dat is pas een goed planquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, tijd voor een peukie
[ afbeelding ]
doe ik er ook mijn favoriete drankje bij, een roseetje, iets anders heb ik momenteel niet in huis (sorry, maar er zit alcohol in, en alles met alcohol kun je gewoon drinken)quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben blij dat je dat zegt! ik word al aan de kant geschoven door miss
Lekker heb ze ook weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, tijd voor een peukie
[ afbeelding ]
i like it! zat al aan de rodewijn hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe ik er ook mijn favoriete drankje bij, een roseetje, iets anders heb ik momenteel niet in huis (sorry, maar er zit alcohol in, en alles met alcohol kun je gewoon drinken)
[ afbeelding ]
ik wil ook wijn, gewoon omdat het kan morgen vrijquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Peukie
Drankie
slapie.
Ik rook er nog 1 dan ben ik offtopic.
gaat best goed hoor met medicatiequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik wil ook wijn, gewoon omdat het kan morgen vrijzit ik aan die kutmedicatie
Op dit moment niet, X-factor uitzending gemist, nu bij UPC digitaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
vraagje, kijkt er iemand van jullie via UPC? (digitaal dan)
nope ik heb kpn interactief daar geen sst kanaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
vraagje, kijkt er iemand van jullie via UPC? (digitaal dan)
ja, heb eens een paar jaar geleden pillen gehad, naam eindigde op pam.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaat best goed hoor met medicatie
stoort UPC ook bij jou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment niet, X-factor uitzending gemist, nu bij UPC digitaal
dus doe maar niet deze eindigen niet op pam maar k word er al high van laat staan met alcohol erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, heb eens een paar jaar geleden pillen gehad, naam eindigde op pam.
Ging heel goed met alcohol, je bent zo afgewerkt (na 2 glazen zo zat als een tor)![]()
Oh ja, pammetjes heb ik ook eens gehad.... prima combi met alcohol... slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ging heel goed met alcohol, je bent zo afgewerkt (na 2 glazen zo zat als een tor)![]()
heb de laatste maanden gen mg maar kg aan antibiotica en dat werkt perfectquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Nee kristalhelder beeld. Uitzending gemist net afgelopen, dus kijk ff wat de normale zenders nu doen.quote:
Vorig jaar kleine ingreep gehad, kreeg een halve pam....ben de hele dag stoned geweest. Reageer ik dus heel heftig op. Mam was mee die lag dubbel de hele dag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, geweeeeldig hè.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ja, pammetjes heb ik ook eens gehad.... prima combi met alcohol... slapen
glashelder, hier ook, maar stopt af en toe een seconde of tweequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee kristalhelder beeld. Uitzending gemist net afgelopen, dus kijk ff wat de normale zenders nu doen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Maar ik ga lekker slapen!! Tot morgen Lieve mede-FOK!ers!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm, bij mij hangt ie nu op rtl[O] even geduld a.u.b.... wil niet echt terugkeren naar mijn gewone zenders. Ga de box ff resettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
glashelder, hier ook, maar stopt af en toe een seconde of twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |