Da's fijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.
Toen ben ik 2 jaar het huis uit geweest, nu weer thuis, en nu gaat het perfect
Ik moet niet meer naar huis qua wonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.
Toen ben ik 2 jaar het huis uit geweest, nu weer thuis, en nu gaat het perfect
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steedsquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet niet meer naar huis qua wonenIk houd heel veel van mijn ouders, echt waar, maar onder 1 dak gaat gewoon niet
Ik was niet voor niets 17 toen ik op kamers ging....
Is er nood?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat fijn, redder in nood
![]()
Alles goed?
Hallo M.M.M.quote:
Zozo. Das enthousiast!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hoiquote:
Ach, ik gok dat je ook wel wat rustiger wordt natuurlijk als je ouder bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steeds
(ik ging met 16 het huis uit)
Nee, niet echt, maar het klonk zo leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is er nood?
Met mij alles goed.
[..]
Hallo M.M.M.
[..]
Zozo. Das enthousiast!!
[..]
Hoi
En nu naar bed!
Ja, gaat nu prima toch, bij je moeder? Had afgelopen vrijdag wel een verbaasdere reactie verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steeds
(ik ging met 16 bij mam weg,toen bij pap wonen, toen op kamers, toen samenwonen, nu thuis)
Fuck you very very much!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gaat nu prima toch, bij je moeder? Had afgelopen vrijdag wel een verbaasdere reactie verwacht![]()
Hoe oud ben je en wat doe je?quote:
Whehehehe.quote:
21 sinds het begin van het jaar Junior Engineer. Oftewel, tekenaar/projectleider. Maar nu vooral tekenaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat doe je?
Jaquote:
Haiquote:
Als je een beetje een normaal salaris hebt dan moet dat prima kunnen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
21 sinds het begin van het jaar Junior Engineer. Oftewel, tekenaar/projectleider. Maar nu vooral tekenaar
Yup!quote:
Klopt. Maar eerst een jaartje of 1, misschien 2 werken. Geld verdienen voor een knap interieur+aankleding+reserve. Daarna zie ik dan wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Als je een beetje een normaal salaris hebt dan moet dat prima kunnen hoorJa, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, dus minder te besteden dan thuis, maar ik vind zelf zelfredzaamheid ook wat waard
![]()
Whahahaaha, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup!
En ik had zondagmorgen een ergere reactie verwacht dan vrijdagavond
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijt bij de laatste verhuizingquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst een jaartje of 1, misschien 2 werken. Geld verdienen voor een knap interieur+aankleding+reserve. Daarna zie ik dan wel.
Geen verkeerd salaris, ben alleen een starter. Dus zo superveel verdien ik ook weer niet. En dan komt chef belasting langs, hatsee, groot deel weg.
ja idd, verven, iets voor op de vloer, gordijnen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijtEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
Het gaat inderdaad rap ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijtEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap ja.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
Maargoed. Ik ga slapen en dromen over mijn nieuwe huis.
Gordijnen had ik ook alquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, verven, iets voor op de vloer, gordijnen enzodure zooi
Lekker slapen en droomzequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
is ook zo de rest komt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo de rest komt wel
en trusten gelijk
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duurquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijt bij de laatste verhuizingEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
het hakt erin hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
kaasschaaf, blikopener.. allemaal van die kleine dingen die thuis standaard in de la liggen die je dan opeens mist.. heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |