ah die ouwe waterpolo freakquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef babybel het volgende:
[..]
haha nee, dat is interessant
Niels, inmiddels 22 jaartjes (sinds vorige week ongeveer), m`n auto als hobby (een oude Saab), IT gestudeerd, nu bezig om een opleiding pedagogisch werker te starten, en verder uhm... weinig eigenlijk
(word ik beroemd als ik zeg dat ik nijnja ken? en al 17 jaar?)of word ik dan berucht
1 woord:quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij nou eens goedverdoeme je gemak dicht ja![]()
Jullie beïnvloeden die jongen alleen maar
of iets te veel baileys? nee, valt ook nog wel meequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat iets spw'igs ofzo?
die is hier ooit twee seconden geweest, schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef babybel het volgende:
[..]
haha nee, dat is interessant
Niels, inmiddels 22 jaartjes (sinds vorige week ongeveer), m`n auto als hobby (een oude Saab), IT gestudeerd, nu bezig om een opleiding pedagogisch werker te starten, en verder uhm... weinig eigenlijk
(word ik beroemd als ik zeg dat ik nijnja ken? en al 17 jaar?)of word ik dan berucht
ik gok SPHquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat iets spw'igs ofzo?
eehm huhquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef babybel het volgende:
[..]
of iets te veel baileys? nee, valt ook nog wel mee
Ehm nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
amsterdam is de mooiste stad van nl en den rest van de wereld
nee, helaas, wel SPH-denkniveau, maar toch SPW...quote:
Af en toe vraag ik me echt af wanneer de TettenSC komt...quote:
quote:
Ik weet nog wel een gelegenheidquote:
Whihihihihihihihi, dan mag ik echt vet wel daar komen wonen, moet je je voorstellen, Fha EN ik EN jij in één stadquote:
Nijnja ken ik wel ja. Dat is die gast van 2 meter 12 en honderddertig kilo waarvan iedereen dacht dat het een schattig meisje van 15 was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef babybel het volgende:
[..]
hmm, ik weet het niet eigenlijk... als je nijnja kent, ik ben een goeie kameraad van m, misschien dat dat het is? ben wel eerder "actief" geweest @ FOK, maar dat komt echt met vlagen... ik zou het niet weten ;-)
Dan nog altijd Haarlem he!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
amsterdam is de mooiste stad van nl en den rest van de wereld
Eerst Fha en Ik maar eens proberen hmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihihihihihi, dan mag ik echt vet wel daar komen wonen, moet je je voorstellen, Fha EN ik EN jij in één stad
me 2quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een gelegenheid![]()
![]()
ik was niets meer aan het vertellen hoor ;-) mijn leven kan in 1 post wel samengevat wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst Fha en Ik maar eens proberen hmm![]()
Babybel ga door met je verhaal
jup, weer een dagje dichter bij het weekendquote:
Dus jij woont in Deventer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef babybel het volgende:
[..]
ik was niets meer aan het vertellen hoor ;-) mijn leven kan in 1 post wel samengevat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |