... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet volquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is altijd wel wat om sorry voor te zeggen. Alhoewel ...
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
... er nog altijd wat te kankeren (excusez le mot) overblijft, mijn pmbox is nog steeds niet vol
oh vertel, niet gezien. . .quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had daarbij het pleidooi voor hufterigheid van Katja Schuurman bij DWDD gisteravond nog in m'n hoofd.
Ze zal het niet zo bedoeld hebben maar het was wel waar het op neer kwam. "Nederlanders moeten niet zo zeiken". Maw, als er een hond voor je deur zit te schijten en de eigenaar ruimt het niet op: niet zeiken. Als iemand z'n bakfiets pal voor de deur van de supermarkt parkeert waardoor er verder niemand meer in of uit kan: niet zeiken. Als je buurman op maandagnacht z'n kroegvrienden mee naar huis neemt en de muziek daarbij eens lekker hard zet: niet zeiken.quote:
Direct aan het begin als ze nog met Matthijs op de kruk zit.quote:
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Marrije het volgende:
Wat mij opvalt, wat ziet ze er ouderwets uit.
ah ok, nou dat had om mij niet gehoevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De verklaring daarvoor zit in het gesprek met Hans Aarsman en wordt ook door Nico nog eens aangehaald. Die sjaal heeft ze vlak voor het begin van de uitzending omgedaan.
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, nou dat had om mij niet gehoeven
ik vond haar wel wat raar doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gezopen voor de uitzending.
Nee nog niet, ik zit nog ergens stuck op level 3 van het orgineelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Heb jij Angry Birds Rio al? Met tropische vogels en apen.
Waar het hart vol van is hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |