*knuff*quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenLichamelijk bluh
Psychisch
Met jou?
Oeh thanksquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke,
Koffiebonen testen:
http://www.theinsiders.eu(...)deworldoforigins.htm
Wat heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:37 schreef Enfermera het volgende:
AAHHHHHH IK HEB ONVERWACHTS VRIJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!![]()
Eigenlijk moest ik 6 (!) dagen werken deze week (ma+di avond, wo+do dag, vr+za avond), maar vandaag kon ik gelukkig 6 overuren opnemen! Dus om half 10 zat deze chick alweer op de fiets
Ghehe
![]()
I say: verrriee naaaaissssss![]()
![]()
Ho, ik was even koffie zettenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkGa je wat leuks doen?
Goedemorgen liefquote:
Lekker toch, dat je het rustig aan kunt doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ho, ik was even koffie zetten![]()
Nou, iig fysio afspraak verzet (kwam handiger uit), is nu om 2 uur. Heb nu tijd ook om huiswerk te maken voor vanavond(cursus) en ik moet nog stofzuigen
Niet echt superdingen dus, maar heb iig tijd
En wellicht nog wel ff wat in de zon zitten vanmiddag hoor
![]()
sterktequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
en weer bij de dok voor n controle van 2 minuten
OHHHH GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lief![]()
Heeft iedereen LL al gefeliciteerd?![]()
Lovelylady mag eindelijk rijden in de zaffi...
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch, dat je het rustig aan kunt doen
Zeg het dan ook even daar, hoeft ze niet terug te lezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OHHHH GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parteyyyy
![]()
[..]
IddHeerlijk
en hoe ist met jou meis?
Myrquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg het dan ook even daar, hoeft ze niet terug te lezen![]()
Mwah... voel me lichamelijk echt crapMaar psychisch alles goed
![]()
Verslapen, weg opengebroken dus kon niet makkelijk weg vanmorgen, geen werk, kut humeur.quote:
6 uur pas ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh sorry6uur op vanmorgen, niet helemaal helder meer
![]()
He shitDan een
! Oh mooiiii
Ga je ook lekker genieten van het weer vandaag?
wat is er? ;*quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh sorry6uur op vanmorgen, niet helemaal helder meer
![]()
He shitDan een
! Oh mooiiii
Ga je ook lekker genieten van het weer vandaag?
ga gewoon even lekker buiten in het zonnetje zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Verslapen, weg opengebroken dus kon niet makkelijk weg vanmorgen, geen werk, kut humeur.
Gewoon
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Verslapen, weg opengebroken dus kon niet makkelijk weg vanmorgen, geen werk, kut humeur.
Gewoon
Wat heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk heeft net besloten om maar een middagje vrij te nemen, dus om 12.00
XD Baas boven baasquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
6 uur pas ?
toen was ik al een uur wakker
Goed zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat is er? ;*
[..]
Komt wel goedWeet nog niet
Denk dat ik wel even lekker naar buiten ga
Pgrquote:
je hebt hem, nu kan je rusten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo rijbewijs aangevraagd
en zo weer naar school
en ik ben vet moe
Bazin in jouw gevalquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Baas boven baas![]()
[..]
Goed zo![]()
Ja joh, word je vrolijk van, dit weer!
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
ohja absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar je zenuwen, die kunnen nu rusten![]()
Wat supergaaf dat je 'm hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo rijbewijs aangevraagd
en zo weer naar school
en ik ben vet moe
quote:
Pak zo een terrasje in de pauzequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga gewoon even lekker buiten in het zonnetje zitten
Ik al helemaal nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft echt geen zin om te werken
niet zeuren en werken man!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft echt geen zin om te werken
Energie? pfff welke energiequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat supergaaf dat je 'm hebt![]()
Hahaha ja XD Kost veel energie hoor!
[..]
XD
ja .... maar .....quote:
hoe harder je werkt hoe meer je recht hebt op vrij!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja .... maar .....
buiten zo lekker weer
Hier is het 16 gradenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin om de zon in te gaan, iemand al buiten geweest? is het lekker?
hier valt meequote:
Was vanmorgen goed te doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
Ik heb zin om de zon in te gaan, iemand al buiten geweest? is het lekker?
mja hier nu erg rustig, dus jah alleen documentatie typequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe harder je werkt hoe meer je recht hebt op vrij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |