... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet volquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is altijd wel wat om sorry voor te zeggen. Alhoewel ...
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet vol
oh vertel, niet gezien. . .quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.
Ze zal het niet zo bedoeld hebben maar het was wel waar het op neer kwam. "Nederlanders moeten niet zo zeiken". Maw, als er een hond voor je deur zit te schijten en de eigenaar ruimt het niet op: niet zeiken. Als iemand z'n bakfiets pal voor de deur van de supermarkt parkeert waardoor er verder niemand meer in of uit kan: niet zeiken. Als je buurman op maandagnacht z'n kroegvrienden mee naar huis neemt en de muziek daarbij eens lekker hard zet: niet zeiken.quote:
Direct aan het begin als ze nog met Matthijs op de kruk zit.quote:
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Marrije het volgende:
Wat mij opvalt, wat ziet ze er ouderwets uit.
ah ok, nou dat had om mij niet gehoevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, nou dat had om mij niet gehoeven
ik vond haar wel wat raar doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.
Nee nog niet, ik zit nog ergens stuck op level 3 van het orgineelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Heb jij Angry Birds Rio al? Met tropische vogels en apen.
Waar het hart vol van is hequote:
Ja !! vertel eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:56 schreef Laysa het volgende:
Dit wordt een SC vol verrassingen denk ik zo
Nou.....Remlof vindt jou leuk leuk....en Scrutz vindt een verloren forumvriendinnetje terug...Wie weet wat de rest gaat brengen.quote:
Ja wie weet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....Remlof vindt jou leuk leuk....en Scrutz vindt een verloren forumvriendinnetje terug...Wie weet wat de rest gaat brengen.
Nee, dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoor ik de voetstappen van Teun al in de verte?
quote:Oorzaak en gevolg
donderdag 24 maart 2011
Wat is de overeenkomst tussen Libië en Venezuela? Ze barsten allebei van de olie en hebben in de ogen van Washington en Brussel een klootzak als leider. Het is dus zaak om een goeie aanleiding te vinden om die twee klootzakken op te ruimen. In Libië kreeg een zootje ongeregeld wat wapens toegespeeld uit het "bevrijde" Egypte en hobbelde richting Tripoli om Khadaffi uit zijn tent te lokken. Dat lukte en het vervolg kennen we. Mochten in de nabije toekomst eigendommen van de Lybische nationale olie maatschappij in andere handen overgaan dan hoeven die handen niet te vrezen dat ze hun handel niet kwijtraken. Het Amerikaanse ministerie van financiën heeft gisteren al verklaard graag met die nieuwe partijen in zee te gaan. Regeren is vooruitzien zullen we maar zeggen.
Khadaffi's Venezolaanse soulmate heeft de boodschap al lang begrepen. Hij heeft de laatste tijd voor 15 miljard dollar wapentuig aangeschaft om zijn zwarte goud te verdedigen. Dat wordt in de Amerikaanse pers verontrustend genoemd. En Chavez is net als Khadaffi een gevaarlijke idioot. Dus nog effe en Mark zegt op Uri's voicemail, dat Brussel het toppie vindt als we een Lynx naar Isla Margarita sturen om een ingenieur van het strand te halen. En Hugo krijgt een no-fly zone voor zijn mik. Geo-polletiek? Eitje.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
Waar bemoei jij je mee??quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:16 schreef Detlev het volgende:
nah...
laat teun maar wegblijven, hij heeft aandacht genoeg gehad zo
Don't let us stop you.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
Ik had niet eens aan Teun gedacht...ik dacht meer aan nog meer spannende ontboezemingen
Wij moeten ontboezemingen doen over jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
Nee nee...jullie gaan dat doen...vink een heel goed plan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij moeten ontboezemingen doen over jou?
Maar zeg dan welke ríchting je op dacht! Of aan wie! Dan speculeren wij wel mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Je snapt me best...en over mij valt niet zoveel te ontboezemen...
Neheeee over jullie zelf
Nah laat maar weer
Hij komt z'n moeder helpen.quote:
Is dat de kleine Remlof?quote:
Weet ik veel...Als ik zeg spannende liefdes of intriges dan is het ook weer niet goed.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zeg dan welke ríchting je op dacht! Of aan wie! Dan speculeren wij wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |