Dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet waar het om gaat, maar ik wens je succes.
Hier voel ik me mwaik weet niet echt. Voel me goed en tegelijk depressief, en ik zit blijkbaar bomvol zenuwen want ik hou als het zo doorgaat geen nagel meer over
maar ik kan maar 1 ding bedenken waardoor ikz oveel zenuwen heb maar als ik erover denk kan het toch niet zo erg zijn
![]()
*knuffel*quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
Het is weer tijd voor muziek van Kaskade, rot gevoelens![]()
Heb nog knuffels zat over dus als je er eentje nodig hebt dan geef je maar een gilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik denk dat we hier stiekem allemaal graag een knuffel willen hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb nog knuffels zat over dus als je er eentje nodig hebt dan geef je maar een gil
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier stiekem allemaal graag een knuffel willen hebben![]()
* Dimens bied zich aan voor knuffels
KLinkt als een prettige dag. Ik heb morgen ook een druk dagje en het wordt waarschijnlijk ook wel een zwaar dagje met een dip ertussen. Maar het hoort wel wat te helpen dan kan ik in ieder geval weer even wat gewicht van me af schudden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Heb morgen mijn 2e gesprek voor een nieuwe baan en daarna nog een spannend gesprek voor nieuwe woonruimte en begeleiding enzo dus wordt spannend dagje.
En een dikke knuffel voor jou
gezellig :S OT machteloos. Vraag al zo weinig...quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Xantalien het volgende:
Nu niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
meer.
Maar wel
![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT
Gezellig hier, zo'n moeder die je dreigt in elkaar te slaan.
'Als je nou je verwende bek niet dicht houdt, sla ik je in elkaar, vieze trut.'
GOOODMORNING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |