... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet volquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is altijd wel wat om sorry voor te zeggen. Alhoewel ...
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet vol
oh vertel, niet gezien. . .quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.
Ze zal het niet zo bedoeld hebben maar het was wel waar het op neer kwam. "Nederlanders moeten niet zo zeiken". Maw, als er een hond voor je deur zit te schijten en de eigenaar ruimt het niet op: niet zeiken. Als iemand z'n bakfiets pal voor de deur van de supermarkt parkeert waardoor er verder niemand meer in of uit kan: niet zeiken. Als je buurman op maandagnacht z'n kroegvrienden mee naar huis neemt en de muziek daarbij eens lekker hard zet: niet zeiken.quote:
Direct aan het begin als ze nog met Matthijs op de kruk zit.quote:
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Marrije het volgende:
Wat mij opvalt, wat ziet ze er ouderwets uit.
ah ok, nou dat had om mij niet gehoevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, nou dat had om mij niet gehoeven
ik vond haar wel wat raar doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.
Nee nog niet, ik zit nog ergens stuck op level 3 van het orgineelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Heb jij Angry Birds Rio al? Met tropische vogels en apen.
Waar het hart vol van is hequote:
Ja !! vertel eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Laysa het volgende:
Dit wordt een SC vol verrassingen denk ik zo
Nou.....Remlof vindt jou leuk leuk....en Scrutz vindt een verloren forumvriendinnetje terug...Wie weet wat de rest gaat brengen.quote:
Ja wie weet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....Remlof vindt jou leuk leuk....en Scrutz vindt een verloren forumvriendinnetje terug...Wie weet wat de rest gaat brengen.
Nee, dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoor ik de voetstappen van Teun al in de verte?
quote:Oorzaak en gevolg
donderdag 24 maart 2011
Wat is de overeenkomst tussen Libië en Venezuela? Ze barsten allebei van de olie en hebben in de ogen van Washington en Brussel een klootzak als leider. Het is dus zaak om een goeie aanleiding te vinden om die twee klootzakken op te ruimen. In Libië kreeg een zootje ongeregeld wat wapens toegespeeld uit het "bevrijde" Egypte en hobbelde richting Tripoli om Khadaffi uit zijn tent te lokken. Dat lukte en het vervolg kennen we. Mochten in de nabije toekomst eigendommen van de Lybische nationale olie maatschappij in andere handen overgaan dan hoeven die handen niet te vrezen dat ze hun handel niet kwijtraken. Het Amerikaanse ministerie van financiën heeft gisteren al verklaard graag met die nieuwe partijen in zee te gaan. Regeren is vooruitzien zullen we maar zeggen.
Khadaffi's Venezolaanse soulmate heeft de boodschap al lang begrepen. Hij heeft de laatste tijd voor 15 miljard dollar wapentuig aangeschaft om zijn zwarte goud te verdedigen. Dat wordt in de Amerikaanse pers verontrustend genoemd. En Chavez is net als Khadaffi een gevaarlijke idioot. Dus nog effe en Mark zegt op Uri's voicemail, dat Brussel het toppie vindt als we een Lynx naar Isla Margarita sturen om een ingenieur van het strand te halen. En Hugo krijgt een no-fly zone voor zijn mik. Geo-polletiek? Eitje.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
Waar bemoei jij je mee??quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:16 schreef Detlev het volgende:
nah...
laat teun maar wegblijven, hij heeft aandacht genoeg gehad zo
Don't let us stop you.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
Ik had niet eens aan Teun gedacht...ik dacht meer aan nog meer spannende ontboezemingen
Wij moeten ontboezemingen doen over jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
Nee nee...jullie gaan dat doen...vink een heel goed plan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij moeten ontboezemingen doen over jou?
Maar zeg dan welke ríchting je op dacht! Of aan wie! Dan speculeren wij wel mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Je snapt me best...en over mij valt niet zoveel te ontboezemen...
Neheeee over jullie zelf
Nah laat maar weer
Hij komt z'n moeder helpen.quote:
Is dat de kleine Remlof?quote:
Weet ik veel...Als ik zeg spannende liefdes of intriges dan is het ook weer niet goed.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zeg dan welke ríchting je op dacht! Of aan wie! Dan speculeren wij wel mee.
Heeft remlof een kleine? Dá's ontboezeming numero uno!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft remlof een kleine? Dá's ontboezeming numero uno!
Spannende liefdes of intriges zijn juist prima!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet ik veel...Als ik zeg spannende liefdes of intriges dan is het ook weer niet goed.....
Ik zak in...ik moet koffie
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft remlof een kleine? Dá's ontboezeming numero uno!
Mietjuhquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
Nee kan ik niet maken, dus het was bluf
ga je gek doen danquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Laysa het volgende:
Dit wordt een SC vol verrassingen denk ik zo
steek ff me middelvinger op naar jequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:16 schreef Detlev het volgende:
nah...
laat teun maar wegblijven, hij heeft aandacht genoeg gehad zo
kan mij wat schelen, als is het willem-alex in hoogst eigen persoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zal Yvonne leuk vinden...tis haar zoon
Tot over twee weken dan maar weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan mij wat schelen, als is het willem-alex in hoogst eigen persoon
Dat je die niet mag las ik al in je signature!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak toch niet zo'n drama over teun...Tjeeeees als ie echt terug wil moet ie mailen...wil die niet mailen komt ie niet terug...al dat gejank...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat klonen in het feedback topic z'n zaak niet echt goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak toch niet zo'n drama over teun...Tjeeeees als ie echt terug wil moet ie mailen...wil die niet mailen komt ie niet terug...al dat gejank...
bij mij geld niet uit het oog ook niet uit het hart, en nee het is geen drama maar gewoon KUT MET PEREN allemaal, al dat gedoe steedsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak toch niet zo'n drama over teun...Tjeeeees als ie echt terug wil moet ie mailen...wil die niet mailen komt ie niet terug...al dat gejank...
wat jij wiltquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat klonen in het feedback topic z'n zaak niet echt goed heeft gedaan.
Kunnen we het nu weer over bier en tieten hebben?
Nee al dat gedoe is de hele tijd erover hebben...en ik lees net dat Teun eigehandig zn glaasjes heeft ingegooid met klonen...beetje dom dan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij geld niet uit het oog ook niet uit het hart, en nee het is geen drama maar gewoon KUT MET PEREN allemaal, al dat gedoe steeds
heeft Gert je dat verteld?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zal Yvonne leuk vinden...tis haar zoon
hahahhaaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan hebben we het toch niet meer over Teun maar over bier:
[ afbeelding ]
Huldequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou enquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee al dat gedoe is de hele tijd erover hebben...
Tijd voor de nieuwe medicatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zei ik daarnet hier ook al hardop....zonder ene glimlach overigens
Die hed er zin an!quote:
Was het wat Hondjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
Niemand gekeken naar meiden in de jungle.........
Ik wel! Ik wist van de bananen-bar wel dat je daar een banaantje in kon stoppen, maar een ananas?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
Hoe gedroeg Amanda zich?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
Die kwam later , was paspoort vergetenquote:
Ik wel...........quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
Oe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die kwam later , was paspoort vergeten![]()
Volgende week een vechtpartij tussen Amanda en een andere meid.
Tis dat ik naar bed moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
Ik ben nu dronken, probeer me maar te provoceren
Klopt. Ik kreeg eergisteren al een reminder van de Macstore. Maar ik hou het lekker bij mijn iPrototype.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
de nieuwe Ipad2 wordt vandaag verkocht las ik in de krant.
oke. ze moeten niet aan te slepen zijn over de hele wereld als ik het zo lees. ik hou het bij mijn pc en laptop.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Ik kreeg eergisteren al een reminder van de Macstore. Maar ik hou het lekker bij mijn iPrototype.
twee meiden die de extensions bij elkaar van de kop trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb me er wel mee vermaakt, ga volgende week zeker weer kijken.
?quote:
Niets is zeker in het levenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
?
Weet je het nog niet zeker? Wat voor eentje heb je aangeschaft?
quote:Elizabeth Taylor zou in 1997 een onthulling gedaan hebben die geheim moest blijven tot haar dood. Veertien jaar later liggen de kaarten op tafel.
Elizabeth was goed bevriend met de filmlegende James Dean, die in 1995 overleed in een auto-ongeluk. Journalist Kevin Sessums beweert dat Elizabeth hem toevertrouwde dat de filmheld, die vaak Jimmy werd genoemd, op jonge leeftijd misbruikt is. Door een priester. Dit schrijft de Daily Mail.
Dat valt nog wel mee. Een typfoutje is snel gemaakt. Dan daarbij is het de Telegraaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
De Telegraaf weer eens door de bocht:
[..]
Volgende week ook maar eens kijken, en de herhaling van de eerste aflevering .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb me er wel mee vermaakt, ga volgende week zeker weer kijken.
Bijna geen enkele krant doet een tweede controle meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:14 schreef Copycat het volgende:
Dat niemand die fout ziet voor plaatsing, vind ik wel erg jammerlijk. Zelfs voor De Telegraaf.
Eindredactie is opgeheven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bijna geen enkele krant doet een tweede controle meer.
Nee, de feiten-controleurs en taalnazi's. Een goed schreven artikel mag niets meer kosten. Als je 45 cent per woord krijgt als auteur doe je het niet eens slecht.quote:
Leuk...kaartjes kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
Journalisten in dienst van een krant schrijven niet tegen een woordprijs.
Ik ga een geboortekaartje kopen.
Dit is een beetje onzin, op die manier worden geen kranten gemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de feiten-controleurs en taalnazi's. Een goed schreven artikel mag niets meer kosten. Als je 45 cent per woord krijgt als auteur doe je het niet eens slecht.
Dus het was waar dat heffertje Scanman was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het elke dag weer hilarisch om te volgen bij hoeveel posten de cossen 's nachts zijn gesloten...Die scanman is wel een volhouderdje zeg
Waarom worden die COS-sen zo vroeg gesloten danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het elke dag weer hilarisch om te volgen bij hoeveel posten de cossen 's nachts zijn gesloten...Die scanman is wel een volhouderdje zeg
Nou js ik ga af op wat er daar gezegd werd....jij zat er notebene midden inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus het was waar dat heffertje Scanman was?
Er zit een kloon tussen en als Danny die verwijderd , verdwijnen die posten ook. Dus lijkt het net of het eerder gesloten wordt...Tis dat ik niet meer hele nachten door wil halen, maar stiekum mis ik het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom worden die COS-sen zo vroeg gesloten dan![]()
Ik moest lachen om deze![]()
[ afbeelding ]
Dat is vaak het geval als het berichten van een bepaald persbureau instantie is. De meeste Nederlandse kranten staan vol met ANP berichten. Dan hebben ze waarschijnlijk het stukje van Belga overgenomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is een beetje onzin, op die manier worden geen kranten gemaakt.
Wat wél klopt, is dat er sterk bezuinigd is op eindredactie de afgelopen jaren.
Een krant als het AD neemt zelfs gewoon klakkeloos berichten uit Vlaamse kranten over zonder die te vertalen naar 'ons' Nederlands.
Het was de kloon van een gebande in ieder geval. Mag je zelf een waarschijnlijkheidstheorie op los laten wie het dan was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus het was waar dat heffertje Scanman was?
Wat dacht jij: "volmondig ja is bij nader inzien too much info"? Heeft scanman dan wel een permban?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
Het was de kloon van een gebande in ieder geval. Mag je zelf een waarschijnlijkheidstheorie op los laten wie het dan was.
Nah ik hoef het niet voor zekers te weten...vind het gewoon grappig teruglezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was de kloon van een gebande in ieder geval. Mag je zelf een waarschijnlijkheidstheorie op los laten wie het dan was.
Bans worden doorgaans niet op het forum besprokenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dacht jij: "volmondig ja is bij nader inzien too much info"? Heeft scanman dan wel een permban?
Ik dacht bij nader inzien dat ik mijn zéér sterke vermoedens niet als een feit moet presenteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dacht jij: "volmondig ja is bij nader inzien too much info"?
waar mogen we het dan nog wel over hebben hier???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet bespreken hier:
- politiek
- kinderen
- ziekten
- bans
- teun
Dat wordt al een flinke lijst!
Over postzegels?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar mogen we het dan nog wel over hebben hier???
Ligt wel aan de vertegenwoordigde landen. Postzegels uit Libië zijn momenteel ook taboe.quote:
Koelkastenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar mogen we het dan nog wel over hebben hier???
Die hadden we al gehad!quote:
Correct!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef remlof het volgende:
In een parallel universum is Nederland trouwens het machtigste land ter wereld met Job Cohen als premier en is Geert Wilders allochtoon
Maar ik vind Delfzijl zo grappig. Als ik later groot ben, wil ik daar wonen. Met mijn postzegelverzameling.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vind Delfzijl zo grappig. Als ik later groot ben, wil ik daar wonen. Met mijn postzegelverzameling.
Nee, ik had het over parallelle universaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Laysa het volgende:
Ohowwwwwwwwwwwwwwww Rem had het over politiek
Sprookjes dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik had het over parallelle universa
Politiek is politiek, mannetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik had het over parallelle universa
Bewijs jij dat god dan niet bestaat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat parallelle universa niet bestaan
Hihi....remlof in het hoekje gedrevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok laten we het over kaarsenstandaarden hebben
Je moet niet alles zo letterlijk nemen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Toverheks het volgende:
omdat we het over sommige dingen niet meer mogen hebben, en dat ik helemaal geen postzegel verzameling heb en me nu erg buiten het bootje voel vallen
's Zomers als het lekker warm is, is het af en toe best fijn om buiten het bootje te vallenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Toverheks het volgende:
omdat we het over sommige dingen niet meer mogen hebben, en dat ik helemaal geen postzegel verzameling heb en me nu erg buiten het bootje voel vallen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen hoor
zolang het maar niet in een vieze gore gracht is dan vind ik alles best om uit een bootje te vallenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef remlof het volgende:
[..]
's Zomers als het lekker warm is, is het af en toe best fijn om buiten het bootje te vallen
Ja die wel. Maar die Waal van jullie is nog veel goorderderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...alleen maar de Rijn waar je spontaan in oplost
Havana aan de Waal zou je toch wel moeten aanspreken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar die Waal van jullie is nog veel goorderder
En waar beweer ik dan dat de waal niet goor is? Nou?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar die Waal van jullie is nog veel goorderder
Sartre was een vrouwenhater.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we het over het existentialisme hebben?
Sartre
Doe mij maar Rio aan de Rijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Havana aan de Waal zou je toch wel moeten aanspreken!
* Deisyy gooit een handdoek naar Heksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou lekker dan, wil ik net een uurtje met je de diepte in
Het was een lul eerste klas! Die hield werk en prive goed gescheiden. De oude viezerik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had toch wel vriendinnen, Francoise Sagan bijvoorbeeld.
En een decennialange open relatie met Simone de Beauvoir. It's a thin line between love and hate.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
Hij had toch wel vriendinnen, Francoise Sagan bijvoorbeeld.
Die duidelijk een ondergeschikte rol diende te hebben ten opzichte van hem. Briefwisseling die na je dood wordt gepubliceerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een decennialange open relatie met Simone de Beauvoir. It's a thin line between love and hate.
hahahaahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Deisyy gooit een handdoek naar Heks
Oh ja, en dat was een feministe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een decennialange open relatie met Simone de Beauvoir. It's a thin line between love and hate.
Ja, het hebben van een lapjespoes is niet goed als je niet van stofzuigen houdtquote:
Stoffen of zuigen?quote:
Je bent er vast nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vind Delfzijl zo grappig. Als ik later groot ben, wil ik daar wonen. Met mijn postzegelverzameling.
en zuigenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het hebben van een lapjespoes is niet goed als je niet van stofzuigen houdt
Hihi, ik zei poes
Misschien mag een muntenverzameling ook? Of eierdopjes. Of oorwarmers. Of beeldjes van katten. Of van uilen, of olifanten, of leeuwen, of.............quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Ik verzamel relikwieënquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien mag een muntenverzameling ook? Of eierdopjes. Of oorwarmers. Of beeldjes van katten. Of van uilen, of olifanten, of leeuwen, of.............
ik verzamel helemaal niksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien mag een muntenverzameling ook? Of eierdopjes. Of oorwarmers. Of beeldjes van katten. Of van uilen, of olifanten, of leeuwen, of.............
En daarna even schoonmaken met een natte doek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst stoffen, of poetsen () en dan zuigen.
Eerste graad: Lichaamsdeel van een heiligequote:
De slager verkoopt vlees, de kardinaal verkoopt botten! Nog een stukje heilige hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Eerste graad: Lichaamsdeel van een heilige
In de kathedraal van Lisieux bewaren ze in een speciaal kistje de rechterarm van de heilige Therese (of zo iets) Na haar dood hebben ze dat ding van haar lichaam gekapt, in dat kistje gestopt en vervolgens is het de hele wereld over gesleept om gelovigen in staat te stellen het te aanbidden. En waarom? Omdat zij volgens vele gelovigen zeer byzondere dingen had geschreven. Rare jongens, die katholieken.
Het ding is overigens niet te koop, als je het wilt hebben zul je het moeten jatten
Ik geloof niet in heiligen, dus nee. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De slager verkoopt vlees, de kardinaal verkoopt botten! Nog een stukje heilige hebben?
maak je toch gewoon je stofzuiger open en trek je dat ding uit de zak?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Ik heb een sok opgezogen.
Nu heb ik een weduwsok
kan je gewoon weer uit je stofzuigerzak peuteren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Ik heb een sok opgezogen.
Nu heb ik een weduwsok
Dat heb ik gedaan, maar hij was echt MIA tussen de kattenharenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
maak je toch gewoon je stofzuiger open en trek je dat ding uit de zak?
nou zuig die andere sok dan ook maar opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar hij was echt MIA tussen de kattenharen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, die doe ik wel gewoon om m'n lul als ik een een lollige bui ben
Je gelooft niet in heiligen? Ik neem aan dat je bedoelt dat je niet gelooft in dat die mensen heilig zijn? Of wil je gewoon niet erkennen dat die mensen bestaan hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in heiligen, dus nee. Maar bedankt voor het aanbod
Je lult manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
ik zat op sok om je lul te zoeken maar bestaat geen liedje van, wel deze hahaha
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
ik zat op sok om je lul te zoeken maar bestaat geen liedje van, wel deze hahaha
Hoe bleven die sokken zitten? Hadden ze de hele avond een erectie dan? Sokophouders natuurlijk .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo heb ik ze ook nog eens in Milaan zien optreden
Met klitteband in hun schaamhaar denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe bleven die sokken zitten? Hadden ze de hele avond een erectie dan? Sokophouders natuurlijk .
denk aan een touwtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe bleven die sokken zitten? Hadden ze de hele avond een erectie dan? Sokophouders natuurlijk .
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Met klitteband in hun schaamhaar denk ik
Ow jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de moderne man scheert dat weg hoor
nou een man met een beetje borsthaar kan best sexy zijn hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik een moderne man! Ik heb zelfs bij borst haar getrimd!
Eigenlijk ben ik gewoon een gorilla maar als ik mij niet trim dan lijk ik wel een Perzisch tapijt!
Dat heb ik nog steeds hoor, maar dan korter!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou een man met een beetje borsthaar kan best sexy zijn hoor
hahhahaa gekkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds hoor, maar dan korter!
ja bleekscheetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blanke huid, donkere haar. Dan valt het op.
quote:
Straks heeft ie er eentje gekocht met hypotheek! Kan ie doorwerken tot na zijn 65ste!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik moest hardop lachen stommerd...
Maar een nieuw vakantiehuisje zit er niet meer in nee voor hem
250 euro per dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Is dat zo'n prijzig spul?
Maar spannend allemaal! En fijn ook dat je straks weer meer 'jezelf' bent.
![]()
Niet dat ik je nu niet te pruimen vind.
244 euro per dag....dan kan je toch lekker sparenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Is dat zo'n prijzig spul?
Maar spannend allemaal! En fijn ook dat je straks weer meer 'jezelf' bent.
![]()
Niet dat ik je nu niet te pruimen vind.
Misschien moet ie van onderen compenseren wat ie boven mist?quote:
Fijn hé,,,dat witte laminaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:31 schreef mootie het volgende:
!@#!@#!@1@!#$%^![]()
Net de achtertuin met de hogedrukspuit gedaan...... en nu hoef ik me dus niet meer af te vragen waar in huis de katten zich bevinden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt gewoon 2 sporen, van de voordeur naar de achterdeur.
Edit: Keukenraam naar voordeur!
De optieknop zit rechts boveninquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
hoe krijg ik hem nu weer terug gezet kan het niet meer vinden
Uitsloverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opties -> template -> New Decade onderaan je scherm op wijzigingen drukken! :p
Het programma is ruk maar soms zijn de cossen best vermakelijk. Blijf ik hangen todat de vogels gaan fluitenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan nu ook streams kijken![]()
Leuk, kan ik 24/7 naar slapende mensen kijken
quote:
Af en toe is het echt lachen om terug te lezen en ik wil toch minstens een hoerenfeest hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het programma is ruk maar soms zijn de cossen best vermakelijk. Blijf ik hangen todat de vogels gaan fluiten
Ik ben soms echt brak, tja dagje ouder. Maar soms heb ik er echt plezier inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe is het echt lachen om terug te lezen en ik wil toch minstens een hoerenfeest hebben meegemaakt
Dames, damesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe is het echt lachen om terug te lezen en ik wil toch minstens een hoerenfeest hebben meegemaakt
Niks dus meestal maar dat fok gelul is best wel lolligquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het ook leuk...gewoon weer een rls....en het eerst wat Dk vraagt als hij opstaat is: is er nog wat gebeurt in SST![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze zouden de RLSers eens in dat huis moeten gooien en daar camera's opzetten.
Nomineren!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige wil ik echt niet zien hoor
hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, de eliminatie-ronde is net geweest! Dus nu weer nomineren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |