Ilse vindt het heerlijk. Gister bleef het bekkie open gaan voor de pruim. Eigenlijk had ik het plan om te wachten tot ze 6 maanden was. Maar het poepen was zo lastig dat we in overleg met de huisarts eerder gestart zijn. Hopelijk werkt het voor haar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Voor mijn idee is 4flessen+ een schepje bambix beter dan 5flessen voeding. Daarom gaven we de bambix. Waarschijnlijk komt daar de obstipatie van dus hebben we die nu gestopt. Hopelijk lost dat alles op. Mocht dit niet zo zijn dan overleg ik wel met het Cb.
Ik hoop dat ze snel goed poept KJ! Vindt ze het fruit wel lekker? Hier krijgt J. overigens standaard fv.
Ik heb komende week geen tijd voor een meet fannetje, maar daarna wel! Ben benieuwd hoe Anne is gegroeid!
Wie opent er voor mij een nieuw topic
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat zeg je, depriveer jij je kinderen zo? Onthoud je ze de creche?
Barbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoor dat bedoelen ze, maar dat ik nú niet werk wil niet zeggen dat ik nooit gá werken. Daarom vind ik het een storende kortzichtige redenatie. En als ik ga werken over een paar jaar is de kans erg aannemelijk dat ik fors meer belasting afdraag dan de meeste van de figuren die er zo'n mening over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:41 schreef Vanyel het volgende:
Bedoelen ze niet dat het niet van gemeenschapsgeld had 'gemogen' als je er niet mee werkt?
Werk je niet voor de meisjes of om een andere reden? Of is dat privé?
nouja dat dus, als ik een leuke baan had waarbij die baan dan op het spel stond dan is de keuze heel anders.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Juist leuk, Bali! Ik vind helaas de onze nog wat jong daarvoor, dus gaan wij binnenkort fijn een weekje naar Duitsland.
Ik ga na mijn verlof weer werken, maar was met alle liefde nog een paar maanden langer thuis gebleven (denk ik nu). Alleen zou ik dan mijn baan kwijt zijn en dat heb ik er niet voor over.
Dat geldt voor bijna alle onderzoeken. Meestal krjig je geld voor een jaar of 2-3 onderzoek, is er daarna nog een klein beetje tijd om te publiceren en dan is zowel het geld als de tijd op. Er zijn wel grootschaligere onderzoeken waarin kinderen langere tijd gevolgd worden, maar daarin gaan weer vaak details verloren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga er vanuit dat als ik het zo lees dat het niet zozeer gaat om substantieel cognitief voorlopen wat later ook nog terug te zien is in het opleidingsniveau uiteindelijk van de kindjes, maar dat het verschil zich in de loop van de basisschool weer min of meer rechttrekt.
Het is gewoon lastig. Je kunt amper iets over je eigen keuzes zeggen zonder een ander daarmee te kwetsen. Ik heb al zo vaak toelichting gegeven op de voedselkeuzes die wij bijvoorbeeld voor Ivan maken en anderen blijven daar maar aanstoot aan nemen. En tja, ik vind het ook niet een kwestie van 'anders is net zo goed'. Als ik mijn keuzes niet beter zou vinden zou ik ze ook niet maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Hik het volgende:
Moeten we niet eens afspreken als moeders onder elkaar dat we niet zoveel moeten vinden en ook niet moeten aannemen dat anderen blijkbaar iets vinden?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |