Er zijn serieus mensen die hun hond altijd in de tuin laten schijten he.quote:
Betaal jij geld om te fokken?quote:
Geen idee. Ik heb geen hond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die hun hond altijd in de tuin laten schijten he.
Waarom neem je dan een hond?
Hoeveel heb je er dan?quote:
Of hun kat in andermans tuinen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's gewoon lui.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik wel gewoon Sharr jij slet zeggen ?!
Ja. Dan is het beledigend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook tijdens seks ?
Of is het dan weer beledigend ?
Ga op youtube zoeken python versusquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zucht, Duitsershttp://www.nu.nl/buitenla(...)jt-duitser-dood.html
Een python is toch iets anders dan een ratelslangquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga op youtube zoeken python versus
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga op youtube zoeken python versus
Sharr, jij denkt wat ik denk. Dat vind ik een beetje eng.quote:
Ja sorry, het gaat om de inhoudquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef sharr het volgende:
"Ik luister niet eens."
Dus wij moeten wel luisteren naar Gordon door jou?
inderdaad! Fokkers komen ook nooit buiten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Wij hebben geen hond.
Wel 2 poesies maar die komen niet buiten.
Hm, waarom hebben ze geen fokaccount?
Dat zeg ik best vaak. Werkt alleen nooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Ragboer het volgende:
"Ik heb er geen kracht meer voor." Dat is wel zo'n geniale zin.
Doei Sharr.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef sharr het volgende:
Zo, na dit prachtige gevoelige emotionele ietwat Nederlandstalige nummer ga ik de hond uitlaten en naar de winkels.voor jullie.
Zelfs ik moet naar buitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Ragboer het volgende:
Misschien moet ik na mijn verzoek ook ff naar buiten.
Lekker relaxed toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sloom en wel erg minimaal hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een note voor deze post:
[ONZ Radio] #1146 - Het is weer Maandag :) met smileys
Verkapte doodverwensing. Ban.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Je mag het zo uitspreken. Over de spelling van woorden hebben we landelijke afspraken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik woon omg rotterdam.. hier mag het gewoon zo ie zo zijn
wwwwwwquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet jou plannen voor het weekend
Ow?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weet jou plannen voor het weekend
Ik wil Extended maar even kijken wat de rest doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Crimyclown het volgende:
Patje ga je voor Regular of Extended tickets voor Defqon1?
quote:
En dan zeggen dat het niveau daalt omdat wij het over muziek hebben in het radio topic. Nee echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
het niveau daalt want defqon
omdat het zo slecht is, ga ik maar weer werken
Twijfel nog, iedereen bij ons wil Extended maar heb geen zin om in een tent naar de klote te liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil Extended maar even kijken wat de rest doet
Dat is best grappig, ik heb eens knetterstoned in een tent gelegen maar dat was minder grappig, ik lag helemaal te shaken enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:59 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Twijfel nog, iedereen bij ons wil Extended maar heb geen zin om in een tent naar de klote te liggen.
nee maar ik haat defqon, want hooikoorts.. ga gewoon decibelquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen dat het niveau daalt omdat wij het over muziek hebben in het radio topic. Nee echt [ afbeelding ]
Ik heb ook hooikoorts maar gewoon veel water drinken om de keel te verzachten, werkt prima.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee maar ik haat defqon, want hooikoorts.. ga gewoon decibel
keel? ik heb last van ogen + hoofdpijn enzo danquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook hooikoorts maar gewoon veel water drinken om de keel te verzachten, werkt prima.
Heb er wel zin an. Daarna nog Mysteryland erbij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is best grappig, ik heb eens knetterstoned in een tent gelegen maar dat was minder grappig, ik lag helemaal te shaken enzo
Had gisteren bijna kaartjes gehaald voor Coone van zijn feestje in de noxx, waren maar 300 kaartjes beschikbaar maar uiteindelijk niet veel zin om te gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb er wel zin an. Daarna nog Mystery Land erbij.
Online verkoop?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had gisteren bijna kaartjes gehaald voor Coone van zijn feestje in de noxx, waren maar 300 kaartjes beschikbaar maar uiteindelijk niet veel zin om te gaan
Ga draaienquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen?
Huis schoonmaken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen?
Jepquote:
Oh bah, warme hokkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat niet, dan zit ik weer in dat warme hok boven
Het kutte van die online verkopen is dat er een te groot deel van de kaarten bij handelaren terecht komt ipv mensen die er echt heen willen gaan,quote:
Sowieso is heel dat systeem zwaar verneukt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:10 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het kutte van die online verkopen is dat er een te groot deel van de kaarten bij handelaren terecht komt ipv mensen die er echt heen willen gaan,
Hoeveel kaarten heb je nodig bij Defqon1?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso is heel dat systeem zwaar verneukt.
6quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heb je nodig bij Defqon1?
Why?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we UPS nog eens bellen. Gezellig.
Waaromquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik kan niet ophouden met lachen_!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik kan niet ophouden met lachen_!
Dat nummer zuigt gewoon zo hard dat-ie de batterij leeggezogen heeft!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kut, batterij van m'n laptop bijna leeg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nummer zuigt gewoon zo hard dat-ie de batterij leeggezogen heeft!
Is toch mooi? Lammetjes enzo.quote:
Gewoon.quote:
Opbloeiende liefde?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon.
Mijn ex is nu op visite bij de ex van ez![]()
Grappig!
Als dat geen ruzie wordtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon.
Grappig!
Dat is wel apartquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon.
Grappig!
Altijd leuk als ze met die ultrasone tandsteenverwijderaar lekker in je tandvlees gaan zitten poeren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
De tandartsassistente die ik meestal heb is een chagrijnig kutwijf zonder een greintje humor en schept er behagen in uit te schieten met diverse attributen.
Die van mij vindt mij niet meer zo aardig sinds ze zei dat als ik pijn had ik wel in haar hand mocht knijpen en dat ze daarna amper nog een hand over hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
De tandartsassistente die ik meestal heb is een chagrijnig kutwijf zonder een greintje humor en schept er behagen in uit te schieten met diverse attributen.
Ik had het gezien. 2 luisteraars.quote:
Gezien het feit dat hij er zo geheimzinnig over deed en vond dat hij erover moest liegen zou dat zomaar kunnen jaquote:
/carequote:
Uhuhquote:
Eigenlijk 3, maar ik luisterde rechtstreeks via Draakje zonder op de stream in te loggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had het gezien. 2 luisteraars.![]()
niet zoeken met tekens, dat vindt de site niet leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
Tsss Draakje kent Mel & Kim ook al niet!
Edit: Toch wel! Maar dan via de titel van het nummer en niet van de zangeressen zelf!
Heb ik ook niet gedaan. Gewoon puur op Mel Kim.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet zoeken met tekens, dat vindt de site niet leuk
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van mij vindt mij niet meer zo aardig sinds ze zei dat als ik pijn had ik wel in haar hand mocht knijpen en dat ze daarna amper nog een hand over had
Je zoekt op zin, dus dan moet je niet mel kim doen, want dan zoekt hij op letterlijk "mel kim".quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan. Gewoon puur op Mel Kim.En daarna Mel and Kim
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zit trouwens nog te wachten op een plotwending.
Ik dacht aan:
Huppels ex gaat met de ex van Symphonic
Symphonic gaat met Knetter
Huppel gaat met Socios
Myra gaat met Monopoly
Iedereen leefde nog lang en gelukkig
Ik dacht aan:
Huppel gaat met Socios
Myra gaat met Monopoly
Sorry dat ik een lange plaat aanvraag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef sharr het volgende:
Nu kan ik mijn verzoekjes denk ik niet meer horen. Ik moet om tien voor half drie gaan omkleden en heel snel naar badminton afreizen.
Oh duh, natuurlijk! Thx!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zoekt op zin, dus dan moet je niet mel kim doen, want dan zoekt hij op letterlijk "mel kim".
Oh, ben jij ook zo'n zoekerd. Dan koppelen we jou aan Carooltje79quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]En ik moet het met de handkar blijven doen?
Ik dacht aan:
Huppel gaat met Socios
Myra gaat met Monopoly
de zoekfunctie was kutquote:
Geen idee wie dat is, maar aangezien ze 4 - 5 jaar jonger is dan ik (gezien de naam) zal het wel goed zitten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, ben jij ook zo'n zoekerd. Dan koppelen we jou aan Carooltje79
Dj Day-V voor jou.quote:
Is het niet handiger om hem standaard op de steekwoorden te zetten i.p.v. de exacte zin?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de zoekfunctie was kut
de zoekfunctie is nu bruikbaar, maar niet bijster intelligent, jij moet zeg maar voor het zoeksysteem gaan nadenken. Dan vind je het meeste wel
Jij hebt een leuk ding met Applestickers op haar tettenquote:
Komt hier regelmatig langs, op userniveau is het echt een leuke meid, dus dat al irl ook wel goed zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar aangezien ze 4 - 5 jaar jonger is dan ik (gezien de naam) zal het wel goed zitten!
Iedereenquote:
Hmm dat mocht dus nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt een leuk ding met Applestickers op haar tetten
[..]
Komt hier regelmatig langs, op userniveau is het echt een leuke meid, dus dat al irl ook wel goed zitten
Je hebt het echt gevraagd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat mocht dus nietzeikwijf
Tuurlijk. Wat denk jij dan? Dat ik je aan een gast zou koppelen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is een gast, maar die chick in zijn fobo bedoel je toch?
[ afbeelding ]
is er niet een of andere manier om meer foto's / info van deze chick te verkrijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is een gast, maar die chick in zijn fobo bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Dat hadden we, maar dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het niet handiger om hem standaard op de steekwoorden te zetten i.p.v. de exacte zin?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Komt hier regelmatig langs, op userniveau is het echt een leuke meid, dus dat al irl ook wel goed zitten
Je had het ook niet moeten vragen. Gewoon doen, pics maken, posten, topic aan haar laten zien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat mocht dus nietzeikwijf
D'oh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hadden we, maar dat heb ik geweten![]()
Als je dan zoekt op da hool
krijg je alles waar "da" in voorkomt (dus ook rotterDAm, aDAmski) èn alles waar "hool" in voorkomt (ScHOOLl's out)
Doei Sharr. Kom je vanavond weer?quote:
NIks mis met moedersquote:
Wel als je er aan gekoppeld wordt!quote:
Rookworstenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat hier morgen. Ga ik lekker rookworsten maken eno
En dan ga je een diner maken voor al je huisgenootjea?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja man, kun je van alles in roken, heerlijk!
Mooi dingetje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat hier morgen. Ga ik lekker rookworsten maken eno
Huisgenootjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ga je een diner maken voor al je huisgenootjea?
Ik had jou dm gestuurdquote:
Nootjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huisgenootjes![]()
Ik ga wel nootjes roken. En spek. En worsten.
Dan moet ze zaterdag ook naar Bart komenquote:
Eerst rooster ik zelf rauwe noten (ja dat doe ik ookquote:
ik heb Pww. iedere dag deze week 10:15 uit, morgen om 9:15quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef ToT het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he; hebben jullie allemaal geen werk of school of zo?
Nee, ik moet naar het uitzendbureau. Dat wordt denk ik morgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef ToT het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he; hebben jullie allemaal geen werk of school of zo?
Pinda'squote:Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst rooster ik zelf rauwe noten (ja dat doe ik ook) of ik bak ze. Pinda's, amandelen, hazelnoten etc. En daarna rook ik ze een paar uur in de rookoven. Lekker
Even fixenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef Watertornado het volgende:
Waarom staat Maak een Big Splash ofzo er niet in?
Keetquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef Watertornado het volgende:
Waarom staat Maak een Big Splash ofzo er niet in?
Viro, nog ruzie met Serena?quote:
Lekker nummerquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis Akon's I just had sex in Draak
Tja, als je het zo post raak ik zelfs nieuwsgierig.quote:
You'requote:
En ik mis "Everyone else has had more sex than me".quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis Akon's I just had sex in Draak
Lachen tochquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, als je het zo post raak ik zelfs nieuwsgierig.
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heks, pijnlijke tepels, kamer uitlopen, niet op de pc mogen, ik heb alles voorbij zien komen
Hij zou over 3 weken weer komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
WEBHAWK! WEBHAWK! (leeft die kerel nog)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
WEBHAWK! WEBHAWK! (leeft die kerel nog)
waar is Rockiejj trouwens heen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zou over 3 weken weer komen
Hier ook...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer naar binnen gegaan, zon is weg.....
kom hier heenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer naar binnen gegaan, zon is weg.....
quote:
lijkt me wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan je dan ook paling roken?
Paling, fucking waus gek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan je dan ook paling roken?
Nopequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Loopt 'ie bij jullie ook zo te bufferen?
Zou je met dat ding ook wiet kunnen roken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zullen wij samen een keer naar Koelkast en Popje gaan om paling te roken?
Wat een verspilling gek, ik rook de wiet wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je met dat ding ook wiet kunnen roken?
Ik ga je wel ff pmenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een verspilling gek, ik rook de wiet wel.
Dat vind ik een strak plan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zullen wij samen een keer naar Koelkast en Popje gaan om paling te roken?
fixedquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
Je hebt nog meer van die mensen, Dhaha, Kvinna, TrollenFTW, ElmoFan, Mystic, Dagoduck Dasjonny. L-ascorbinezuur, Dalando, Swomp... Zag je eerst ook. Nu niet meer.
aleen om de proffesionaliteit en lastminute djjquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Elmofan wil niks meer met ONZ radio te maken hebben
Okee dan. Dan begreep ik het gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:34 schreef Viro het volgende:
[..]
oh dat, ik was weer eens irritant. We hadden geen ruzie hoor.
Kan je ook wel ff bellen, dan kunnen we lachen samenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar.Of MSN of Skype. Tell me everything.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef ToT het volgende:
Nou de zoekmachine van Draakje is eigenlijk nog niet eens zo slecht.
Zoek ik met Isohunt op de film Troll Hunter, en dan krijg ik als 1 van de 3 resultaten "Cumshot surprise"
hihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef ToT het volgende:
Nou de zoekmachine van Draakje is eigenlijk nog niet eens zo slecht.
Zoek ik met Isohunt op de film Troll Hunter, en dan krijg ik als 1 van de 3 resultaten "Cumshot surprise"
Zoepse!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar weer eens als 'ie blijft bufferen.....![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja ik heb hem al, maar dan zonder subtitles!quote:
Hier buffert ie niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kan je mooi van profiteren als je naar Noorwegen gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al, maar dan zonder subtitles!Beetje lastig kijken, aangezien hij in het Noors is!
Jij blaat echt zoveel onzin uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je mooi van profiteren als je naar Noorwegen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |