nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!quote:
ok er is niks gebeurd geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor was even een beetje de cos aan het bijlezen!
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok er is niks gebeurd geloof ik
jaja maak me maar jaloersquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, niet echt denk dat ik zo maar weer lekker aan de koffie buiten in de zon ga zitten
waarom niet, nog aan het werk??quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja maak me maar jaloersIk wil ook
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul ergquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van ma t/m do en dan tot 17:15 uur....
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, voor mij op het moment helaas niet! maar met dit weer ishet niet zo heul heul erg
hier blijft het nog ff goed viva la France!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
Ja en van het weekend wordt het weer minder las ik
Zit je daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier blijft het nog ff goed viva la France!
jup, zo ben er weer weg van , a bientôtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit je daar?
Ik wou dat ik in Spanje zat... tenerifeLekker warm enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eindelijk tijd om naar huis te gaan
Tot vanavond
We gaan zeker kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
We gaan wel allemaal kijken he vanavond... wazaaaaaaaaaaaaaap
da gaat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
oh yes! zak chips erbij, en nagelbijten om wie er vanavond uit gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef poffu het volgende:
jijquote:
en ons allemaal de groetjes doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
We gaan zeker kijken
Mis wel de geluiden zoals mijn avatar weergeeft, kan je er vanavond niet eentje doen in de liveshow ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
da gaat niethopelijk gaat er weer iemand net5 streamen!
dan doe ik wel terug zwaaienquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zwaai terug!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Vultarian het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog helemaal niet gezwaaid heb vandaag en heb wel erg de behoefte aan een zwaaimomentje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebracht nog wel, lekker makkelijk, ik moet er eerst nog voor gaan zwoegen in de keukenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
...
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welkom Guido op de SLowChat, hier mag alles wat in de COS niet mag. Zelfs seks is toegestaan maar als ik nog een keer een foto van jouw pik in beeld krijg ga ik wel kotsen.
En dat zegt wat.
Maar welkom, want hoe dan ook vind ik je wel een HEEL aardig mannetje. Maar had je natuurlijk Laura moeten pakken.
Karim is mijn held, en Servio gaan we uitzwaaien vanavond![]()
Hallo Fok, ben binnen en buiten want mijn eten word zo gebracht.......![]()
Kus Bollokus
hoezo? post hij alleen maar met die foto dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
Tuurlijk wel. Want zo aardig is die.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik betwijfel alleen of ie nu nog terugkomt als ie dat dikgedrukte stukje leest![]()
hey jesjequote:
totzo meis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje![]()
ook weer van de partij, gezellie
ik ga nog snel effe de eetbende wegwerken hier, zo terug
mooi ik ben er ook klaar voor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, da's weer gebeurd, ben er helemaal klaar voor
enige "probleem" is dat ik mijn oudste dochter straks nog moet ophalen bij judo, om 19.30, dus dan mis ik effe een stukje daily, mja, kleinigheidje......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |