Teruglezend kwam ik deze nog tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het leed is weer geleden, anders hadden ze mij hart ff moeten rebooten met een defibrilator. Gelukkig was dat niet nodig.
Alles goed met je?
Inkoppertjequote:
Gisterochtend op de SEH doorgebracht en de operatie mag ws. nog een derde keer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Teruglezend kwam ik deze nog tegen.
Ik was er even niet en gelijk maak je zulke geintjes. Wat flik jij nou?
Maar die droge reactie erop zoals hierboven ........
Ze moet ff snel zijn ik dreig in slaap te vallen geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:14 schreef Pagan het volgende:
Strega komt zo online oh-oh.
Ik wil andere users ook eens de kans geven jou de lapo voor de neus weg te snaaien.
[..]
Gisterochtend op de SEH doorgebracht en de operatie mag ws. nog een derde keer.
Goed dat jij er nog een maandje bij gesprokkeld hebt voor jezelf.![]()
Raar dat Nokmanda de arbeidsvoorwaarden pas te horen krijgt na zijn opleiding.
ff Chillen Wakker blijven, Strega staat in bijleesmodus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze moet ff snel zijn ik dreig in slaap te vallen geloof ik
Nou, dit lijkt me eerst wel voldoende! Ze klinken me allemaal goed in de oren. Ben ook benieuwd naar Murakami.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Strega, ik heb een doos voor boeken!
Ik weet alleen niet meer welke je wilde lenen![]()
Ik heb nu de Brood serie van Chabot dr in gedaan, en de Maya Angelou serie, een boek van Meir Shalev, en een boek van Amy Tan, en de laatste Irving. Oh en een Murakami.
Was er verder nog iets wat je zo weet?
Ik denk dat dit al 8 kilo is of zo
Ja echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Nonneke het volgende:
die Robijntje maakt een wereldreis deze week
Dat las ik ja. Weer die hoge hartslagquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:14 schreef Pagan het volgende:
Strega komt zo online oh-oh.
Ik wil andere users ook eens de kans geven jou de lapo voor de neus weg te snaaien.
[..]
Gisterochtend op de SEH doorgebracht en de operatie mag ws. nog een derde keer.
En de cursus is ook nog uitgesteld tot de week van de 5de april. Ja, ik vind dat ook raar en ik vrees dat er addertjes onder het gras zitten. het UWV betaalt ervoor, dus als dan opeens de vacature niet meer blijkt te zijn zoals die is aangeboden, dan zal hij wel verplicht zijn om het alsnog te doen. of wanneer de arbeidsvoorwaarden helemaal ruk zijn of zo.quote:Goed dat jij er nog een maandje bij gesprokkeld hebt voor jezelf.![]()
Raar dat Nokmanda de arbeidsvoorwaarden pas te horen krijgt na zijn opleiding.
Nee gelijk heb je, je moet denk ik sowieso nog even uitkijken met zware dingen tillen en zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ok!
Ik weet niet zeker of ik hem vandaag kan wegbrengen, maar ze zitten er in elk geval in![]()
Ik kan pas weer naar buiten als de puppymelk bezorgd is want ik heb niet genoeg voor tot morgen vrees ik dus ik wil die bezorger niet mislopen
Was je bekaf van de schrik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef Strega het volgende:
Zo lieve schatten, hoorde ik mijn naam?![]()
Gelukkig weer wat bijgekomen na gisteren, voel me nu gesloopt, maar het is mooi weer dus
Whehe dat zegt een van mn homo's ook altijd als ik vraag wat ie voor zn verjaardag wil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee gelijk heb je, je moet denk ik sowieso nog even uitkijken met zware dingen tillen en zo.![]()
Daarbij ik heb nog wel wat te lezen. (Zoals iemand ooit tegen mij zei, neuh boek? Ik heb al een boek)
Dat was niet echt een lezer
Wat is er van het weekend gebeurd dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was je bekaf van de schrik?
Ik had wel een paar dagen nodig om bij te komen van dit enerverende weekend. En slapen deed ik ook erna niet. Steeds maar vage dromen over de dood van het kindje van die vrienden van ons. Heel vervelend. Toen ik maandag ging werken voelde ik zo de verkoudheid opkomen en dinsdag ben ik halverwege de dag naar huis gegaan met een lading werk. Gister heb ik lekker thuis gewerkt, maar was ik zelfs zo hard aan de slag met oersaai werk dat ik nieteens meer hier heb gelezen.
Vandaag gaat het wel weer. Geen koorts meer en redelijk geslapen vannacht.
Redden ze het nog een beetje op je werk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe dat zegt een van mn homo's ook altijd als ik vraag wat ie voor zn verjaardag wil.
Nee ik heb al een boek![]()
Ik hoef de doos alleen maar in en uit de boodschappenkar te tillen, dat komt wel goed
Joa, ik ben net wandelend lekker een broodje gaan halen. Ik pak ieder beetje zon dat ik kan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat is er van het weekend gebeurd dan?
Ja, ik ben gewoon moe en een beetje leeg, van gisteren.
Probeer jij een beetje zon te pakken in de beschutting? Even wat vitamine D opdoen.
Oh wat vreselijk, de ultieme nachtmerrie van iedere zwangere denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, ik ben net wandelend lekker een broodje gaan halen. Ik pak ieder beetje zon dat ik kan.
deze week was een vriendin van ons uitgerekend. Haar man is nokManda's vriend (en ex-zwager).
Maar zondag bleek het kindje dood te zijn en ze heeft daarna 28 uur gedaan over de bevalling.
Morgen wordt het kindje begraven.
Voordat we dat hoorden waren we al doodop omdat we dat weekend hebben opgepast op de kinderen van mijn vriendin. een van 1,5 en een van 5 maanden. De jongste heeft erg erg erg veel gekrijst. niet gewoon huilen, maar echt gillen. Alleen NokManda kreeg haar wel stil. Maar voor mij was het slapen van 23.30 tot 2.30 en daar bleef het bij. de rest van de nacht heb ik opgezeten om bij iedere kik te wiegen zodat ze niet het hele huis wakker zou gillen en pas om 6.30 heb ik haar aan NokManda gegeven en ben ik met de kleine jongen opgestaan. Die is zoet, als ie maar kan spelen. Liefst buiten met zand en stenen.
Maar als je dan thuiskomt en dat nieuws hoort, dan ben je dol dolblij met een schreeuwend kindje.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk, de ultieme nachtmerrie van iedere zwangere denk ik.
Vreselijk.
Er is wel wat gefriemeld hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver oh oh, had er nou niet een klein kusje van af gekund?
Of een klein friemeltje?
Of mss een klein batsosje?
Jij braverik
Ja, idd vreselijk, en je voelt je daarbij zo machteloos. Ik bedoel, troost is hier niet mogelijk, alleen tja, er zijn voor ze, denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de nachten daarna droomde ik steeds dat we een kaartje kregen en dat ze hadden besloten dat ze het kindje terug zouden geven aan de natuur en dat er daarom in een heel erg grote tuin een mechelse herder liep te slepen met het lijfje. Vreselijk.
Hebbie zoenbehoefte? Kom maar hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Ik kon niet meer antwoorden, want op het werk endezo
Maar dat was een grapje oh-oh, of ik nou blij voor je moest zijn of niet.
Want wel blij omdat allebei mee eens enzo, niet blij omdat je stiekem vast wel weer eens locker-b (ats) had willen nadoen
Is er wel gezoend?
Ikke niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hebbie zoenbehoefte? Kom maar hoor
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ikke niet!
Nou ja, wel, maar het ging nu om oh-oh
(anyway
)
Hoe is het nu met jouw nichtje? Ik kan me dat nog herinneren, ja. Net als bij Nonneke trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is wel wat gefriemeld hoor![]()
Nok, zulke dingen zijn echt vreselijk ja.
De dochter van mn nichtje overleed twee jaar geleden tijdens de bevalling, gruwelijk gewoon...
Nah ja.... lijkt me wel ja. Ze LAGEN tenslotte gezellig op de bank te kletsen. Je raakt toch niet zomaar horizontaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Als er is gefriemeld is er vast ook wel gezoend....en toen kwamen ze (Hihi) tot de conclusie dat ze niet zo hard van stapel moeten lopen
![]()
Denk ik
Hooooo, wij liggen hier altijd met zn allen op de bank, das echt heel normaal hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah ja.... lijkt me wel ja. Ze LAGEN tenslotte gezellig op de bank te kletsen. Je raakt toch niet zomaar horizontaal.
Ooooooooh, ik maakte nog een mooie gisteren bij de fysioquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
Het klinkt al met al toch idd wel gezellig met de Griek oh-oh
Good for you
Ik heb net bij de buren aangebeld omdat er een enorme spin in huis zat.
Lang leve de buurman!
Foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
Het klinkt al met al toch idd wel gezellig met de Griek oh-oh
Good for you
Ik heb net bij de buren aangebeld omdat er een enorme spin in huis zat.
Lang leve de buurman!
Doet me denken aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik maakte nog een mooie gisteren bij de fysio![]()
Ik stond op een of ander apparaat in de zaal oefeningen te doen en de fysio stond achter me.
Ik kijk omhoog en ik zei oooh kijk, joekel van een spin!
( was ook echt een joekeloris).
Fysio echt GILLEN en springen en wegrennen![]()
Iedereen in die zaal gillen en niemand durfde iets te doen![]()
Dus ik daar op een kruk staan met mn gammele been en die spin in een bekertje willen tikken, natuurlijk rende hij snel weg over de grond![]()
![]()
TOESTANDEN, bij een aardbeving in Japan blijven de mensen serieus waar rustiger![]()
![]()
Maar uiteindelijk heb ik m gevangen, en buiten gezet
Tuurlijk is die nepquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck Baaf, dat filmpje is nep, right?
Anders slaap ik niet vannacht
Oh-oh, gij dappere spinnenvangert!
Ik durf wel van een hijskraan te springen met een elastiekje aan mijn enkels, maar een grote spin, daar blijf ik haast in.
Wat leuk! Wanneer is het?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt voor de dikke buik shoot
Oh leuk! Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt voor de dikke buik shoot
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben benieuwd
Ik heb nog wat foto's gebietst bij van ons nieuwe meisje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was ze als kitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet bang voor spinnen![]()
Ik ben doodsbang voor spinnen
Ze heet maneater maar word ET genoemdquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat een gave griet!
Mogen we nou nog weten hoe ze heet?
Dus het gaat echt echt door?
En jullie noemen haar dan PT Cruiser ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heet maneater maar word ET genoemd
Ze is echt megalief![]()
En ja, het gaat definitief door
Maneater?!?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heet maneater maar word ET genoemd
Ze is echt megalief![]()
En ja, het gaat definitief door
Eigenlijk heet ze Elizabeth Taylor.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
Hallo
terug van stage, met twee negens en een tien rijker
Wat een mooie poes SenesNog maar een paar nachtjes he?
F_r, wat leuk, de dikke buik fotoshoot!
Goed gedaan zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
Hallo
terug van stage, met twee negens en een tien rijker
Wat een mooie poes SenesNog maar een paar nachtjes he?
F_r, wat leuk, de dikke buik fotoshoot!
Omdat ik vrouw ben denk ikquote:
Ja, een manneneterquote:
Foto's!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef senesta het volgende:
Ja, een manneneter
Maar ze is er al![]()
Nou ja, achter de bank grotendeels maar ze is inmiddels al hier
Nu even snel weer terug, vanavond meer
Oognip. Met haar jas eroverheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef APK het volgende:
Waarom lopen meiden altijd rond met inkijk en
Wie liep hier laatst ook alweer met een decolleté rond?
Wat leuk dat ze er al isquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, een manneneter
Maar ze is er al![]()
Nou ja, achter de bank grotendeels maar ze is inmiddels al hier
Nu even snel weer terug, vanavond meer
en nog meer poesjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
ohai!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Goede berichten dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef indaha het volgende:
Best goed eigenlijk, hij heeft nog pijnstilling van de ruggenprik dus hij is best tevreden, maar de dokter vond ook dat hij er al monter bij zat.
Ik moest jullie allemaal bedanken voor jullie goede wensen.
Zijn planning is zondagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede berichten dus.Hopelijk heb je hem snel weer thuis.
Waarvan er een op knappen staat dus ik houd een klein slagje om de arm wb. zaterdag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Huh, doe je ff een tukkie duiken er ineens 2 nieuwe poezen het topic in
Nah, dat combineert wel. Het meeste werk moet ze toch zelf doen. Het wordt lastig als de kinderen het niet lekker doen. Maar dan is alleen mijn baan eigenlijk al teveel qua van huis weg zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
my zuurvlees your loss
![]()
Heb je het sowieso nu niet eigenlijk heel druk voor een op knappen staande mama ?
En dan breng je ze hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, dat combineert wel. Het meeste werk moet ze toch zelf doen. Het wordt lastig als de kinderen het niet lekker doen. Maar dan is alleen mijn baan eigenlijk al teveel qua van huis weg zijn.
Als ik haar geklaag hoorde toen ik haar een half uurtje in de auto had (waarna ze uitbrak zodat ik met kat op schoot aan het rijden was) denk ik dat we dat maar niet doen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik haar geklaag hoorde toen ik haar een half uurtje in de auto had (waarna ze uitbrak zodat ik met kat op schoot aan het rijden was) denk ik dat we dat maar niet doen.
Die ouwe mag je houden hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik haar geklaag hoorde toen ik haar een half uurtje in de auto had (waarna ze uitbrak zodat ik met kat op schoot aan het rijden was) denk ik dat we dat maar niet doen.
Klinkt als familie van Boorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nog niet gezegd hoor. Morgen even kijken hoe het gaat en als er zaterdagmiddag nog niks uitvalt kan ik best een paar uur weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat je zaterdag gewoon bij Poes blijft dan toch?
Klusqutjequote:
Sjon ging als en dolle tekeer tegen die hond en Chico dook er ook bovenop, dus die twee waren echt een no goquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef Barbaaf het volgende:
Senes, ze is al thuis?![]()
[..]
Klinkt als familie van Boor
Feli met je goeie cijfers Oognip(toch?
niet Multi dit keer?)
oh-oh, had je Sjon niet mee kunnen geven en dan snel verhuizen
Hoi Q., gezondheid [ afbeelding ]
Ik kan alles meezingen van biebert ( met dank aan dochterliefquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kan alles meezingen van biebert ( met dank aan dochterlief)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]Dat weet ze al... En daar maakt ze ruzie om met dr iets jongere broertje....Die dus dingen roept als , jammer dat t alleen maar voor de serie is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Geweldige uitvinding, pubers!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Tot vandeweek had ik nog nooit gehoord van het jochquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat weet ze al... En daar maakt ze ruzie om met dr iets jongere broertje....Die dus dingen roept als , jammer dat t alleen maar voor de serie is.......Geweldige uitvinding, pubers!
Ze moet er stiekem zelf ook wel om lachen gelukkigquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HahahaBieberfever lijkt me inderdaad een geschikt onderwerp om je zus mee te pesten.
Ik ook en het wordt steeds beter!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp![]()
Ik hou wel van zijn humor, die oudste zoon van jou
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tot vandeweek had ik nog nooit gehoord van het joch
Het lijkt wel een animatiejongetje. Weet je wel.... zo'n japans tekenfilmfiguurtje met DragonballZ haar.
Ik heb flauwvallende huilende meisjes nog nooit begrepen. Ook niet toen ik die leeftijd had.
Samara hier is ook helemaal waus van Justin Bieberquote:
Nee he? Ze is echt heel lief. Ik weet niet of ik haar naam al moet veranderen, ze noemden haar daar ET en daar luistert ze wel naar. Nieuwe omgeving en meteen een nieuwe naam is denk ik wat veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze ziet dr niet uit als een Maneater![]()
![]()
OMG dat Bieberspul, dan ben ik maar weer wat blij dat ik dr zelf geen heb, je zal dr zo een hebben![]()
Op die leeftijd gingen wij al naar Prince, maar daar deden we niet zo hysterisch bij, dat was volwassen muziek
Het is echt heel wat anders hoor, ze loopt als een gazelle, heel lichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Wat een schat Senes, en Dodge is super! Het is wel echt een ontzettend meisje om te zien
Juist niet hoor, beter wel gelijk doen en proberen iets te vinden met een beetje de zelfde klinkers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee he? Ze is echt heel lief. Ik weet niet of ik haar naam al moet veranderen, ze noemden haar daar ET en daar luistert ze wel naar. Nieuwe omgeving en meteen een nieuwe naam is denk ik wat veel.
mn nichtje is ook groooot fan, ik had zo graag kaarten gehad voor zondag, om dr dan gewoon zondag op te halen en bij de ahoy uit te stappen zonder iets te zeggen verder, ik denk dat ze uit elkaar was gespatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze ziet dr niet uit als een Maneater![]()
![]()
OMG dat Bieberspul, dan ben ik maar weer wat blij dat ik dr zelf geen heb, je zal dr zo een hebben![]()
Op die leeftijd gingen wij al naar Prince, maar daar deden we niet zo hysterisch bij, dat was volwassen muziek
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Bibi kan ook, noem je dr naar Bieber voor Samara
Kosten die kaarten ook zowat 100 euro per stuk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mn nichtje is ook groooot fan, ik had zo graag kaarten gehad voor zondag, om dr dan gewoon zondag op te halen en bij de ahoy uit te stappen zonder iets te zeggen verder, ik denk dat ze uit elkaar was gespatmaar deze tante was te laat
![]()
afgelopen sint was ook de hele avond al stom, en kinderachtig etc, tot ze dr Biebercdtje en poster uitpakte![]()
Ja zo grappig. Wij hadden hier al zitten wedden over wie het langste verstopt zou blijven zitten, dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Dodge is net zo flieft op de maneater als Yoko dat op Naartjie was (en nog is).
Nee viel volgens mij best mee, maar er zullen vast ook hele dure kaartjes tussen hebben gezeten (vooraan in een speciaal vak ofzo)quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kosten die kaarten ook zowat 100 euro per stuk?
Je zal dr maar heen moeten als moeder met twee hysterische kids, rib uit je lijf ook nog
Dat had dochterlief dus ook gehoord.... Ja daahaag... Daaaaaaaar hoef ik niet naar toe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kosten die kaarten ook zowat 100 euro per stuk?
Je zal dr maar heen moeten als moeder met twee hysterische kids, rib uit je lijf ook nog
ze komen vast dinsdag als Diaz en Noche terug gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Nog een mooiert!![]()
[ afbeelding ]
(met meer foto's in mijn topic)
Om het kleine-beestjes-gehalte hier op peil te houden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze komen vast dinsdag als Diaz en Noche terug gaan![]()
Nee ze komen zondag want het worden zondagskindjes die geluk hebben met een goede pleegmama,quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om het kleine-beestjes-gehalte hier op peil te houden.Is niet zo handig, dinsdag ben ik de hele dag weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |