Mooi, dan ga ik dus niet dood.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een acteur uit "Oppassen!" dood. De vloek is actief!
Mogelijke tips:quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, hoe willen ze dat doen dan?
Zeker zo'n ludieke wedstrijd waarbij je nieuwe namen in kan sturen?
Gaan het niet worden...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mogelijke tips:
• Pizza's
• Pannenkoeken
WTFquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
De KNVB door de bocht:
Er overlijdt een jeugdlid van een voetbalclub en de vereniging last voor dat weekend alle wedstrijden af. Maar dat is geen legitieme reden om je eerste elftal af te lassen, dus je krijgt 2 punten in mindering en een boete.
Echt, hoe zielig en dom kun je regels toepassen zeg...
Oh ja, dit is dit jaar al 2x gebeurd hier in de buurt, ik vind het echt belachelijk
Ik ook...quote:
kom maar op met die veerquote:
dat is de KNSB toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Befehl ist Befhel was het toch?
Beetje jammer wel inderdaad.
Goedemorgen
quote:Chinese peuter weegt al zestig kilo
PEKING - Geloof het of niet: dit knaap(je) uit het Chinese Dashan is net drie jaar, maar weegt toch al 60 kilogram. Daarmee is Lu Hao maar liefst vijf keer zwaarder dan zijn leeftijdsgenoten.
Zijn ouders gaan natuurlijk niet vrijuit: ze laten hem probleemloos hele borden ribstuk en rijst verorberen, uit schrik voor zijn befaamde woedeaanvallen. "Als hij geen derde of vierde portie krijgt, blijft hij non-stop huilen", aldus de radeloze moeder.
Enkele pogingen om zijn vreetlust in te dammen, kenden geen succes. sinds begin dit jaar is Lu Hao opnieuw tien kilo aangekomen. Crèches mag hij niet meer binnen vanwege het gevaar voor andere kinderen. Meestal zit hij dus in z'n eentje thuis te spelen, al wordt ook dat steeds lastiger. Door zijn enorme omvang raakt hij immers heel snel buiten adem.
vijf pond bij geboorte
Ironisch genoeg woog de jonge spruit bij zijn geboorte amper 2,6 kilogram. Drie maanden later vloog het vet er echter aan, een fenomeen dat sindsdien niet meer gestopt is.
Vader Lu Yuncheng heeft zelfs al grote moeite om de kleuter op te tillen. "Hij heeft zo'n enorme eetlust dat hij drie borden rijst opeet, dat is meer dan ik en zijn moeder."
Uit een recente studie is gebleken dat in China maar liefst zestig miljoen mensen aan obesitas lijden. Tussen 1992 en 2002 is het aantal zwaarlijvigen zelfs verdubbeld. (CBR)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef lubje25 het volgende:vanuit mijn kantoortje waar ik nu op mijn desktop ook internet heb
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef lubje25 het volgende:vanuit mijn kantoortje waar ik nu op mijn desktop ook internet heb
Nog geen iPhone, Blackberry of Android met mobiel internet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef lubje25 het volgende:
vanuit mijn kantoortje waar ik nu op mijn desktop ook internet heb
Ja, waarom denk je dat ik het grapje maak?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem De vroegere burgemeester van het mooie plaatsje Veere was Coen Flink (die ook Baloe in heeft gesproken in Jungle Boek) en die is al een paar jaar geleden overleden
Ad Hoeymansquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Wie is er nu weer overleden uit Oppassen, behalve Hans Boskamp? Kan er niks over vinden...
Mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi filmpje:
http://www.zie.nl/video/o(...)orwegen/m1gz1k8fnreh
ik ook, dat is nog het ergstequote:
Kan wel internetten op mijn mobiel maar dat vind ik nietsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog geen iPhone, Blackberry of Android met mobiel internet?
Een beetje kroegbaas...
Goh, wat onverwachtsquote:
wat Bart zegtquote:
Mij ook niet. Blijkt dat 'ie 1 aflevering heeft gespeeld. Maar het stond op Nu.NLquote:
dus je hebt ons blij gemaakt met een dooie mus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij ook niet. Blijkt dat 'ie 1 aflevering heeft gespeeld. Maar het stond op Nu.NL
Over levende mussen posten is doorgaans niet zo interessantquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus je hebt ons blij gemaakt met een dooie mus?
ik heb er 1 in de schoorsteenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over levende mussen posten is doorgaans niet zo interessant
dit weekend gaan de temperaturen toch weer behoorlijk omlaag, mooi klusweerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net 25 liter verf en verfspullen in huis gehaald, het schilderen van de gangen en trapgaten gaat weldra beginnen
Nouja, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dit weekend gaan de temperaturen toch weer behoorlijk omlaag, mooi klusweer
ja, dit weer is heerlijk, maar zaterdag hebben ze het over een graad of tien en niet zo heel veel zon dacht ik. Ik ga iig druk aan de slagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld![]()
Alhoewel ik dit weer ook wel kan hebbenvanmiddag lekker in de vensterbank gezeten voor het open raam, kop koffie erbij
genieten! Helaas is de zon nu alweer een tijdje weg....
2012! we gaan er allemaal aan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Bereid je maar weer voor op de gekken met hun theorien:
http://www.nu.nl/buitenla(...)treffen-myanmar.html
De users in TRU en BNW zullen vast al aan het smullen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Bereid je maar weer voor op de gekken met hun theorien:
http://www.nu.nl/buitenla(...)treffen-myanmar.html
Ik laat je wel weten naar welk land je wel een reis kunt boeken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal geen vakantie boeken naar Myanmar volgend jaar...
Ik kom doordeweeks zelden buiten overdag en tegen de tijd dat ik naar huis ga is het al weer wat afgekoeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
de zon is hier nu regelmatig weg, dan is het toch weer wat frisser. maar in het zonnetje
Het wordt redelijk, zo te zien, met zon op zaterdag...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat dit weekend het weer zulk mooi weer wordt. Ik dacht zelf dat het wat minder zou worden...
Is je klus als poortwachter beëindigd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de zon ook weer terug
* duikt de vensterbank weer in
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je klus als poortwachter beëindigd?
Ow, dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaal een paar weken... toen kwam ik er ook achter hoe vreselijk ik het vind om altijd zoveel thuis te zitten. Nu iets minder vervelend, maar toch
O oh, nog een drang die groter is geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, die portiersbaan was maar tijdelijk he, dus voor mn toekomst deed ie niet veel....
De drang is er wel groter door geworden ja
Als je weer thuis komt te zitten na een tijdje werken (hoe simpel misschien ook), kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, die portiersbaan was maar tijdelijk he, dus voor mn toekomst deed ie niet veel....
De drang is er wel groter door geworden ja
quote:
quote:
Ah. De aflossing. Dan ga ik maffen.quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. De aflossing. Dan ga ik maffen.
En verder nieuws uit de muziekindustrie vandaag:quote:"13 record companies are trying to sue Limewire for $75 Trillion. The NYC judge in the case thinks it is 'absurd'. Its almost like these media companies are their worst enemy trying to make themselves look ridiculous. From the article: "The record companies, which had demanded damages ranging from $400 billion to $75 trillion, had argued that Section 504(c)(1) of the Copyright Act provided for damages for each instance of infringement where two or more parties were liable. For a popular site like Lime Wire, which had thousands of users and millions of downloads, Wood held that the damage award would be staggering under this interpretation. 'If plaintiffs were able to pursue a statutory damage theory predicated on the number of direct infringers per work, defendants' damages could reach into the trillions,' she wrote. 'As defendants note, plaintiffs are suggesting an award that is more money than the entire music recording industry has made since Edison's invention of the phonograph in 1877.'"
quote:Sabam wil vrachtwagenchauffeurs muziekheffing opleggen
Door Dimitri Reijerman, donderdag 24 maart 2011 16:35
Submitter: Cafe Del Mar, views: 27.402
De Belgische auteursrechtenorganisatie Sabam wil dat vrachtwagenchauffeurs een bijdrage gaan betalen, omdat zij tijdens hun werk naar muziek luisteren op de radio. De cabine wordt daarbij als werkvloer bestempeld. Politici zijn tegen de heffing.
Sabam stelt dat het een heffing aan truckers mag opleggen, omdat het een overeenkomst heeft gesloten met het hele bedrijfsleven in België. Volgens dit akkoord moeten bedrijven met negen of meer werknemers een bijdrage betalen aan Sabam, omdat zij muziek op de werkvloer afspelen, zo schrijft De Standaard.
Maggie De Block, politica van Open VLD, noemt het onzin dat de cabine van een vrachtauto door Sabam als werkvloer wordt gezien. Volgens de politica is de radio essentieel voor de veiligheid van een trucker. De Block krijgt bijval van partijgenoot en minister voor Ondernemen en Vereenvoudigen Vincent Van Quickenborne. Hij noemt de vrachtwagencabine een 'intieme ruimte'.
Sabam stelt echter dat voor de transportsector geen uitzonderingspositie nodig is. De auteursrechtenorganisatie meent immers dat truckers tijdens hun ritten naar muziek luisteren.
Buma/Stemra laat aan Tweakers.net weten dat er in Nederland een soortgelijke regeling niet bestaat en dat er ook geen plannen zijn om een 'vrachtwagenheffing' in te gaan voeren.
Tijdens een potje tafelvoetbal in een pauze werd weer eens geroepen dat je niet met de middenvelders mag scoren. Waarom is me altijd onduidelijk geweest en de enige onderbouwing die meestal kwam was dat dat volgens 'de officiële regels' zo was. Dus ik heb die officiële regels er maar even op na geslagenquote:
Die laatste regel ken ik inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens een potje tafelvoetbal in een pauze werd weer eens geroepen dat je niet met de middenvelders mag scoren. Waarom is me altijd onduidelijk geweest en de enige onderbouwing die meestal kwam was dat dat volgens 'de officiële regels' zo was. Dus ik heb die officiële regels er maar even op na geslagen
Volgens geen van de reglementen is scoren met het middenveld absoluut verboden, eigen doelpunten tellen ook gewoon mee en ik heb ook geen regel kunnen vinden die scoren via de zijmuren verbiedt. Enige beperking met middenveld is grof gezegd dat een bal na aftrap door ten minste twee verschillende poppetjes aangeraakt moet zijn voor je er mee mag scoren, that's it.
Poppetjes meer dan 360 graden draaien is wel opgenomen in de regelsquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die laatste regel ken ik inderdaad.
Dat is ook de enige regel die ik echt ken.Oja, en geen zwieper geven aan die poppetjes.
Oja, bij ons was de sanctie meestal: 'hey! dat mag niet!'quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Poppetjes meer dan 360 graden draaien is wel opgenomen in de regels. Daarbij verschilt het per editie hoe erg het is en wat de sanctie is, maar je mag er in elk geval niet mee scoren
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, bij ons was de sanctie meestal: 'hey! dat mag niet!'
Jawel. Meestal ging de ander dan ook als een idioot aan die poppetjes draaien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Telde een doelpunt dan nog wel of niet?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Meestal ging de ander dan ook als een idioot aan die poppetjes draaien.
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en in de officiële poolregels staat ook niet dat de zwarte bal in het gat tegenover waar je de laatste bal in schoot moet. Wel dat je alleen kan winnen door de zwarte bal in het gat te schieten waarbij je van te voren zei dat je em er in zou schieten.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Soempie het volgende:
Bij de kleuters heb ik eens met een klasgenootje tafelvoetbal gespeeld. We konden er beide geen drol van natuurlijk en net voor de bel van de pauze maakte zij een doelpunt. Toen heb ik haar wijsgemaakt dat dat een punt voor mij was en dat ik dus gewonnen had.![]()
Als kleuter kon ik echt niet tegen m'n verlies.
Ik heb het geleerd met dat het niet uit maakte zolang de zwarte er maar in ging als al je eigen ballen op waren (wat het pas echt snel maakt) maar dit is ook al een mooie tussenweg. Met die tegenoverregel duurt het me allemaal veel te langquote:
Ik eigenlijk ook, volgens mij was die keer als kleuter ook zo'n beetje de enige keer dat ik gewonnen heb.quote:
Mag je dan -als je alleen die zwarte nog hebt- na elke beurt zeggen waar je die zwarte in gaat doen? Of ligt het vast nadat je eenmaal gekozen hebt?quote:
Je mag per beurt wisselen, maar je moet wel elke keer van te voren zeggen in welke pocket je em gaat schieten. Lukt dat, dan win je. Schiet je em nergens in, geen probleem, is de ander. Schiet je em in een ander gat dan verlies jequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag je dan -als je alleen die zwarte nog hebt- na elke beurt zeggen waar je die zwarte in gaat doen? Of ligt het vast nadat je eenmaal gekozen hebt?
Er zit wel variatie in de regels geloof ik, maar bij ons was een call een call. Wisselen of veranderen kon nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag je dan -als je alleen die zwarte nog hebt- na elke beurt zeggen waar je die zwarte in gaat doen? Of ligt het vast nadat je eenmaal gekozen hebt?
Zal wel niet zo leuk meer geweest zijn die openingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dit geloof je toch zeker zelf niet?
http://www.nu.nl/binnenla(...)indigt-in-drama.html
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, wat moet ik daarop zeggen.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hang deze dan maar achter je wagen. Kan 1000 liter in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
een verbruik van anderhalve liter koelvloeistof op 80 km
K met P![]()
![]()
of ik maak er een open systeem van met een opvangbak met pomp, want het giert er onder de radiateur gewoon uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hang deze dan maar achter je wagen. Kan 1000 liter in.
[ afbeelding ]
Dat is wel een mooie buurman en buurman oplossing.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of ik maak er een open systeem van met een opvangbak met pomp, want het giert er onder de radiateur gewoon uit
Buurman en Buurmanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie buurman en buurman oplossing.
ja, ik baal er nogal een klein beetje enorm van, ik heb hem net dinsdag opgehaald na een behoorlijk duur consult, en dan nu dit weer...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie buurman en buurman oplossing.
Ook wij zijn benieuwdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:43 schreef Soempie het volgende:
De financieel adviseur heeft Sven gezegd dat we vandaag horen of de hypotheek er door is. Mocht het nog niet bekend zijn, dan gaat hij boos opbellen (de adviseur dus naar de bank).
Tegen mij zei hij dat ik rekening moet houden dat het tot 8 april kan duren.
Ben benieuwd.
ik denk dat zij er weinig aan kunnen doen eigenlijk, een lekke radiateur oid is niet iets wat je in het onderhoud standaard meeneemt. Maar ik ga er zo even naar kijken met een collega die er iets meer verstand van heeft, we zullen zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou teruggaan, TM, en je beklag doen. Want dit kan gewoon niet
Lekte die radiateur al voordat je je karretje wegbracht en heb je sindsdien niet meer gereden dan die 80 kilometer? Zo nee, dan stel je de garage toch aansprakelijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk dat zij er weinig aan kunnen doen eigenlijk, een lekke radiateur oid is niet iets wat je in het onderhoud standaard meeneemt. Maar ik ga er zo even naar kijken met een collega die er iets meer verstand van heeft, we zullen zien
hij lekte niet, heb hem dinsdag opgehaald en sinds vanochtend lekt de boelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekte die radiateur al voordat je je karretje wegbracht en heb je sindsdien niet meer gereden dan die 80 kilometer? Zo nee, dan stel je de garage toch aansprakelijk?
Dan ding gaat toch niet vanzelf lek...
En de afgelopen dagen niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij lekte niet, heb hem dinsdag opgehaald en sinds vanochtend lekt de boel
Jullie gaan lekker weer krijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal...
Half dagje werken en dan naar Engeland...
[ afbeelding ]
Mw. MM is vooral blij met windkracht 1 a 2 en dus een strakke zee...quote:
Zat er helaas niet in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij dit jaar niet mee gaan btw?
Vorig jaar moest je cancellen...
woensdag nog heen en weer naar Beverwijk zonder problemen, dus dat is een beetje raar iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de afgelopen dagen niet?
Da's dan wat lastiger qua aansprakelijk stelling...
Oeh, dat wordt dan een fijn weekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal...
[ afbeelding ]
Ach gos...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Thanks!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt dan een fijn weekend.
Veel plezier!
Dat komt omdat er opeens een schenking tussendoor kwam en de notaris een schenkingsakte op moest stellen. En de BKR registraties van het rood-staan moesten weg, etc. Maar ik vind het ook veeeeel te lang duren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Soemp, ik vind eigenlijk dat het wel heel lang duurt... of ligt dat aan mij? TOen wij hypotheek moesten krijgen, was het vrij snel rond. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid!!
Ik heb niet zo'n vooruitzicht, maar ook geen zin om ook nog iets te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!!
Heb nu door dat vooruitzicht geen zin meer om nog iets te doen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!!
Heb nu door dat vooruitzicht geen zin meer om nog iets te doen...
Hoi.quote:
Okay..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat komt omdat er opeens een schenking tussendoor kwam en de notaris een schenkingsakte op moest stellen. En de BKR registraties van het rood-staan moesten weg, etc. Maar ik vind het ook veeeeel te lang duren.![]()
Bij een vriend van me duurde het ook twee maanden en bij een ander stel ook, dus als het heel snel gaat is dat misschien wel de uitzondering.
We waren al een maand verder toen die schenking opeens kwam en vervolgens moest de hele aanvraag aangepast worden. Dus als je het zo bekijkt zijn we nog maar net bezig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay..
Geen idee eigenlijk. Wij moesten ook nog wat opzeggen/weg doen, maar ik kan me niet herinneren dat het twee maanden heeft geduurd. Nou ja, geduld is een schone zaak.
Spannend! Maar maak je niet te druk joh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben zenuwachtigggggggg.......![]()
Moet om 11 uur bij Start zijn, en daar krijg ik dan te horen of ik die test gehaald hebals ik m nou weer niet gehaald heb zit ik daar te janken, wat een afgang!
veel plezier en zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal...
[ afbeelding ]
Oja, ik moest ook een rollenspel doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
I know, right!![]()
En hiermee ben ik er dan nog lang niet hoor, ik moet waarschijnlijk nog een rollenspel doen, dan nog een communicatietraining, en dan nog een gesprek bij de Belastingdienst geloof ik.
zal ik de roosvicee vast pakken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
I know, right!![]()
En hiermee ben ik er dan nog lang niet hoor, ik moet waarschijnlijk nog een rollenspel doen, dan nog een communicatietraining, en dan nog een gesprek bij de Belastingdienst geloof ik.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
We waren al een maand verder toen die schenking opeens kwam en vervolgens moest de hele aanvraag aangepast worden. Dus als je het zo bekijkt zijn we nog maar net bezig.
strenger dan, je kunt gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
LB het komt vast goed.De selectie is trouwens nog strenger als bij ons...
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Soempie het volgende:
Trouwens dat is ook een tip. Er zit een vestiging van Menzis in Groningen, daar kun je ook nog solliciteren. Het is geen klantenservice, maar ze beoordelen er nota's.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ow.... daar kan ik inkomen. Maar anders ga je toch in je pyama leren? Kan koffie erbij
Ik ga nog even over mn outfit dubben.... vriendje vond het jurkje dat ik nu aanheb te lievig, het leek m beter dat ik iets stoerders aantrok, met laarzen
en daarna mag je m'n auto wel even reparerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes zo!
Kijk, voor je gaat leren moet natuurlijk eerst al het andere gebeuren. Nu ben ik klaar met douchen en aankleden en dan moet natuurlijk nog hoognodig de was worden gedaan.
Ik denk niet dat je daar blijer van wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en daarna mag je m'n auto wel even repareren
misschien kan ik er dan op het moment zelf nog even om lachen tenminstequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar blijer van wordt.
als jij het kan, kan ik het ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vorig jaar de radiateur van mijn autootje vervangen, daarna deed ie het helemaal niet meer.. dus ik ben ook geen goede reparateur. was ook gewoon dom: vergeten koelvloeistof te vullen en toch gaan rijden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien kan ik er dan op het moment zelf nog even om lachen tenminste
Op zich is het ook niet zo moeilijk. Het was alleen erg lastig om overal (goed) bij te kunnen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij het kan, kan ik het ook
Helaas heb ik niet haar figuur.quote:
Laat je zo weten wat het geworden is?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel goed dat je het zelf ging doen
MM, alvast een fijn weekend gewenst! Ik ga ervandoor.
Samen gedaan met Peace. Die samenwerking ging trouwens best goed..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
en ik moet eigenlijk morgen in mn huis aan het werk, lastig lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet zo moeilijk. Het was alleen erg lastig om overal (goed) bij te kunnen...
Knap, als ik en Sven samenwerken is het meestal hommeles.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samen gedaan met Peace. Die samenwerking ging trouwens best goed..![]()
Dank en toi, toi, toi...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
succes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet nog wel even eentje tweedehands op de kop tikken natuurlijk. Mijn oom had er toen eentje voor ons.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk morgen in mn huis aan het werk, lastig lastig
Wij kunnen dat best goed eigenlijk. Heel soms ook niet hoor... maar dan is het eerder irritatie dan ruzie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knap, als ik en Sven samenwerken is het meestal hommeles.
er zit een grote sloper hier om de hoek, dus die kan ik wel even bellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet nog wel even eentje tweedehands op de kop tikken natuurlijk. Mijn oom had er toen eentje voor ons.
[..]
Wij kunnen dat best goed eigenlijk. Heel soms ook niet hoor... maar dan is het eerder irritatie dan ruzie.
wel de tatoeages?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er zit een grote sloper hier om de hoek, dus die kan ik wel even bellen
Oh jaquote:
Bij ons ook irritatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij kunnen dat best goed eigenlijk. Heel soms ook niet hoor... maar dan is het eerder irritatie dan ruzie.
M'n smaak verandert steeds en ik kan me dan ook niet voorstellen dat als ik een tatoeage zou laten zetten ik het over 10 jaar nog mooi zou vinden.quote:
Betrek mij er eens niet inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons ook irritatie.Ruzie hebben we niet zo vaak.
'Keeeheeeeet, doe nou niet zo dwars!', 'ja, maar jij!'., etc
Het lijkt me heel gaaf om een tatoeage te hebben maar ik weet nog steeds niet wat of waar dus laat maarquote:M'n smaak verandert steeds en ik kan me dan ook niet voorstellen dat als ik een tatoeage zou laten zetten ik het over 10 jaar nog mooi zou vinden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n smaak verandert steeds en ik kan me dan ook niet voorstellen dat als ik een tatoeage zou laten zetten ik het over 10 jaar nog mooi zou vinden.
Die is wel ziekquote:
Ah bah.quote:
Waarom is dat nou 'bah'quote:
Arm kindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat nou 'bah'
Het begin van het leven als tatoeage, je eigen pret-echo op je arm of buik...
Dit is misschien wat overdreven, hoewel ik 'm technisch gezien wel heel mooi vind:
[ afbeelding ]
Dat verwijderen merk je niets van, als ze tenminste aan de goede kant van het knoopje trekken bij het verwijderen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanmiddag naar de huisarts moet voor de uitslag over of een verwijderde moedervlek goedaardig was en het verwijderen van de hechtingen. Ben benieuwd hoe dat verwijderen voelt.
Ik vind hem niet mooi... maar ik hou sowieso niet zo van tatoeages. De hype van tegenwoordig dat de naam van je kind vastgelegd moet worden op je huid snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom is dat nou 'bah'
Het begin van het leven als tatoeage, je eigen pret-echo op je arm of buik...
Dit is misschien wat overdreven, hoewel ik 'm technisch gezien wel heel mooi vind:
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi... maar ik hou sowieso niet zo van tatoeages. De hype van tegenwoordig dat de naam van je kind vastgelegd moet worden op je huid snap ik ook niet.
Dat namen kan ik nog wel begrijpen, evenals andere dingen met een betekenis (mits op normale plek & manier, die spermacel van MM is dus echt niet normaal :p)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi... maar ik hou sowieso niet zo van tatoeages. De hype van tegenwoordig dat de naam van je kind vastgelegd moet worden op je huid snap ik ook niet.
En een uitgetrokken cassetebandje op een arm?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat namen kan ik nog wel begrijpen, evenals andere dingen met een betekenis (mits op normale plek & manier, die spermacel van MM is dus echt niet normaal :p)
Ik snap de mensen nooit met een tribal/barbwire/ofzoiets.
Dat is echt geen spermacel... toch? Ik dacht dat het een baarmoeder met navelstreng was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
Oh verrek, het is een spermacel.
Ik dacht dat het de navelstreng was.
Whatever...quote:
Wellus...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is echt geen spermacel... toch? Ik dacht dat het een baarmoeder met navelstreng was.
Met die moeilijke namen van tegenwoordig is het wel handigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar waarom de naam van je kind op je lichaam? En waarom doet bijna iedereen dat? Dat snap ik niet.
Als die naam tenminste met de juiste spelling op het lichaam komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met die moeilijke namen van tegenwoordig is het wel handig
dan vind ik hem helemaal stom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever...
Heb nog steeds de wens om zoiets op mijn arm te laten zetten, maar dan wel iets meer realistisch...
[..]
Wellus...
Daar ben je als vader/moeder zelf bij toch? Maar ik ben het met je eens, je ziet de moeilijkste namen tegenwoordig. Hoe gekker hoe beter lijkt het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met die moeilijke namen van tegenwoordig is het wel handig
Oh shit zeg. Wanneer hoor je nu meer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het eerste deel van het gesprek ging goed, ik had de test gehaald en zat daar min of meer in de gloria, maar toen helemaal op het laatst vroeg ze of ik voor andere uitzendbureaus in dezelfde procedure zat.... dus ik zei dat ik de test bij Randstad had gemaakt, maar niet gehaald, en toen zei ze dat ze dan eerst Randstad moest bellen om te kijken of ik nog door kon in de procedure![]()
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in
Ik vind het idee wel leuk, maar de uitwerking is in dit geval is lelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever...
Heb nog steeds de wens om zoiets op mijn arm te laten zetten, maar dan wel iets meer realistisch...
Volgt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
@MM Onze verslaggeefster in Japan heeft wel twitter: @gekopnederland
Hmmm...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, het eerste deel van het gesprek ging goed, ik had de test gehaald en zat daar min of meer in de gloria, maar toen helemaal op het laatst vroeg ze of ik voor andere uitzendbureaus in dezelfde procedure zat.... dus ik zei dat ik de test bij Randstad had gemaakt, maar niet gehaald, en toen zei ze dat ze dan eerst Randstad moest bellen om te kijken of ik nog door kon in de procedure![]()
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in
True!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja inderdaad idioot dat ze dat pas helemaal op het eind vragen, maar aan de andere kant: nu kán ik zo'n goeie indruk gemaakt hebben dat ze het door de vingers zien natuurlijk
Zei ik dat laatste niet alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik vind het idee wel leuk, maar de uitwerking is in dit geval is lelijk
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik dat laatste niet al
Ik maak mijn eigen ontwerp dan, heb ik zelfs al jaren op de plank liggen.
Maar is er nog niet van gekomen...
Wha whu whe huh? Op de middelbare school? Is er niet een minimumleeftijd voor tattoos juist om dat soort grappen te voorkomen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Soempie het volgende:
Op de middelbare school had ik een klasgenootje die Casper het spookje in haar lies had laten zetten.
Zonder W dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ex heeft de naam van Twan in grote Romeinse letters op zn ene arm
Ik wel...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Lees niet alles terug, ik zie het resultaat graag tegemoet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja alhoewel er natuurlijk wel eens dodgy salons zijn. Daarbij kun je 18 zijn en nog op de middelbare school zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wha whu whe huh? Op de middelbare school? Is er niet een minimumleeftijd voor tattoos juist om dat soort grappen te voorkomen?
Ze was een jaar of 16.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja alhoewel er natuurlijk wel eens dodgy salons zijn. Daarbij kun je 18 zijn en nog op de middelbare school zitten
Dank!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik ga naar buiten en het komende half uur weg... als ik niet weer spreek: een heel fijn weekend en heel plezier toegewenst!! Ik heb nog geen antwoord van B52.. ik laat het je weten als ik het heb.
Als ik me niet vergis kent het Romeinse alfabet geen W?quote:
quote:
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kent het Romeinse alfabet geen W?
En waar laat ik die nou weer op m'n kamerquote:
Ja, ik kwam er net achter. Ik had hem al achterin de kast gedonderd, omdat ik dacht dat er niks mee te beginnen was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst in een driehoek vouwen, dan voor je houden met de punt naar beneden, en de uiteinden achterlangs om je nek gooien
Nee, al heel lang niet meer. Jij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En waar laat ik die nou weer op m'n kamer
WoW jij nog trouwens
Ik ben net deze week weer begonnenquote:
Vond ik ook, alleen had ik hem dus eerst gewoon opgerold en dan om m'n nek, maar dat paste niet.quote:
Kun je het nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben net deze week weer begonnenheb 3 maand niet gespeeld
Nou, daar zit ook geen verschil tussen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vond ik ook, alleen had ik hem dus eerst gewoon opgerold en dan om m'n nek, maar dat paste niet.![]()
Daarna dacht ik dat ik waarschijnlijk een hoofddoek had gekocht, ipv een sjaal.
Dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar zit ook geen verschil tussen.
Dungeons ga ik nog niet in, maar het questen lukt me wel redelijk. Ben nu 83, eerst maar 85 worden en dan de dungeons weer in.quote:
Een hoofddoek is gewoon een vierkante lap in een driehoek gevouwenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik leer vandaag allemaal nieuwe dingen. Zojuist ook geleerd hoe het precies zit met de regressieanalyse die ik vorig jaar heb uitgevoerd voor m'n scriptie.
Ik ben bij 80 gestopt. Sven speelt ook bijna niet meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dungeons ga ik nog niet in, maar het questen lukt me wel redelijk. Ben nu 83, eerst maar 85 worden en dan de dungeons weer in.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bij 80 gestopt. Sven speelt ook bijna niet meer.
En dat maakt 'm woest aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zoveel spelen als dat ik deed denk ik, maar het blijft een leuk spel
Mr. Hypo speelt helemaal niet
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Je moet blijkbaar iets als je alleen woont
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat maakt 'm woest aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Stadskanaal de ghakste!
http://www.nu.nl/algemeen(...)al-eigen-kroeg-.html
hoezo? krijg je bij 85 een set koplampen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dungeons ga ik nog niet in, maar het questen lukt me wel redelijk. Ben nu 83, eerst maar 85 worden en dan de dungeons weer in.
Heb wel eens een helm gehad die op een koplamp leekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hoezo? krijg je bij 85 een set koplampen?
Drink er vanavond maar één (of meer) op mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Koffer is gepakt, nog een uur wachten op de anderen die met ons meerijden (we zijn met 12 man/vrouw).
Ik wil nu weg, vakantiegevoel...
Ow is dat zo? Wist ik niet eens....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kent het Romeinse alfabet geen W?
Nog een uurtjequote:
Heb dat ook met het afstuderen van DaviniaHR gehad; ik snapte van het technische aspect helemaal niks, maar dat was juist het mooie: het ging juist om de interactie tussen automatische systemen en menselijke controle-punten. Maar vraag me niet naar het hoe of watquote:Ik ga wel vast de deur uit, om 16:00 de promotie van duitse koorgenoot. Wordt een uur lang mensen observeren want hij promoveert in de chemie, elk woord is dan zo'n beetje onbegrijpelijk![]()
Daar moeten pics en/of vids van komenquote:Straks nog een feestje tussendoor, en dan vanavond schitteren we in onze rol als schlagerzangers![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Moedervlek was gewoon oke.
Fijn weekend allemaal!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt zeker recht op (gedeeltelijke) compensatie
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Fijn weekend allemaal!
Da's niet zo fijn, nee. Gelukkig zal het wel loslopen met die kosten door de garantie, maar het is vooral zo'n gedoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Hier iets minder goed nieuws: wasmachine stuk na 2,5 jaar
Even uitzoekwerkje met garantiebepalingen. Ziet er goed uit maar het is slecht aangegeven overal.
Fijn weekend allemaal!
Ja. Tot dinsdag niet kunnen wassen en wellicht langer. Je weet niet qua onderdelen enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's niet zo fijn, nee. Gelukkig zal het wel loslopen met die kosten door de garantie, maar het is vooral zo'n gedoe
Fijn weekend allemaal!
Tja, China. Daar waar ze nog in geesten geloven enzo...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Opmerkelijk nieuws:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aap-baart-hond.dhtml
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben je knap laat met dit te melden. Die vertrekt al om 05:45 am
Inderdaad. Hier waren ze nog wel te pruimen maar het zijn echt uitgecokete figuren...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
Tering, dan zijn ze wel lelijk opgedroogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |