Uhuh!quote:
Omdat ik er nu ben?quote:
Ingepingelingringding!quote:
Zullen Cat en ik ook een poging wagen van de week?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Heeft je man al een plausibele verklaring gegeven?
Of vond ie me gewoon het antwoorden niet waard?
Hij had het druk vandaag, maar hij zou je nog eentje sturen zei hijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Heeft je man al een plausibele verklaring gegeven?
Of vond ie me gewoon het antwoorden niet waard?
Ik zou zeggen;DOENquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen Cat en ik ook een poging wagen van de week?
Oh nou laat hem voorál geen moeite meer doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had het druk vandaag, maar hij zou je nog eentje sturen zei hij
POM POM POM PAHIEJAAAAAHquote:
Zal je zien dat jij weer wel binnen tien seconden antwoord hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen Cat en ik ook een poging wagen van de week?
quote:
Whehehe, hij is nooit zo'n sms-erd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou laat hem voorál geen moeite meer doen hoor
Doet ie zo hoor, de sportievelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan vragen of ie irl komt hordenlopen een keer?
Blue Spanish Eyes ook niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mannen zijn niet zo van de sms-conversatie. Helaas.
die haat ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mannen zijn niet zo van de sms-conversatie. Helaas.
Haat is een groot woord, maar die kunnen wel echt het bloed onder mijn van-onzekerheid-afgekloven-nagels halenquote:
Ja, zie, dat is het gewoon, wij zijn niet onzeker/wanhopig, maar die mannen sturen gewoon te traag iets terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, maar die kunnen wel echt het bloed onder mijn van-onzekerheid-afgekloven-nagels halen.
Toegezongen door 25 vrouwen.quote:
Mocht je The Frogs zijn vanaaf? Omdat het je birfdeej is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toegezongen door 25 vrouwen.En nog gerepeteerd ook. Ik was 2 weken niet geweest en kan de komende 2 weken ook niet, maar ik denk dat ik weer aardig bij ben.
Ja! Veel te traag, áls ze al iets terugsturen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zie, dat is het gewoon, wij zijn niet onzeker/wanhopig, maar die mannen sturen gewoon te traag iets terug
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Veel te traag, áls ze al iets terugsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Niet zeuren, je had een hele lieve van LovahBoyquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Veel te traag, áls ze al iets terugsturen.
We hebben niet gepadiejaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mocht je The Frogs zijn vanaaf? Omdat het je birfdeej is?
Jij zei dat ik vanavond wel langs kon komen maar je was er heul niet geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Appel, kruimel en nog een stukje arretjescake.
![]()
Ik denk dat ik er binnenkort de prullebak blij mee ga maken, is inmiddels 5 dagen oud.
Wat een topdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben niet gepadiejaad.![]()
Ik mocht wel meezingen (dirigente is ook bijna jarig) dus we/ze hebben lang zullen wij leven gezongen.En hiep hiep HOEMIJ!
Nope.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je had een hele lieve van LovahBoy![]()
Is er alweer iets gepland?
Als jij écht langs was gekomen had ik de reppetietie geskipt. Voor jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zei dat ik vanavond wel langs kon komen maar je was er heul niet geweest
Ja, stonden we dan...in ons mooiste pakkie in Weertquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zei dat ik vanavond wel langs kon komen maar je was er heul niet geweest
Dan was je 5 weken achter elkaar niet geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij écht langs was gekomen had ik de reppetietie geskipt. Voor jou.
Het was weer een hoogtepuntje.quote:
Joh, ik had mezelf allang van het koor geschupt gezien mijn drahamatische opkomst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan was je 5 weken achter elkaar niet geweest, ik zou je eruit geschopt hebben. Lakse instelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Stuur een naakt-mmsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |