Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
EN NIEMAND VERTELT MIJ WATquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woont in Fles z'n nieuwe stad, dus dat moet wel goed zijn
Oude brokkelkaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oude kaas is anders heeeeeeel lekker hoor
het is een list!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens nog heel veel kaas Marijke, kom je?
Ja, maar dit was voor BBquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oude kaas is anders heeeeeeel lekker hoor
KAASquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trouwens nog heel veel kaas Marijke, kom je?
belegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef babybel het volgende:
doe mij maar babybel-kaasjes(belegen is ook goed)
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef babybel het volgende:
uiteraard; hoiquote:
Ja dahag! Dat duurt of bijna 2 uur of nog bijna 2 dagenquote:
van de kaasboer uit het winkelcentrumquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag! Dat duurt of bijna 2 uur of nog bijna 2 dagenZie je daar wel
morgen even de makelaar bellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van de kaasboer uit het winkelcentrum![]()
kom je al hier wonen?
Ja jij, hierkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef babybel het volgende:
Het was een verkapt naamtopic, voor de welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef babybel het volgende:
quote:
iets in mij vermoedde dat al toen ik `m zagquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een verkapt naamtopic, voor de welkom![]()
Ik zag dat, jij bent de liefstequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een verkapt naamtopic, voor de welkom![]()
vertel mij watquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag dat, jij bent de liefste
als ferrari nu verandert in saab vergeef ik jequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
als ferrari nu verandert in saab vergeef ik je
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef pgrsaab het volgende:
Sorry babybel, ik zal het nooit meer doen
quote:
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
koop een nieuw toetsenbord en ga je mond spoelen jij
dat is zo hartverwarmend he, die welkomstberichten, ik krijg er bijna traantjes van...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
Oh vraarie weer aan het puberen zie ik
je hebt een verkapt naamtopic terwijl je er net bent, poepedoepertje, geniet er maar vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef babybel het volgende:
[..]
dat is zo hartverwarmend he, die welkomstberichten, ik krijg er bijna traantjes van...
vind jou ook lief hoor
ja idd, ik heb er nooit een gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt een verkapt naamtopic terwijl je er net bent, poepedoepertje, geniet er maar van
Je bent hartstikke welkom hier, zie de TTquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef babybel het volgende:
[..]
dat is zo hartverwarmend he, die welkomstberichten, ik krijg er bijna traantjes van...
vind jou ook lief hoor
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik heb er nooit een gekregen
Jij bent nieuw, jij vergeeft niks. Vraari is vraari.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef babybel het volgende:
[..]
aaahquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik heb er nooit een gekregen
Doe eens liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jij vergeeft niks. Vraari is vraari.
Staan er nog 4 vragen open.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik maak er ook wel een keer eentje voor jou ja
![]()
jaaa, jij is liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent hartstikke welkom hier, zie de TT
het leven kan zo simpel zijn somsquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan doe je ze uit
opgelost, slotje
Dit zou een 'pareltje' zijn in ONZquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan doe je ze uit
opgelost, slotje
Jonguh, jij woont er nog LANG nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bemoei je dan niet met Deventenaren
Nou, je kunt overdrijven hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en gewoon de mooiste stad van Nederland
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG gaat ie is die saaie boekenstad wonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, jij woont er nog LANG niet
nee, KOEK, het is KOEKstadquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG gaat ie is die saaie boekenstad wonen
dat ben ik dan nog met je eens ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG gaat ie is die saaie boekenstad wonen
Jij zal er nooit wonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, jij woont er nog LANG niet
een KOEKstad waar geen deventerkoek meer te vinden is jaquote:
ze hebben er ook de grootste boekenmarkt van Nederlandquote:
Hoi nieuwequote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef babybel het volgende:
[..]
een KOEKstad waar geen deventerkoek meer te vinden is ja
Wijven wijvenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Babybel let eens niet op die wijven, vertel eens wat over jezelf
haha nee, dat is interessantquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Babybel let eens niet op die wijven, vertel eens wat over jezelf
want je gaat de baas van Deventer nu vertellen dat ik dat niet mag, hm?quote:
Hou jij nou eens goedverdoeme je gemak dicht jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]waar is de koek gebleven dan?
[..]
Wijven wijven![]()
is dat iets spw'igs ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef babybel het volgende:
[..]
haha nee, dat is interessant
Niels, inmiddels 22 jaartjes (sinds vorige week ongeveer), m`n auto als hobby (een oude Saab), IT gestudeerd, nu bezig om een opleiding pedagogisch werker te starten, en verder uhm... weinig eigenlijk
(word ik beroemd als ik zeg dat ik nijnja ken? en al 17 jaar?)of word ik dan berucht
amsterdam is de mooiste stad van nl en den rest van de wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hmm, ik weet het niet eigenlijk... als je nijnja kent, ik ben een goeie kameraad van m, misschien dat dat het is? ben wel eerder "actief" geweest @ FOK, maar dat komt echt met vlagen... ik zou het niet weten ;-)quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi nieuwe![]()
Waarom heb ik het idee dat ik je al ken?
Heel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want je gaat de baas van Deventer nu vertellen dat ik dat niet mag, hm?
ZIJN
*bump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |