoen neequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen niet aangezien worden voor een of andere volkse breezerdel, dat is wat anders.
Ik weet niet meer welke winkel het was. Ik wist alleen dat m'n kin op de grond hing ongeveerquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt als Piet Zoomers of een winkel met gelijkwaardige service
32, hoer!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook oud? Al 31 of zo?
Ligt er toch ook aan hoe je het af styled?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen niet aangezien worden voor een of andere volkse breezerdel, dat is wat anders.
nee, ik wil alleen niet dat mensen een bepaald iets over me denkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin waar een trainingsjasje sowieso al not done is, misschien is dat het punt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch maar helemaal wat je bij dat jasje aandoet en met welke stijl&klasse je dat draagt? Je moet niet je haren in een paardenstaart doen en hoepeloorbellen er bij aandoen nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |