XD Baas boven baasquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
6 uur pas ?
toen was ik al een uur wakker
Goed zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat is er? ;*
[..]
Komt wel goedWeet nog niet
Denk dat ik wel even lekker naar buiten ga
Pgrquote:
je hebt hem, nu kan je rusten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo rijbewijs aangevraagd
en zo weer naar school
en ik ben vet moe
Bazin in jouw gevalquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Baas boven baas![]()
[..]
Goed zo![]()
Ja joh, word je vrolijk van, dit weer!
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
ohja absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar je zenuwen, die kunnen nu rusten![]()
Wat supergaaf dat je 'm hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo rijbewijs aangevraagd
en zo weer naar school
en ik ben vet moe
quote:
Pak zo een terrasje in de pauzequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga gewoon even lekker buiten in het zonnetje zitten
Ik al helemaal nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft echt geen zin om te werken
niet zeuren en werken man!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft echt geen zin om te werken
Energie? pfff welke energiequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat supergaaf dat je 'm hebt![]()
Hahaha ja XD Kost veel energie hoor!
[..]
XD
ja .... maar .....quote:
hoe harder je werkt hoe meer je recht hebt op vrij!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja .... maar .....
buiten zo lekker weer
Hier is het 16 gradenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin om de zon in te gaan, iemand al buiten geweest? is het lekker?
hier valt meequote:
Was vanmorgen goed te doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin om de zon in te gaan, iemand al buiten geweest? is het lekker?
mja hier nu erg rustig, dus jah alleen documentatie typequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe harder je werkt hoe meer je recht hebt op vrij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |