Mootie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even melden in de FB en niet mij weer het vuile werk laten doen.
Ach ja, luisteren is er toch niet bij, ze gaan gewoon vrolijk door.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik vond dat je het prima deedHad er niks aan toe te voegen zelfs.
En ja, zelfs ik vond het te ver gaan.
Jaah maar dat zijn Gerard en Guido! (toch?)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjes zijn welkom
Mag ik hopen als ie als zijn geiten gaat posten op naam en toenaam zijn we de tot morgenavomnd zoet ..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjes zijn welkom
onze hond laat zichzelf inmiddels uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
als je veel post niet, want dan heb je er geen tijd voor
Klopt...Geraldine heeft ie al gepost... paspoort van Gerard vandaag, dus nu alleen Guido nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah maar dat zijn Gerard en Guido! (toch?)
en Geraldine en Gerdaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah maar dat zijn Gerard en Guido! (toch?)
dank je, hoef ook gelijk niet meer naar de coiffeurquote:
Zou ik zeker doen, zo veel belangrijke dingen die je anders mist..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
omg hele cos vol met huisdiertjes
denk ga ff teruglezen
Pietje was er nog wel even geleden, maar denk dat die ook achter een borrel zit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, luisteren is er toch niet bij, ze gaan gewoon vrolijk door.
Of het nou huisdieren zijn of zwaaireeksen, even irritant.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
denk ga ff teruglezen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
denk ga ff teruglezen
nah ik heb maar even tussen het offtopic gelul gereageerd sc cos who caresquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het nou huisdieren zijn of zwaaireeksen, even irritant.
Ja hoor hier wel.... wij zijn opgehouden bij drie katten... alleen de koetjes van Bollokus mogen nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef danilel het volgende:
koekoek (kust veilig hier?)
Mootie en anderen, bij deze mijn excuses, het ging ook veel te ver.
Heeft Fok niet ergens een huisdieren topic? (zit alleen op het SS gedeelte van de site)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja was vreselijk. Lieve beestjes hoor maar verkeerde plek. Mijn bouvier zou er verlegen van worden.
Dat was voor dat ze er in ging al bekend voor haar denk ik zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat denk jij? joanna/dennis story een hoax?
Dat vind ik discrimineren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor hier wel.... wij zijn opgehouden bij drie katten... alleen de koetjes van Bollokus mogen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |