ik was niets meer aan het vertellen hoor ;-) mijn leven kan in 1 post wel samengevat wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst Fha en Ik maar eens proberen hmm![]()
Babybel ga door met je verhaal
jup, weer een dagje dichter bij het weekendquote:
Dus jij woont in Deventer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef babybel het volgende:
[..]
ik was niets meer aan het vertellen hoor ;-) mijn leven kan in 1 post wel samengevat worden
jup! Maar heb niet specifiek iets met Deventer hoorquote:
Ja, maar het is je vergevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
me 2![]()
maar dat was niet eens echt stout, maar meer zwaar fout he
Het vroegste wat me de laatste tijd gelukt is, is geloof ik half 2quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en op tijd naar bed gaan blijft een nobel voornemen de laatste tijd.
neenee, na morgen pas, tot en met dinsdag..kom zeg, zo luxe heb ik het niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef babybel het volgende:
[..]
jup, weer een dagje dichter bij het weekend
(of heb jij ALWEER weekend?)
* RockNijntje wil ook sigs kunnen lezenquote:
dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef babybel het volgende:
[..]
jup! Maar heb niet specifiek iets met Deventer hoor
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest die tekst toch ergens kwijt he!
stamkroeg? deventer heeft werkelijk NIETS boeiends om uit te gaan, helemaal NIETSquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet.
Wat is de stamkroeg in Deventer?
Jij valt buiten de doelgroep van Mart zijn sigquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje wil ook sigs kunnen lezen
Ja, maar dat je het ook echt zou doen had ik niet gedachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest die tekst toch ergens kwijt he!
Nee Apd schiet lekker op wou je zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:59 schreef babybel het volgende:
[..]
stamkroeg? deventer heeft werkelijk NIETS boeiends om uit te gaan, helemaal NIETSzitten wel wat leuke tentjes hier, maar niet om echt te blijven hangen zegmaar
Nee, dat is niet zo. Blijkbaar heb jij moeite met het concept "het hebben van een eigen mening"quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ja das wel zo. mensen die t ontkennen moeten t echte amsterdam nog ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |