Ja hoor, kom maar op met je nageslacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Zal ik mijn nageslacht even in jou wandelwagen installeren
Moeten we eerst dan even snel samen makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar op met je nageslacht.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Moeten we eerst dan even snel samen maken
Ik vermoed dat hij op zoek is naar dat topic waar jij naar verwees. (Maar dat hij het óók niet kan vinden.)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat G. bezig is zijn nageslacht in de wandelwagen te installeren.
quote:
Al uren geleden!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:21 schreef Z het volgende:
Kreeg ik nu net een 'direct message' van je Lien? En kan ik daar op reageren? Al die moderniteiten.
Sorry, ik hou ermee op.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Gellius het volgende:
Direct Messages worden niet gearchiveerd.
Aha. Dank je wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Lienekien het volgende:
Hanna Bervoets, column in het VK magazine (Volkskrant).
Constantquote:
Menquote:
'Drink hou'?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb na een haring vaak zin in melk. En ik drink hou helemaal niet van melk.
Ik vind dit trouwens dan weer typisch klinken als zo'n zinloze tweet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Twitter is overigens overschat.
Ongeveer om de gebezigde zin.quote:
EN PATquote:
Hé, ik moet zomaar ineens aan het Songfestival denken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef JAM het volgende:
Dat niet alleen, op mijn dagelijkse rondje kom ik langs de ambassades van Griekenland, Spanje, Albanië, Kosovo, Wit-Rusland en Slovenië. Als ik nu ook nog even twee vrouwen verkracht maak ik een goede kans de nieuwe Assange te worden.
Voor een jaar of twee, drie, geloof ik. Charles zijn hoogtijdagen voor het postbedrijf speelde zich af in het sorteercentrum.quote:
Pat?quote:
quote:
I used to be addicted to soap, but I'm clean now!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef Gellius het volgende:
Zoek de zeep, zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep, zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep, zeep, zeep.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:
Nee, maar om het dan meteen koffie te gaan noemen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Ik wantrouw elke koffie die ik niet zelf heb gezet, maar Nespresso blijkt goed te doen. Het is geen Senseo in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |